Auttaako säännöllinen suihinotto oikeasti eturauhasvaivoihin?
Mun mies väittää niin ja olen nyt ajautunut tilanteeseen, jossa otan suihin aamuin-illoin. Siis joka ikinen päivä. Jos en ota niin hän on selvästi harmissaan. Aluksi se oli minulle suht ok tehdä niin mutta nyt kun se on likimain jokapäiväistä ja toisinaan saattaa kestää yli tunninkin, niin alan olla siihen aika väsynyt. Nukkumaan on turha kuvitella menevänsä ilman sitä ja aamulla sillä pitää herätellä. Voiko tosiaan olla niin, että ilman useita päivittäisiä siemensyöksyjä hänen vaivansa ilmaantuvat uudelleen? Olisi kiva kuulla jos jollain on vastaavanlaista kokemusta tai tietoa asiasta. Lääkäriltä en ole kehdannut asiaa tiedustella.
Kommentit (36)
Miehesi on aivan oikeassa. Mikäli välität miehesi terveydestä, kannattaa sinun nähdä vähän vaivaa ja jatkaa tuota aamuin illoin. Oleellisen tärkeää eturauhasen kunnon kannalta on se, että mies ei juuri liiku siemensyöksyn aikana vaan makaa sängyssä selällään tai istuu mukavassa asennossa sohvalla. On kliinisesti kiistämätöntä, että oraalisesti hyväilemällä saatu siemensyöksy kahdesti päivässä pitää eturauhasen kunnossa. Tai kansanomaisemmin sanottuna, säännöllisesti annettujen ja loppuun asti vietyjen suikkareiden avulla voit pitää miehesi terveenä.
Tietämättä yhtään minkä ikäinen olet, mutta jos vaihdevuodet on tuloillaan, niin ne mällit kannattaa valutella sinne emättimen puolelle. Siirtää tutkitusti vaihdevuosia eteenpäin. Jos hoitoon menee tunti, niin siinä 59 minuutin kohdalla hyppäät itse satulaan, niin saatte molemmat kaikki terveyshyödyt.
Ei hitto, mä tarvisin just tuollaisen huolenpitävän, mutta helposti vedätettävän vaimon. Olen kateellinen.
Se alistaa sua. Ymmärrätkö miten se nauttii kun saa sut tekemään noin!
sehän sen suola onkin ja terhakka orkku
Ap:n mies on 80% oikeassa. Minulle lääkäri määräsi 1-2 siemensyöksyä päivässä kun oli ollut kivestulehdus. Tämä siis ehkäisee uusiutumista ja voi ehkäistä myös liikakasvua.
Vaimo ottaa suihin / antaa vähintään kerran päivässä, mutta välillä toinen kerta pitää hoitaa teko pimperolla tai Satisfyer for men vibralla.
Vierailija kirjoitti:
Huono trolli, ei kai kukaan ole niin tyhmä että uskoo aloituksen olevan totta...
Älä ota kaikkea vakavasti. :D
Meillä on sama juttu, mies näytti jonkun artikkelinkin jolla perusteli asiaa. En ole enää vängännyt vastaan, helpompi vaan hoitaa se, ei se nyt niin iso juttu ole.
Oon ottanu kaverilta suihin suht säännöllisesti jo vuosien ajan ja silti mulla on eturauhasvaivoja, joten sanoisin ettei se auta.
Auttaisko ummetukseen p-aukon imeminen?
Runkkaaminen auttaa. Miehen pitäisi kerran päivässä runkata. Suihinotto ei valitettavasti takaa miehelle terveyttä kuten ei seksikään. Se terveysetu on varattu naisille. Luonto on päättänyt näin, en minä.
Itsellä oli kanssa taannoin eturauhastulehdus, aika pahakin sellainen. Urologi suositteli kyllä säännöllistä siemensyöksyä ja rauhasen tyhjentelyä, mutta ei suostunut pyynnöstäni huolimatta kirjoittamaan hoito-ohjeeksi että vaimoni olisi pitänyt siihen joka kerta osallistua :) Vaimokaan ei suostunut vakuuttelujani uskomaan, mutta kuitenkin kädellä jelppasi oikein mielellään lähes joka ilta parisen viikkoa jos ei muuta ollut tiedossa. Ei liian tiukkapipoista kuitenkaan.
Säännöllisesti tehty suihinotto ja sperman nieleminen on kummallekin erittäin terveellistä. Miehelle eturauhasen kunnon, ja naiselle spermasta saatavien hormonien muodossa. Bonuksena loppuun asti suoritettu suihinotto itsessään on vähintään miehelle hyvin nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Säännöllisesti tehty suihinotto ja sperman nieleminen on kummallekin erittäin terveellistä. Miehelle eturauhasen kunnon, ja naiselle spermasta saatavien hormonien muodossa. Bonuksena loppuun asti suoritettu suihinotto itsessään on vähintään miehelle hyvin nautinnollista.
Terveellistä. Missä todettu? Eikö nuijapäitä voi pujahtaa keuhkoihi, nenä- ja korvatiehyihinkin. Parempi käyttää kondomia suuhommissa.
Koijaushan tuo on ja varmaan koko aloitus provo, mutta....
...totta kyllä on se, että suikkarin jälkimainingeissa laukeaa paljon syvemmin ja kokonaisvaltaisemmin, kuin jos odottamassa on epäkiihottava talouspaperi ja pelko työvaatteille roiskimisesta.