Nainen haittaisko jos miehesi olisi nuoruudessaan kokeillut kerran suuseksiä miehen kanssa
Kommentit (20)
Haittaa tosi paljon. En koskaan tule seurustelemaan homppeleiden kanssa. Kyllä normaalin miehen kuuluu olla hetero. Sitäpaitsi homous tarttuu nykytutkimusten mukaan jo kätellessä.
Ei tietenkään. Haluaisin kuulla lisää. :p
No ei :D
Nuorena saa ja ehkä pitääkin kokeilla vähän kaikkea.
Ei mua haittaisi vaikka kokeilisi nyt vanhanakin. Kivaa olis katsella.
No ei haittais; nuoruushan kokeilun aikaa.
Kiihottavaahan se olisi vaikka katsellakin....eli ei haittaisi
Ei mulla olis ainakaan varaa sanoa siitä mitään, kun itsekin on tullut kokeiltua molempia sukupuolia ;)
On haitannut, haittaa ja tulee haittaamaan! Miksi ei ssisi haitata?? Mistä lähtien heterous on tässä maassa tullut kiellettyjen listalle, joku roti sentään??? En halua, että lapselleni ilkutaan, että isäsi on hintti ja ruskean reiän ritari
Ni, ei ehkä haittaisi mutta sen perusteella tietäisin että mieheni ei ole 100%:sen hetero.
Vierailija kirjoitti:
On haitannut, haittaa ja tulee haittaamaan! Miksi ei ssisi haitata?? Mistä lähtien heterous on tässä maassa tullut kiellettyjen listalle, joku roti sentään??? En halua, että lapselleni ilkutaan, että isäsi on hintti ja ruskean reiän ritari
Mistä joku ulkopuolinen tuollaisen asian saisi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä joku ulkopuolinen tuollaisen asian saisi tietää?
Maailmanon pieni Eskoseni.
No ei missään nimessä haittaisi. Saisi tehdä sen uudelleen ja paljon muutakin minun komennossani. Mutta valitettavasti hän on homofoobikko, niin tuollaista paljstusta en tule koskaan kokemaan.
Rva52 kirjoitti:
No ei missään nimessä haittaisi. Saisi tehdä sen uudelleen ja paljon muutakin minun komennossani. Mutta valitettavasti hän on homofoobikko, niin tuollaista paljstusta en tule koskaan kokemaan.
Homofoobikoista 90% on kaappihomoja. Hyvät mahdollisuudet että tuo vielä toteutuu.
Ai että, kunpa haluaisikin kokeilla sitä nyt kolmikymppisenä. Olisi nannaa katsella.
N31
Todellakin haittaisi. Ottaisin eron siitä piilohomosta välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin haittaisi. Ottaisin eron siitä piilohomosta välittömästi.
No siinä ei mies menettäisi yhtään mitään :D
Ei haittaisi.