Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kirjoittelevat kyllästyneitä elämäänsä tai muuten ilkeitä?

Vierailija
05.02.2014 |

Eksyin tänne. Kolme päivää olen täällä lukenut kirjoituksia. Kauhean ilkeitä kirjoituksia ihmiset kirjoittavat toisten asiallisiin avauksiin. Mikä teitä oikein vaivaa? Oletteko ilkeitä ihmisiä, saatteko mielihyvää ilkeilystä,kyllästynyt elämään vai mikä mättää??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainenkin ketju täällä! Mitenkäs tämä on näin nopeasti tippunut? Eikö ole AV-mammoilla asiaa tähän...? :-D

Vierailija
2/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan aika monen vastaavan "kieli poskessa" ja nauravan perään. Ja tästä sitten joku toinen loukkaantuu, tietysti. Tuntuu, että av:lla aika moni päästää höyryt pihalla oikein kunnolla, kun joku asia harmittaa.

Itse olen täältä saanut ihan asiallisia vinkkejä ja neuvojakin, kun olen niitä asiallisesti kysellyt. Aika iso osa täällä olemista kuitenkin sellaista hengailua ja ajantappamista. Pyrin itse vastaamaan asiallisesti ja rehellisesti, mutta jos joku alkaa ilkeilemään, niin myönnän kyllä herkästi antavani samalla mitalla takaisin :-). Nettikeskusteluista on kuitenkin minusta turha mieltään pahoittaa. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Oikeat keskustelut käydään sitten oikeiden kavereiden/tuttavien kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 10:25"]

Totuus: Varmasti on, meitä on moneen junaan.

Sitten on vaan meitä, joille tilaisuus tekee varkaan. Jostain syystä on joskus vaan "hauskaa" vähän hämmentää soppaa ja huudattaa ihmisiä. Tuntuu, että jengi provosoituu niin helposti ja todella pieni ja "viaton" sanominen voi aiheuttaa vuosisadan myrskyn.

Ja joskus olen huomannut, että selaillessa ketjuja tarpeeksi pitkään, oma v*tutuskäyrä nousee sen verran otsassa, että tekee vaan mieli tiuskasta jollekin.

Silti ei tulis koskaan mieleen oikeasti HAUKKUA, nimitellä ja syyllistyä asioihin, jotka sisältää jopa kunnianloukkauksen aineksia. Heitä en jopa minä ymmärrä. Vaikka tykkäänkin joskus huudattaa... Ehkä nämä on niitä elämäänsä kyllästyneitä, ilkeitä ihmisiä? Jos joku tällainen tyyppi vastaisi ;)

[/quote]

Vaikka tykkäätkin joskus "pitää hauskaa", "hämmentää soppaa" ja "huudattaa", et ikinä syyllistyisi "jopa kunnianloukkauksien aineksiin sisältäviin asioihin"? Tavattaisiinko jossain?

Vierailija
4/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, muakin kiinnostaa miksi tämä ketju ei kerää kommentteja?! Mammat, oletteko sanattomia?

Vierailija
5/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ehkä konkretisoituu se, mitä univelka tekee ihmisen persoonallisuudelle.

Vierailija
6/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa! Tympeää aloittelijan itsetehostusta.

Vierailija
7/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samaa olen ihmetellyt. Omassa elämässä varmasti kaikenlaista häikkää, kun ei empatiaa tunneta. Tai sitten vain tyhjiö omassa elämässä. Jos itsellä kaikki on ok, ei mielenkiinto riitä toisten elämän arvostelemiseen. Tämä tuli mieleen erityisesti, kun luin tota Satuhäät-ketjua. Ei tavallisella ihmisellä riitä mielnkiintoa täällä vauva-palstalla pyörimiseen.

Tulipa sitten minunkin kirjoitettua tänne kommentti, ja olen vasta löytänyt tämän palstan... Nyt hävettää.

