Kuinka usein pitää sanoa EI?
Olenko ainoa, tuntuu että aina kun sanon ei kohteliaasti niin ihmiset ajattelevat että se tarkoittaa sitä että pitää jatkaa keskustelua, jankatusta, ja että oikeasti tarkoitan kyllä
Mikä siinä sanassa ei on vaikea ymmärtää
Kommentit (9)
Se ei pitää tulla niin tylysti ja jäätävästi, että sitkeinkn jankkari tajuaa vetäytyä pois.
Missä yhteydessä tämä tapahtuu. Jos ei mene perille ensimmäisen kerran jälkeen niin poistu jankkaavan ihmisen seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluisa seksuaalinen hätätila.
Siinä ei taida mikään määrä EI:n sanomista riittää.
Helistä avainnippua. Päättäjien mielestä riittää.
"Kuinka usein pitää sanoa EI?"
En tiedä, olen sanonu ei lasten hankkimiselle ja naimisiin menolle kymmeniä kertoja, mutta aina vaan tuo tuntuu kaivavan nämä aiheet uudelleen märehdittäväksi.
Ensimmäisenä mieleen tulee puhelinmyyjät, ständimyyjät ja miehet. Kannattaa poistua paikalta, ei niille uppoa mikään.
Minun äiti
Aina jatkaa saman aiheen puhumista.
Ei, kiitos, pidä sinä - kun hän oli ostanut marketista alennusmyynnist paidan mistä ei pidä ja jos en ota niin häntä harmittaa
Ei, en tarvitse pois nukkuneen tädin maljakkoa kotiin. Joko joku muu ottaa sen tai heitätte menemään
Ei, en ole kenenkääm ilmainen lapsenvahti ja jos haluat että hoidan niin älä kysy sen 7 vuotian kuullen vaan silloin kun hän ei ole paikalla ja älä vaadi että selitän valintaani ja jos minulla ei ole muuta tekemistä niin saan silti sanoa ei
No anna nyt.