Millaiset kuulat lantionpohjanlihasten harjoitteluun?
Mies vihjaillut toistuvasti, että olisi syytä hankkia kuulat. Nytkin kertoi kävelevänsä päivittäin seksikaupan ohi ja se mitä hän kuulemma sieltä ostaisi olisi kuulat minulle (ei sitten mitään muuta keksinyt?!). Pakko tunnustaa, että oikeassahan tuo mies on: vaikean synnytyksen jälkeen alapää löystyi ja paljon.
Pakko kai sitten ne kuulat on hankkia. Onko teillä kuulia? Vinkkejä kaipaisin ja ehdotuksia mitkä kannattaa ostaa.
Kommentit (10)
Muistan, että synnytysvalmennuksessa fysioterapeutti suositteli jotain tiettyä, minkä saa apteekista. On kuulemma laadukkain kaikista, eikä sisällä mitään myrkkyjä.
Silloin ajattelin, etten tarvii niitä.
Mutta kiinnostaa myös, miten niillä treenataan. Onko kellään ollut apua niistä. Itselläni on synnytyksen jälkeen pakkoinkontinenssia ollut.
Itse ostin instrusta aqua flex -kuulat synnytyksen jälkeen.
Settiin kuuluu kaksi eri kokoista muovista "sukkulaa" ja niiden sisälle laitettavia metallisia painoja. Aluksi voi treenata pelkillä kuorilla ja pikku hiljaa lisätä painoja sisään. Kun isompi sukkula pysyy hyvin paikoillaan kaikki painot sisässään noin 20min, voi siirtyä pienempään sukkulaan ja alkaa lisätä siihen painoja.
Edistyksen huomaa todella nopeasti!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:49"]Itse ostin instrusta aqua flex -kuulat synnytyksen jälkeen.
Settiin kuuluu kaksi eri kokoista muovista "sukkulaa" ja niiden sisälle laitettavia metallisia painoja. Aluksi voi treenata pelkillä kuorilla ja pikku hiljaa lisätä painoja sisään. Kun isompi sukkula pysyy hyvin paikoillaan kaikki painot sisässään noin 20min, voi siirtyä pienempään sukkulaan ja alkaa lisätä siihen painoja.
Edistyksen huomaa todella nopeasti!
[/quote]
Tämä on varmaan se mitä synnytysvalmennuksen fyssa suositteli. Olivat aika hintavat, mutta varmasti sen arvoiset.
Kertokaapa onko jollain muulla ollut pakkoinkontinenssia synnytyksen jälkeen eli koko rakko siis tyhjenee ja heti pakko päästä vessaan. Oletteko toipuneet siitä. Odotan fyssalle pääsyä, kotitreenistä ei ole ollut apua. Olen liian nuori olemaan kuset housussa. :(
t.9
Mä en oikein ymmärrä miten noita kuulia käytetään??? Ajattelin olevani tosi löysä joten tilasin netistä aika painavat ja pienet harjotuskuulat, jota mainostettiin haastavina ja kommenteissa oli että vaikea pitää sisällä jne...
mulla ei kuitenkaan oo mitään vaikeuksia sisällä pitämisessä kyykkiessäkään ja voin pitää kuulia helposti lenkilläkin ja monta tuntia , teen puristusharjoituksia yms mutta en käsitä?? Onko mun lihakset siis kunnossa vai onko mulla semmonen messuhalli että kuulatkin hukkuu sinne ??
Jos lantionpohjan lihakset ovat ihan löysät, niin siellähän ne pohjukassa roikkuvat vaikka tasajalkaa hyppisi. Haastavaa on "imeä" vastaan, kun langallisia kuulia käsillä yrittää vetää ulos ja samaa aikaan pitää imulla sisällä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:12"]Jos lantionpohjan lihakset ovat ihan löysät, niin siellähän ne pohjukassa roikkuvat vaikka tasajalkaa hyppisi. Haastavaa on "imeä" vastaan, kun langallisia kuulia käsillä yrittää vetää ulos ja samaa aikaan pitää imulla sisällä.
[/quote]
Tätäkin teen joka kerta, ja pystyn kyllä pitämään vastaan niin kauan kuin haluan ja aika voimalla saan kiskoa. Että ihanku lihakset olis kunnossa , mutta sit esim seksissä en tunne juurikaan sitä kun mies tulee yms eli ooon aika tunnoton paitsi kipua tuntuu aika usein. Tästä siis päättelen löysyyteni. Mietin samaa kuin ap, pitäiskö olla erilaiset kuulat (=millaiset?) tai erilaiset treenit ?:) t. 4
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:12"]Jos lantionpohjan lihakset ovat ihan löysät, niin siellähän ne pohjukassa roikkuvat vaikka tasajalkaa hyppisi. Haastavaa on "imeä" vastaan, kun langallisia kuulia käsillä yrittää vetää ulos ja samaa aikaan pitää imulla sisällä.
[/quote]
Tätäkin teen joka kerta, ja pystyn kyllä pitämään vastaan niin kauan kuin haluan ja aika voimalla saan kiskoa. Että ihanku lihakset olis kunnossa , mutta sit esim seksissä en tunne juurikaan sitä kun mies tulee yms eli ooon aika tunnoton paitsi kipua tuntuu aika usein. Tästä siis päättelen löysyyteni. Mietin samaa kuin ap, pitäiskö olla erilaiset kuulat (=millaiset?) tai erilaiset treenit ?:) t. 4
[/quote]
Siis ehkä se vika on sun emättimen tunnossa? Ootko synnyttänyt/reilustin revennyt ja tikattu? Arpikudon on tunnotonta. Joillain on myös vaan heikompi tunto emättimessä.
Eikä se emätin ylipäätään ole tuntoherkkää aluetta samalla tavalla kuin ulkosynnyttimet. Se tuntee venytyksen ja paineen, mutta ei siinä samaa tuntoa ole kuin vaikka klitoriksessa.
7kg kahvakuulat. Saa sitten ongittua pois, kun piukkuus yllättää.