Vierailija
8/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 09:06"]

Ap, samaa olen ihmetellyt. Omassa elämässä varmasti kaikenlaista häikkää, kun ei empatiaa tunneta. Tai sitten vain tyhjiö omassa elämässä. Jos itsellä kaikki on ok, ei mielenkiinto riitä toisten elämän arvostelemiseen. Tämä tuli mieleen erityisesti, kun luin tota Satuhäät-ketjua. Ei tavallisella ihmisellä riitä mielnkiintoa täällä vauva-palstalla pyörimiseen.

Tulipa sitten minunkin kirjoitettua tänne kommentti, ja olen vasta löytänyt tämän palstan... Nyt hävettää.

[/quote]

Juu, kyllä maar mahtaa hävettää niin pirskatisti.

Vierailija
9/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa ihmettelen joidenkin järjenjuoksua,kun pitää positiivisestakin asiasta kaivaa negatiivista,tai jos ei keksi,sanotaan heti provoksi. Jotkut yrittää vängätä,että kivi ei missään nimessä voi olla kivi.

Vierailija
10/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miettikää nyt missä tilassa Suomen julkinen terveydenhuolto on. Ihminen, joka on masentunut, syrjäytynyt, joka käyttää liikaa päihteitä tai jolla on muuten asiat huonosti, saa kökkiä siellä kotonaan ihan rauhassa eikä kukaan kysele miten sulla menee. Sinne saa vaikka kuolla ilman että ketään kiinnostaa.

Se, että ensin surffaa netissä katsomassa iltapäivälehtien sivuilta kaikkia niitä ihmisiä joilla on yllin kyllin, ja sitten katsoo omaa elämäänsä ja vertaa sitä siihen, saa ihmisen nopeasti katkeraksi ja kateelliseksi. Kun yhteys ihan tavallisiin ihmisiin katkeaa tai heikkenee, koska sieltä omasta kodista ei pääse kouluun, ei töihin eikä jaksa ehkä lähteä yhtään minnekään, häviää ymmärrys toisten ihmisen tunteista ja siitä että elämä on aika harvalle hirveän helppoa. Se kaikki purkautuu täällä sitten, ainoalla areenalla jolla ylipäänsä on jotenkin olemassa, jossa saa oman äänensä kuuluviin eikä kukaan voi estää.

Vierailija
11/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 09:27"]

No miettikää nyt missä tilassa Suomen julkinen terveydenhuolto on. Ihminen, joka on masentunut, syrjäytynyt, joka käyttää liikaa päihteitä tai jolla on muuten asiat huonosti, saa kökkiä siellä kotonaan ihan rauhassa eikä kukaan kysele miten sulla menee. Sinne saa vaikka kuolla ilman että ketään kiinnostaa.

Se, että ensin surffaa netissä katsomassa iltapäivälehtien sivuilta kaikkia niitä ihmisiä joilla on yllin kyllin, ja sitten katsoo omaa elämäänsä ja vertaa sitä siihen, saa ihmisen nopeasti katkeraksi ja kateelliseksi. Kun yhteys ihan tavallisiin ihmisiin katkeaa tai heikkenee, koska sieltä omasta kodista ei pääse kouluun, ei töihin eikä jaksa ehkä lähteä yhtään minnekään, häviää ymmärrys toisten ihmisen tunteista ja siitä että elämä on aika harvalle hirveän helppoa. Se kaikki purkautuu täällä sitten, ainoalla areenalla jolla ylipäänsä on jotenkin olemassa, jossa saa oman äänensä kuuluviin eikä kukaan voi estää.

[/quote]

Niinpä. Ihmetellä vaan täytyy, että kaikki täällä ovat akateemisia ja palkkakin on niin iso ettei tilille sovi. Miten sairasta auttaa nimettömänä kirjoitella tällaista sontaa päivät pitkät toisille nimettömille?

Luin eilen pari ketjua, enkä ikinä ole tajunnut miten tarkkaan ihmiset katsoo esim. uimahallissa. Kuinka paljon karvaa toisilla on, saati miten ihmiset pesee alapäänsä. Oikeasti, eihän tuollainen tervettä ole. No, jätänkin tämän palstan nyt tähän. Nro.3

Vierailija
12/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 09:27"]

[/quote]

Niinpä. Ihmetellä vaan täytyy, että kaikki täällä ovat akateemisia ja palkkakin on niin iso ettei tilille sovi. Miten sairasta auttaa nimettömänä kirjoitella tällaista sontaa päivät pitkät toisille nimettömille?

Luin eilen pari ketjua, enkä ikinä ole tajunnut miten tarkkaan ihmiset katsoo esim. uimahallissa. Kuinka paljon karvaa toisilla on, saati miten ihmiset pesee alapäänsä. Oikeasti, eihän tuollainen tervettä ole. No, jätänkin tämän palstan nyt tähän. Nro.3

[/quote]

Et jätä palstaa kuitenkaan joten älä jeesustele siellä.

Vierailija
13/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin jo.

Vierailija
14/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 08:33"]

Hohhoijaa! Tympeää aloittelijan itsetehostusta.

[/quote]

Kiitti, kun tarjouduit esimerkiksi! ;D Käyt hyvin perustelusta. ;D 

Vierailija
15/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 08:25"]

Eksyin tänne. Kolme päivää olen täällä lukenut kirjoituksia. Kauhean ilkeitä kirjoituksia ihmiset kirjoittavat toisten asiallisiin avauksiin. Mikä teitä oikein vaivaa? Oletteko ilkeitä ihmisiä, saatteko mielihyvää ilkeilystä,kyllästynyt elämään vai mikä mättää??

[/quote]

Naiset ovat kuin kanoja - tuhlataan kamalan paljon aikaa ja energiaa nokkimisjärjestyksen selvittämiseen :(. Ilmankos maailman merkittävimmät keksinnöt ovat miesten tekemiä.

Vierailija
16/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista tässä on vielä se että täällä pyöriminen, muiden haukkuminen ja lyttääminen lisää entisestään näiden ihmisten tyhjyyden tunnetta ja kasvattaa sisällä kytevää vihaa ja katkeruutta. Uskon että se on myös haitaksi sosiaalisille taidoille, eikä millään lailla tuo positiivista sisältöä elämään, päinvastoin. 

Vierailija
17/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta päivää täällä jo? Onnittelut olet kohta samanlainen piikittelevä kirjoittaja ensi-ihmetyksen jälkeen, ja voin sanoa että paluuta ei enää ole :D

Vierailija
18/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja.... sieltä tuli sitten tämän päivän jeesustelualoitus joltain "paremmalta ihmiseltä"......!

Vierailija
19/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: Varmasti on, meitä on moneen junaan.

Sitten on vaan meitä, joille tilaisuus tekee varkaan. Jostain syystä on joskus vaan "hauskaa" vähän hämmentää soppaa ja huudattaa ihmisiä. Tuntuu, että jengi provosoituu niin helposti ja todella pieni ja "viaton" sanominen voi aiheuttaa vuosisadan myrskyn.

Ja joskus olen huomannut, että selaillessa ketjuja tarpeeksi pitkään, oma v*tutuskäyrä nousee sen verran otsassa, että tekee vaan mieli tiuskasta jollekin.

Silti ei tulis koskaan mieleen oikeasti HAUKKUA, nimitellä ja syyllistyä asioihin, jotka sisältää jopa kunnianloukkauksen aineksia. Heitä en jopa minä ymmärrä. Vaikka tykkäänkin joskus huudattaa... Ehkä nämä on niitä elämäänsä kyllästyneitä, ilkeitä ihmisiä? Jos joku tällainen tyyppi vastaisi ;)

Vierailija
20/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 09:45"]Jätin jo.

[/quote]

Äiti jätti järjen päästään, kun sua ei abortoinut.