Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten herätä aamulla?

Vierailija
05.02.2014 |

Kävi nolosti kun meillä kauppa aukeaa kahdeksalta ja vuoroni alkoi seiskalta. Heräsin sitten 7.20... Täyttä höyryä työmaalle ja kauppa aukeasi toki minuutilleen oikeaan aikaan ONNEKSI. Olen kerran aiemmin myöhästynyt töistä kuuden viime vuoden aikana. Minulla oli puhelimessa herätyksiä 5.30 - 07.00 viiden minuutin ja osittain 3 minuutin välein koko ajan. Samoin herätyskello soittamassa. Yleensä herään aina ajoissa ja kerkeän suihkuun ym. Tänäaamuna en herännyt mihinkään kunnes mieheni oli herännyt ja kertoi mitä kello oli. 

Pelkään, että ote nykyisin hieman lipsuu. Mitä ovat teidän vinkkinne heräämiseen? Olen todella sikeäuninen mutta jos tiedän, että minulla on työvuoro olen kyllä todella valppaana ja heräämässä. Ellei joku heräämisen aiheuttava meno ole tärkeä (muut kuin työ) nukun varmasti pommiin. Palaanko kahden kännykän systeemiin eli kaksi luuria huutaa kuin hullu aamuisin vai? Miten te toimitte sikeäuniset?

Ongelma ei ole, etten menisi nukkumaan ajoissa. Aamuvuoroihin mennessä menemme aina nukkumaan kello 00,00 kuten muutenkin. Olen aina herännyt aamuisin silti vaikka yöunet hieman jäisivät. 

Kiitos! :)

T. Myyjätyttönen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö siis herää siihen kännykkään? eikö mieskään herää ja tuupi sua hereille?

Vierailija
2/4 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa toimiva keino on opetella nousemaan ylös heti kun kello soi. Älä torkuta, totut vain siihen että saat nukahtaa aina uudelleen ja uudelleen. Pakota itsesi nousemaan ylös sängystä heti kun kello pirahtaa. Painut suoraan suihkuun, siellä et ainakaan nukahda uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on vaikeeta nousta kouluun kun unirytmi on sekava meen nukkuun 4-6 aikaa aamu yöstä ja sit on n. 3-4h aikaa nukkuu kun pitäs herätä joka arkipäivä 8:00 kun koulu alkaa aina 9:00 uni rytmin takia en oo menny kouluun kun en ole jaksanut nousta kun väsyttää ihan hirveesti on mulla kummiskin herätys aina mut laitan sen aina pois... Oon 9luokalla ja haluisin päästä koulun loppuun nii oisko kellään mitään keinoja millä päästä ylös sängystä ja mennä myös nukkuun hyvissä ajoin ja ylipäätään saada unirytmi järjestykseen.

Vierailija
4/4 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kova herätys ääni kuin löydät ja soimaan niin kauas että on pakko noista sängystä eikä vaan voi painaa torkkua..