Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoitit miehellesi että kärsit peräpukamista?

Vierailija
04.02.2014 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että mulla on peppu kipeä, että taitaa olla pukamia.

Vierailija
2/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä sanoin että mullon pukamia. =O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää.

Vierailija
4/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies oli äänekkäästi surkutellut omiaan parin vuoden ajan, niin sitten lopulta kerroin, että mulla oli ollut sama vaiva jo vuosikausia.

Vierailija
5/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että minulla on peräpukamia ja kivuliaita sellaisia. Tiedustelin, onko hänellä kokemuksia niistä ja niiden hoidosta. No, ei ollut. Mies oli myös mukanani lääkärissä, kun otin asian esille lääkärini kanssa ja pyysin saada reseptin voiteeseen. Olen raskaana ja pukamat ovat yksi oireistani.

Vierailija
6/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että mulla on peräpukamia. Se ymmärtää ihan puhetta.

Vierailija
7/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausuin runon ja esitin pantomiimiä. Kuva-arvoitukset on myös hyvä vaihtoehto.

Vierailija
8/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin housut pois ja laitoin jalat niskan taa,sanoin että kato.

Vierailija
9/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ilmoittaa? Ja jos pitää sitten niin miksi ei voi sanoa vaan että on peräpukamia. Ihme kysymys.

Vierailija
10/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että esikoisen kauhusynnytksestä on muistona myös pukamat.

Vierailija
11/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin sen ihan kerroin. Varmaan kun neljättä odotin ja piti olla yli 10 tuntia lentokoneessa, siihen asti ne oli vaivannut vain vähäsen jonkun raskauden myötä, eikä vaan ollut tullut mainittua, mutta siinä alkoi istuminen olla niin tuskaisaa, että piti selittää miksi.

Vierailija
12/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin kutsun lehdistötilaisuuteen.

Vierailija
13/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök puhutteko te parisuhteessa tommosista asioista? Miten mies voi haluta teitä enää jos jaatte tommosia asioita sille? Itse ottaisin ennemmin avioeron kuin tunnustaisin että mulla on pukamat. Lähtisin mitään sanomatta ja muuttaisin henkilöllisyyteni. 

Vierailija
14/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein miehen yllätyksenä pitkälle viikonloppulomalle Pariisiin. Kierreltiin pikkukatuja ja syötiin hyvin ja kaikki oli todella romanttista. Eiffeltornin juurella ojensin miehelle kauniiseen lahjarasiaan laitetun peräpukamavoiteen ja kortin, jossa oli runo. Pyysin miestä rasvaamaan pukamani illalla hotellihuoneessa. Elämäni romanttisin päivä!

Vierailija
15/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä peeäpukamar on? Oks be Finnin näköisiä mutn isompia?

Vierailija
16/20 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 22:46"]

Yök puhutteko te parisuhteessa tommosista asioista? Miten mies voi haluta teitä enää jos jaatte tommosia asioita sille? Itse ottaisin ennemmin avioeron kuin tunnustaisin että mulla on pukamat. Lähtisin mitään sanomatta ja muuttaisin henkilöllisyyteni. 

[/quote]

Eräässäkin peräreikäkeskustelussa tuli sellaisia kommentteja, että reiän väritys tai vaikka pukamat voisi jollekkin ollakkin elämän ja kuoleman kysymys! :P

Vierailija
17/20 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi peppuseksiä ja totesin siihen, että ei onnistu kun mulla on peräpukamia. Mies siihen että ok, koitetaan saada ongelma hoidettua. Antoi sitten mulle rauhaa hoitaa asiaa kuumakylvyillä ja voiteilla. Nyt taas olen tilanteessa, että kieli ja sormet pepussa ovat ihan NAM. Mies tykkää siitä myös kovin. Kalua ei olla yritetty sinne, mutta kun mies oli noin ymmärtäväinen, niin annan kyllä jossain vaiheessa kokeilla sitäkin.

Vierailija
18/20 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen mulle ilmoitti takaapäin lykkiessä, että sulla taitaa olla "rybäleitä persiissä". :/

Vierailija
19/20 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista miten asia tuli miehelleni ilmi, varmaan vaan sanoin sille kun kärsin vaivoista. Ja ois se muuten ihmetelly miks kävelin kuin paskat housussa kun oli niin kipeet... peräpukamilla olen myös välttynyt anaaliseksiltä ja hyvä niin.

Vierailija
20/20 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvinu mitenkään ilmoittaa, kyllähän ne selvästi näkyy, kun vaikka takaapäin sekstailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi