Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Närästystä ilman polttavaa tunnetta?

Vierailija
04.02.2014 |

Liittyykö närästykseen aina polttava tunne?

Kun Googlettelee, niin närästyksen yhteydessä mainitaan aina tuo polttava tunne, mutta voiko ilman sitä olla närästystä?

Itseä on nyt parisen viikkoa röyhtäyttänyt jatkuvasti. Röyhtäilen vähintään puolen tunnin välein. Mitään polttavaa tunnetta ei ole, mutta pieni painon tunne, joka helpottaa kun röyhtäsyn antaa tulla.

Hieman ärsyttävä vaiva, ja varsinkin kun ei tiedä mistä johtuu. Olen koittanut välttää mm. paprikaa, sipulia, voimakkaita mausteita jne, mutta ei auta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:22"]

Liittyykö närästykseen aina polttava tunne?

Kun Googlettelee, niin närästyksen yhteydessä mainitaan aina tuo polttava tunne, mutta voiko ilman sitä olla närästystä?

Itseä on nyt parisen viikkoa röyhtäyttänyt jatkuvasti. Röyhtäilen vähintään puolen tunnin välein. Mitään polttavaa tunnetta ei ole, mutta pieni painon tunne, joka helpottaa kun röyhtäsyn antaa tulla.

Hieman ärsyttävä vaiva, ja varsinkin kun ei tiedä mistä johtuu. Olen koittanut välttää mm. paprikaa, sipulia, voimakkaita mausteita jne, mutta ei auta.

[/quote]

Kakkaatko ja pissaatko normaalisti, onko määrät vähentyneet? Oletko raskaana? Onko sappivaivaa?

Vierailija
2/3 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Ihan on normaalit nämä muut mainitsemasi toiminnot. En ole huomannut mitään muuta outoa (paitsi ärsytykseen asti toistuva elohiiri silmäkulmassa). Mutta siis kaikki normaalisti, enkä raskaanakaan ole. Sappivaivaa ei ole... jatkuvaa röyhtäilyä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla, mulla ainakin ensimmäinen oire oli kurkun ärsytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi