Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v tyttö käy käsittämättömän harvoin vessassa. Mikä avuksi?

Vierailija
05.02.2014 |

10v tyttö syö ja juo hyvin, kasvaa hyvin. Ei mitään terveydellistä ongelmaa, eikä mitään ongelmia missään muussakaan asiassa. Nyt kuitenkin olen tajunnut, että tyttö käy aivan liian harvoin vessassa. Yön jälkeen aamulla ei tule mitään, lähtee kouluun siis käymättä vessassa. Koulun aikana ei käy, eikä ole mikään hätä vielä koulusta tullessakaan. Joskus alkuillasta käy kerran, illalla ei taas ollenkaan. Jonain päivänä todella myöhään illalla olen saattanut kysyä, onko käynyt kertaakaan vessassa koko päivänä, eikä ole. 

Voiko muka ihmisillä olla näin erilaiset rakot vai viedäänkö lääkäriin? Ei ole hätä, eikä yritä pidättää. Ei vaan tule mitään, vaikka yrittäisi. Mihin se neste menee?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko hän sitten juo nesteitä?

Vierailija
2/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 08:49"]

Paljonko hän sitten juo nesteitä?

[/quote]

Saman verran kuin muutkin meidän lapset. Aamupalalla murojen kanssa maitoa, juo erikseen 2dl maitolasin. Lounaalla koulussa en ole näkemässä, mitä juo, mutta oletettavasti jotain. Välipalalla taas ainakin lasillisen jotain, samoin päivällisellä ja iltapalalla. Litra nyt tulee siis pelkästään näkyvää nestettä joka päivä niin, että itse olen näkemässä. Sen lisäksi käy tanssitunneilla kahdesti viikossa ja juo siellä aina vähintään puoli litraa per tunti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hieman samanlainen. Vessassa käyn aamulla kun herään, tuolloin tulee aika vähän. Sit käyn työpaikalla noin 9- 10 välillä, tällöin puskee ulos kotona juotu aamukahvi ja töissä juotu iso mukillinen teetä. Tämän jälkeen käyn kun tulen kotiin ja joskus sen jälkeen vasta seuraavana aamuna.

Joskus en käy ollenkaan työpäivän aikana. En myöskään juo juurikan vettä koska ei ole jano.

Vierailija
4/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei mitään nesteitä joisi niin tuleehan sitä kusta kuitenkin, jos syö. Aika outoa kieltämättä!

Vierailija
5/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on liikunnallinen ja liikkuu päivän aikana paljon. Olen miettinyt, meneekö se kaikki neste sitten vain kehoon ja hikeen, kun mitään ei tule ulos? 

Itse taas käyn vähintään kahden tunnin välein, koska juon ihan (liikaa) koko ajan.

ap

Vierailija
6/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän sitten hikoilee kaiken, mutta siinä tapauksessa voisi sitten juoda enemmän. Hanki vesipullo käden ulottuville. Mielestäni lapset kyllä yleensä hörppivät vettä enemmän leikkiensä lomassa kuin vain lasillisen aterialla.

Vierailija
7/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pissa on kunnolla keltaista (ja haisee), juo liian vähän ja munuaiset kovilla. Jos on sellaista nätin kuultavan keltaista, hommassa ei siltä osin huolta. Jos pissa ei ole juuri yhtään keltaista, juo liikaa (kuten ap oletettavasti).

Vierailija
8/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on samanlainen. Arvioisin, että hän käy kolme kertaa päivässä vessassa. Terve poika on ja juo, syö. Isänsä on samanlainen. Joillakin on ehkä.vaan niin erilainen aineenvaihdunta, jos kerran muuten on terve.

Vierailija
9/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös samanlainen! Jos juon "normaalisti" (en ihan suositusten mukaan, ehkä reilun litran päivässä) käyn yleensä vain aamulla ja illalla vessassa, joskus vain kerran päivässä. Ei siitä ole koskaan ollut mitään haittaa, pikemminkin hyötyä, kun ei tarvitse vieraissa paikoissa tai vaikka ulkoillessa huolehtia vessan löytymisestä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme