Sain keskenmenon, nyt on niin tyhjä ja surullinen olo.
Miten muutamassa viikossa voikin saada tehtyä niin paljon tulevaisuuden suunnitelmia, joista luopuminen tekee kipeää.
Ihan tylsää tällainen. Taas pisteessä nolla.
Ei mulla muuta.
Kommentit (14)
Pahoitteluni. Aika parantaa haavat. Olen kokenut saman, ja nyt olen onnellisesti neljän lapsen äiti. Anna surulle aikaa.
Sinua on siellä toisella puolella sitten pieni enkeli vastassa, kun aikasi joskus tulee. Niin minullakin.
Kiitos teille.
On tämä kummallinen palsta, aina yllättyy. Kuvittelin empatian kadonneen täältä täysin, eipä sitten kuitenkaan ole.
Ap
Olipa ikävä kuulla. Jotenkin sait niin hyvin välittymään tuntemuksesi tuossa aloituksessa, niin surkea ja lannistunut... =( Toivottavasti onnistuu uudelleen pian, ja tällä kertaa loppuun asti, nyt koita hemmotella itseäsi edes vähän? Halaus! =)
Mulle kävi samoin, mutta lääkäri totesi että ei kun vaan uutta yrittämään seuraavassa kierrossa. No raskaus tosiaan alkoi heti seuraavassa kuussa, eli ei se mitään lopullista välttämättä tarkoita.
Kovasti voimia. Itse olen kokenut keskenmenon viisi kertaa. Kolme lasta on, isoja jo kaikki.
Olen pahoillani puolestasi, ymmärrän tuskan, saman kun olen kokenut. Tiedän ettei voi sanoa mitään joka auttaisi mutta Toivon teille onnea, sitten kun saatte/voitte taas yrittää.
Meillä ei vielä ole lapsia ja 1,5 vuotta ollaan odotettu lupaa lääkäriltä yrittää taas keskenmenon jälkeen. Tämä epätieto ja odottaminen ottaa voimille :(
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 13:08"]
Mulle kävi samoin, mutta lääkäri totesi että ei kun vaan uutta yrittämään seuraavassa kierrossa. No raskaus tosiaan alkoi heti seuraavassa kuussa, eli ei se mitään lopullista välttämättä tarkoita.
[/quote]
Millä viikolla ensimmäinen raskaus meni kesken?
Olen pahoillani. Tiedän miltä tuntuu. Nyt meillä on kuitenkin kaksi poikaa. Ensimmäinen syntyi 1v2kk keskenmenon jälkeen.
Hei, olen pahoillani. Käynyt saman läpi kolme kertaa. Siinä tulee alas korkealta ja kovaan maahan.