Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteisvastuukeräysmainoksesta niin surullinen olo :(

Vierailija
04.02.2014 |

Näin eilen telkkarista tämän "mainoksen" 

http://areena.yle.fi/tv/2135057

tuli niin ahdistunut ja surkea olo koko loppuillaksi. Kunpa osaisi itse arvostaa joka päivä terveyttään ja niitä asioita mitkä elämässä on hyvin. Osaisi antaa aikaa oikeille asioille ja viettää lasten kanssa mahdollisimman paljon aikaa. Tuo Katja oli vain vuoden vanhempi kuin minä, ja meilläkin kaksi poikaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kaikessa surullisuudessaankin oli hyvin lämminhenkisesti tehty? Ei jäänyt ahdistamaan.

Vierailija
2/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle nämä rahat muuten menevät?

t. syrjäytynyt perheellinen, ainoa apu saatu joskus Joulumieli-keräyksestä lahjakortin muodossa (ja tästä kiitollinen, tietenkin, mutta siitäkin jo vuosia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella lämminhenkisesti tehty. Kai se ahdisti eniten kun itse on saman ikäinen ja suht saman ikäiset pojat itselläkin. Jotenkin kai sellaiset ihmiskohtalot koskettaa eniten joissa on eniten samaa omaan elämään verrattuna, kai se on luonnollista.

Vierailija
4/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattohoidon parantamiseen kai juuri nämä rahat kohdennetaan, mitä juuri tällä keräyksellä kerätään. Suomessa saattohoidon taso on hyvin eriarvoista, joten varmasti sisänsä hyvä keräyskohde. Jokainen ansaitsisi arvokkaan ja kivuttoman kuoleman.

Vierailija
5/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen Katja on? Näin vain pätkän mainoksesta ja suru tuli. Itsekin olen syövän sairastanut, ja parantunut.

Vierailija
6/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias, sairastanut vuodesta 2007 lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän