noloin paikka/hetki missä/milloin olet nukahanut.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:49"]
Työpaikan päiväsaliin (sairaalassa). Heräsin, kun potilas tuijotti oven suusta ja kohteliaasti kysäisi mahtaako hoitajatarta vähän väsyttää.
[/quote]
Lisättäköön vielä, että olin yövuorossa. :D
:D ihana tuo kakkonen. Et sentäs ollut päivävuorossa. ;)
Työpaikan palaverissa ja sitten yhdessä koulutustilaisuudessa. Minulta löytyikin sitten uniapnea. Nyt saa olla vaikka kuinka tylsä jaarittelija kouluttajana, pää ei nuoku eikä silmät mene väkisin kiinni :)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:42"]
oltuasi liian väsyksissä..
[/quote]
Kerran kesken seksin torkahtelin,kun oli niin puuduttavaa jyystöä.
Aaa, ei pitänyt alapeukuttaa! Sori 5!!
Itsellä varmaan oppitunnilla :)
Aaa, ei pitänyt alapeukuttaa! Sori 5!!
Itsellä varmaan oppitunnilla :)
Kosmetologilla naamion aikana. Heräsin siihen, kun omasta kurkusta pääsi kamala kuorsaus. Noloa.
Kesken työpäivän sohvalle kun olin lukemassa lapsille kirjaa! Ja olen nukahtanut myös kotiini ulkoiluvaatteet päällä pöydän ääreen posti kädessä. Kesken lapsen kanssa leikkimisen kotona hänen lattialleen.
Aamupäiväluennolla. Oli mennyt vähän pitkäksi edellisenä iltana. Onneksi ei sentään ollut krapulaa enkä kuorsannut.
Töissä palaverissa, oli vielä uus myyntijohtaja pitämässä ekaa palaveriaan. Palaverin aihe ei oikeastaan ees koskettanut mua, joten todella väsyneenä sitten nukahdin... Hävetti kyllä todella paljon.
Migreenin ensioireina on mieletön väsymys ja tämän takia olen nukahtanut työpisteeni ääreen (pomo tullut naputtaa olkapäähän), kokouksessa ja luennolla. Viimeisin hieman nolo tilanne oli kun nukahdin leikkauspöydälle (nopea toimenpide ja pelkkä paikallispuudutus), hoitajat sitten huolestuneena ravistelivat hereille. En tosin muista oliko tämä migreenin takia vaiko ihan muuten vaan.
Yliopistossa nukahdin luennolla, lähdin aika pian kotiin jatkamaan unia, hävetti niin. Kosmetologilla, kuorsauksen sijaan heräsin siihen että säpsähdin niin että koko keho nytkähti, oli mennyt edellisenä iltana vähän pitkään. Kaiken lisäksi mulla oli hirvee paniikki päällä kun en heti tajunnut missä olen, ja mihin olen jättänyt lapseni. Sätkin ja temmoin siinä hoitopöydällä ja hädissäni katselin ympärilleni..
Isoa leikkausta seuraavana aamuna olin vielä niin tööt ja lääketokkurassa, että nukahdin kesken aamupalan lusikka suussa. Oli jo puuro ehtinyt jäähtyä kun siitä heräsin. Lusikkakaan ei tippunut vaan törötti edelleen suusta.
Kurssilla, jossa olin työni puolesta ikään kuin kommentaattorina mukana. Olin kaameassa flunssassa ja vakvasta harkinnasta huolimatta päätin kuitenkin vääntäytyä paikalle. Se sitten valvotun yön ja tukevan lounaan jälkeen kostautui. Heräsin etupenkistä omaan kuorsaukseeni. Luultavasti elämäni noloin hetki.
Työpaikan päiväsaliin (sairaalassa). Heräsin, kun potilas tuijotti oven suusta ja kohteliaasti kysäisi mahtaako hoitajatarta vähän väsyttää.