Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lentokoneen selkänojan laskea?

Sanrais
27.10.2020 |

Löysin hetki sitten tälläisen iltalehden artikkelin liittyen lentokoneen selkänojan laskemiseen jossa oli myös videopätkä naisesta joka laski selkänojan alas jota takana oleva mies yritti työntää takaisin ylös.

Mitä mieltä te olette tuosta videoklipistä?

Miun mielipide on se, että tuo nainen on sadisti joka selkeästi nauttii siitä, että saa kiusata uhriaan

Saako lentokoneen selkänojan laskea?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se videoklippi jonka unohdin laittaa aloitukseen

https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/328f89d5-d91b-462a-85ff-cfc20fb80…

Vierailija
2/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi pultata ne vdun selkänojat kiinni paikoilleen, niin loppuisi tämänkin vääntäminen. 

-Sinkkiş

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos penkit liukuis eteen, niin onnettomuudessa lähtisin kuin leppäkeihäs. Tietty vois olla jotkut ympäri käännettävät penkit tai oikeastaan penkit pitäis olla jo suunniteltu toistepäin alunalkaen.

-Sinkkiş

Oltaisiin selkä onnettomuus-suuntaan.

Vierailija
4/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäisin bisnesluokassa, jos olisi varaa

Vierailija
5/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei olisi tarkoitettu kallistettavaksi niin se olisi kiinteä.

Vierailija
6/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikki tuolit ole kiinteitä? 🤣

Vierailija
7/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikki tuolit ole kiinteitä? 🤣

Ei ole, mullakin on keittiössä ihan liikuteltava 

HAHAHAHA !

-Sinkkiş

Vierailija
8/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkänojan laskeminen pitäisi kieltää lailla!

Ei sen takia, että jonkun mukavuus kärsii vaan sen takia, koska lasketut selkänojat ovat turvallisuus riski, sillä...

A. Jos selkänoja ei ole pystyssä, asiakas ei pääse oikeaoppiseen hätäasentoon lento-onnettomuuden sattuessa

B. Jos selkänoja on laskettuna, takana istuva ei pääse hätäasentoon joka on edellä istujan vika

Vierailija
9/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetellyt, miksi jollakin on tarve laskea nojaa. Onko tämä joku ylipainoisten ihmisten juttu, kun maha koskettaa muutoin edellä olevaan penkkiin?

Vierailija
10/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tollaset karenit! Varsinkin kun on pitkät jalat, jotka rusentuu, kun selkänojan laskee. Nauttikoot sitten siitä, että tönin loppumatkan selkänojaa!

Vierailija
11/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä potkin polvillani koko ajan jos laskee selkänojan, joku valitti lentoemolle, emo sanoi, että ei voi estää minua liikuttamista jalkojani, selkänojan laskijat pitää vain kestää kokoaikainen töniminen.

Vierailija
12/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei liity lentokoneiden selkänojiin vaan turvavöihin, koska minua ihmetyttää suuresti se, että miksi lentokoneiden turvavöiden käyttö ei ole pakollista. Paitsi nousun ja laskun ajan.

Fakta on se, että jos ilman vöitä matkustava lentää turbulensin seurauksena kattoa päin, pudotessaan alas se saattaa vahingossa taittaa jonkun toisen niskat minkä seurauksena se toinen saattaa kuolla sen vapaa lentäjän takia.

Minulle turvavöiden käyttö on aina ollut itsestään selvyys, koska ne on olemassa ihan syystäkin ja siksi, että ne ei oikeasti tunnu missään ja rajoita liikkumatilaa mitenkään

Vierailija
13/15 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä potkin polvillani koko ajan jos laskee selkänojan, joku valitti lentoemolle, emo sanoi, että ei voi estää minua liikuttamista jalkojani, selkänojan laskijat pitää vain kestää kokoaikainen töniminen.

Itselläni lisääntyy tarve jaloitella jos edessäolevan selkänoja on laskettu. Tarkoittaa vartin välein nousua ottaen samalla kunnolla tukea kallistetusta selkänojasta sitä nitkutellen ja natkutellen. Sitten takasin paikalle samalla show'lla. Kohta taas uudestaan.

Vierailija
14/15 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukemassa tätä hieman myöhään mutta olen 186cm pitkä ja lentokoneessa on ahdasta niin kyllä se hieman repeaa harmittamaan jos edessä oleva kaataa penkin selkämystä.

Vierailija
15/15 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jalat kiinni siinä selkänojassa jo silloin kun se on yläasennossa, monesti on joku yrittänyt runnoa sitä taaksepäin tajuamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi