Miksi joku käyttäytyy näin?
Välillä on yliystävällinen, välillä tuskin tervehtii? Olen lähes päivittäin tekemisissä tälläisen ihmisen kanssa, mutta en ymmärrä hänen toimintaansa.
Kommentit (13)
Ehkä on ajatuksissaan? Tai kuten yksi minun kaverini, likinäköinen eikä käytä laseja... ei siis näe tervehtiä ketään :D
Miksi häntä pitäisi ymmärtää? Hankalien ihmisten kanssa ei vaan kannata olla missään tekemisissä.
Tiedän vastaavanlaisia. Ovat yksityiselämässa ja töissä sellaisia, työkaverit valittaa. Töykeitä ja niin tuulella käypiä että omaa suodatinta ei ole joka takaisi edes jonkinlaiset käytöstavat.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:23"]
Välillä on yliystävällinen, välillä tuskin tervehtii? Olen lähes päivittäin tekemisissä tälläisen ihmisen kanssa, mutta en ymmärrä hänen toimintaansa.
[/quote]
Millainen sinä itse olet? Joskus puhelias ja joskus vaan moikkaat?
En minä ainakaan ole tasainen, ehkä se johtuu siitä etten ole kovin viileä, joskus vaikuttaa huonosti nukuttu yö, on kipeä olo, ajatuksissaan..
Mikä ihmeen pakkomielle se on edes koittaa ymmärtää tuntemattomia ihmisiä? Koska se siinä varmaan on suurin syy ihmettelyysi: et tunne kunnolla toista.
Näöstä ei ainakaan ole kiinni.
Tulee vaan itselle tunne että olenkohan loukannut jotenkin tai että hän ei pidä minusta ollenkaan. Ja sitten taas välillä simsalabim.. hymyilee taas ystävällisesti ja ihan kuin kaikki olisi taas okei. En ymmärrä.
ap
6: no ainakin tervehdin ihmisiä vaikka en heistä pitäisi yhtään. Ei sitten kai tarvitsekaan ymmärtää, mutta häiritsee silti vähän. Siinäpä sitten käyttäytyy miten haluaa :D
ap
Ns. tunneihminen. Enmmäkseen rasittavia.
8: Hyvä neuvo. Pitää vaan olla välittämättä.
ap
9: vaikka olisi tunneihminen niin miksi pitää niin selvästi toisille tunteensa näyttää? ap
Vedä sitä vaikka turpaan, niin eiköhän se opi olemaan tasaisesti tervehtimättä. Ei sit tarvi valittaa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:40"]
9: vaikka olisi tunneihminen niin miksi pitää niin selvästi toisille tunteensa näyttää? ap
[/quote]
Tunteiden näyttäminen ulospäin kuuluu siihen, että on tunneihminen.
Ehkä hän on niin omien tunteittensa vietävissä, että elää omassa kuplassaan, eikä niin kiinnitä huomiota toisiin, ellei ole erityisen hyvä päivä.