Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: miltä anaaliyhdyntä tuntuu?

Vierailija
04.02.2014 |

Minä nautin miehenä välillä paljon peppuseksistä naisen kanssa. Se on ihanaa vaihtelua, erityisen kiihottavaa, jotenkin tuhmaakin, vaikka mitä tuhmaa siinä on, kun kumpikin sitä haluaa. Mahtavaa on ratsastaa takaapäin peppuun, kun nainen on nelikontin. Miltä naisesta tuntuu peppuseksi? Liittyykö siihen jonkinlainen antautuminen, jopa alistuminen? Nautitko siitä, vaaditko sitä suorastaan vai annatko vain koska miehesi haluaa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valistusta teille, joille käsitteet ovat vielä hakusessa:

Jos mies haluaa harrastaa suuseksiä tai anaaliseksiä miehen kanssa niin hän on homoseksuaali.

Jos mies haluaa harrastaa suuseksiä tai anaaliseksiä naisen kanssa niin hän on heteroseksuaali.

Seksuaalinen suuntautuminen eli homo/hetero määräytyy siitä, haluaako harrastaa seksiä samaa vai eri sukupuolta olevan kanssa. Seksin lajilla ei seksuaalisen suuntautumisen kannalta ole merkitystä, ainoastaan seksikumppanin sukupuoli merkitsee.

Homot harrastavat keskenään paljon enemmän suuseksiä kuin anaaliseksiä. Suuseksin suosio homojen keskuudessa ei tee suuseksin harrastajista homoja tai suuseksiä naiselta haluavasta miehestä homoseksuaalisuuteen taipuvaista. Sama pätee anaaliseksiin.

22/38 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi tuntuu järkyttävän hyvältä! Miksi? Sitä on vaikeaa määritellä. Ehkä siksi, koska se on jotenkin kivalla tavalla kinkyä, kiihottavaa ja tuhmaa vaihtelua. Se ei siis todellakaan satu, kunhan alkulämmittely ja liukkarit ovat kohdillaan eikä ole kiire. Kyllä siihen tietenkin joltakin osin liittyy alistuminen (hyvällä tavalla!) eli mies "ottaa". Ainakin mä nautin siitä suunnattomasti. Meillä anaaliseksiä on silloin tällöin, nimenomaan arjen piristykseksi. Sitä saattaa ehtottaa miesystäväni, mutta kyllä mäkin sitä ehdottelen.

N 40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu samalta kun punnertaisi ulos kovaa ummetuspaskaa. Ei tuska on hirveä!

Vierailija
24/38 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ sulla on huono rakastaja. Otan osaa :(

Vierailija
26/38 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuntuu kuin olisi kovalla ja yrittäisi ponnistaa pökälettä ulos. Sitten peräreikä vähän rentoutuu, niin tuntuu vain muuten pahalta. Lopulta tuntuu kuin olisi vähän ripulilla, kun spermat on sisällä ja peräreikä ärtynyt.

Vierailija
27/38 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaaliset fantasiat ja todellisuus on kaksi eri asiaa. Yritä palata jälkimmäiseen.

Todellsuudessa anaalisksi tuntuu hyvältä monen naisen mielestä,mutta sinun on vaikea ymmärtää sitä. Oletko niin kateellinen?

Vierailija
28/38 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen anaalin seudusta todella herkkä kiihottumaan. Heti kun sieltä hieman koskee niin alkaa kutkuttamaan halut. Joten jos sieltä hyväilee niin ihanaahan se on.

Sisään tunkeutuminen sormella tai tapilla kiihottaa luonnollisesti rajusti. Itse yhdyntä on jo ajatuksena kuumottava. Yhdyntä tuntuu tavaööaan samalla kuin emätinseksi, mutta keskitettynä pienemmälle alueelle ja voimakkaammin. Kaikissa asennoissa saan nautintoa, mutta täusin makuulla kun penis tuntuu emättimen etuseinän herkkiin kohtiin on nautinto suurin. Koskaan ns ormiseksissä ei saa samaa kiihkoa ja kieltämättä äänikin on sen mukainen..

Osaltaan tunteessa voi olla jotakin henkistä antautumista ja kiellettyä ym. mutta kyllä suurin syy on se tunne itsessään. Ja ihan itse olen alunperin ehdottanut asiaa kun itseni tunsin..

Vierailija
29/38 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG kirjoitti:

Anaaliseksi tuntuu järkyttävän hyvältä! Miksi? Sitä on vaikeaa määritellä. Ehkä siksi, koska se on jotenkin kivalla tavalla kinkyä, kiihottavaa ja tuhmaa vaihtelua. Se ei siis todellakaan satu, kunhan alkulämmittely ja liukkarit ovat kohdillaan eikä ole kiire. Kyllä siihen tietenkin joltakin osin liittyy alistuminen (hyvällä tavalla!) eli mies "ottaa". Ainakin mä nautin siitä suunnattomasti. Meillä anaaliseksiä on silloin tällöin, nimenomaan arjen piristykseksi. Sitä saattaa ehtottaa miesystäväni, mutta kyllä mäkin sitä ehdottelen.

N 40

Minä ensin välttelin analliseksiä mutta nyt se tuntuu paremmalta kuin normaalipano.

Vierailija
30/38 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa se tuntuu ihanalta kun kalu liukuu sisään ja ulos.

Vierailija
31/38 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 40 olen aina halunnut kokeilla anaaliseksiä naisen kanssa olisko se sinun kanssa mahdollista

Vierailija
33/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu erittäin hyvälle, kunhan muistetaan rentouttaa anuksen lihakset. Eli ensin rasvataan koko pylly valo sitten runsaan rasvan kanssa yksi sormi sisään hetken nytkyttelyn jälkeen lisää rasvaa ja toinen sormi, sen jälkeen vasta muna sisään. Ai että tuntuu hyvälle

Vierailija
34/38 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi tietämätön jälleen. Nainen saa pelkästään anaaliin pantaessa myös orkkuja. Tämä on koettu useinkin. Mies... varmaankin myös, vaan en ole sitä itse kokenut.

Vierailija
35/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan vanhaa kommenttia.

Myös naiset voitavat saada anaaliorgasmin.

:)

Vierailija
36/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni nauttii kuulemma eniten reiän venytyksestä, ei niinkään pyllyn sisäpuolella olevasta tapista, kullista tai kädestä. Ollaan päästy viiteen sormeen rystysiä myöden ja pantu kullilla ja dildolla yhtä aikaa sekä pumpattavalla dildolla häntä pyllyyn, mutta syvälle ei tarvi mennä. Klitorista hieron tai nuolen toki koko peppuhommien ajan lisäksi.

Itse nautin varsinkin tosta fistaamisen harjoittelusta ihan hulluna ja yhteinen erittäin kovasti kiihoittava tavoite on saada mun iso käsi kokonaan sisään. Pyllypanossa minä tulen kortsusta huolimatta ihan heti, kun se on niin valtavan kiiihottavaa. Hän taas kuulemma nauttii pyllypanossa eniten kun minä olen aivan sekaisin kiihkosta ja kullini on niin iso ja kova aina.

M40

Vierailija
37/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään panin naistani peppuun kun sillä oli silmät ja kädet sidottuna. Laukesin sisään. Nainen tykkää ainakin meillä.

Vierailija
38/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sopivan kokoinen (eli ei liian iso) muna niin sitten se tuntuu hyvän lämmittelyn ja reilun jälkeen hyvältä ja ehkä tuhmaltakin sitten. Mulla myös tulee tosi helposti siinä, ei tarvi kuin vähän hipaista klitorista samalla.

Nykyisen kanssa en siihen hommaan lähtisi kun on liian iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi