Ovatko lapsesi kauniimpia ja komeampia kuin sinä ja miehesi?
Kommentit (12)
Minä olen kaunis ja mieheni ihan ok. Tyttäremme ovat erittäin kauniita ja pojat ok. Tätä johtopäätöstä en ole itse tehnyt vaan tytöt ovat esim. voittaneet kisoja joissa kauneus on yksi osatekijä voittoon.
On, tytär on isänsä näköinen, mutta silti todella kaunis. Pojat on vielä pieniä, mutta luulen että kyllä heistäkin tulee naisten mieleen olevia miehiä.
Aika turha näitä kysyä vanhemmilta, kun ovat kovin jäävejä arvioimaan lapsiaan. Eikä ulkonäköä tarvitsekaan arvioida.
Meillä kauniit vanhemmat ja kauniit lapset. Hyvät kropat tulossa lapsille(kin). Kohta teinejä eli alkaa näkyä miltä näyttää isoina.
Meillä kauniit vanhemmat ja kauniit lapset. Hyvät kropat tulossa lapsille(kin). Kohta teinejä eli alkaa näkyä miltä näyttää isoina.
Jos lapsessa ei olisi mitään muuta kehuttavaa kuin kauneus niin jättäisitkö kehumatta?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:06"]
[/quote]
Teini voi vuodessa muuttua ihan muuksi mitä nyt on!
Tässä kysyn, että kun sanotte itseänne kauniiksi, mutta näen vain harvoin kauniita ihmisiä. Missä siis olette, kun tämän palstan mukaan kauneus on hyvin yleistä. Lapsia en arvostele.
Ihan turha kysymys. Niin kauan kun sitä naamaa/kroppaa ei tarvi tuoda näytille ei ole kun kauniita ja kauniimpia anonyymeja täällä netissä.
Lapsista taas jokainen oma on kaunis oli millanen possu vain ja naapurin lapset (pennut) on rumia...
näin se menee.
Hirmu vaikea vielä sanoa kun eivät aikuisia ole, mutta toivottavasti.