Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen välinpitämättömän miehen kanssa???

Vierailija
04.02.2014 |

Elikkä siis mieheni tulee illalla myöhään kotiin joka päivä, ainoa aika kun joutaisi olla minun ja lapsemme kanssa, yleensä vain menee telkkarin eteen istumaan tai tietokoneelle. Hän voi käydä kavereiden kanssa ulkona ja kaukana jalkapalloturnauksissa, ja olettaa että minä aina olen kysymättäkin vauvan kanssa ja hänellä on oikeus mennä. Mutta jos minä joskus olen menossa kaverin luo kahville on hirmu tappelu siitä, että kerta minäkin lähden hän saa myös ja lapsi viedään isovanhemmille. Ei katso enää silmiin ja tuntuu ettei minun tunteilla ja ajatuksilla ole mitään merkitystä. Kyselee myös hirmu tarkkaan mitä teen jos puhelimeen koskenkaan. Ja ei halua minun laittautuvan jos jonnekkin lähdetään.. myös usein haukkuu vaatteitani ja että voisin pukeutua kuin ihmiset. Rakastan häntä mutta en ehkä jaksa tällaista pitkään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:45"]Elikkä siis mieheni tulee illalla myöhään kotiin joka päivä, ainoa aika kun joutaisi olla minun ja lapsemme kanssa, yleensä vain menee telkkarin eteen istumaan tai tietokoneelle. Hän voi käydä kavereiden kanssa ulkona ja kaukana jalkapalloturnauksissa, ja olettaa että minä aina olen kysymättäkin vauvan kanssa ja hänellä on oikeus mennä. Mutta jos minä joskus olen menossa kaverin luo kahville on hirmu tappelu siitä, että kerta minäkin lähden hän saa myös ja lapsi viedään isovanhemmille. Ei katso enää silmiin ja tuntuu ettei minun tunteilla ja ajatuksilla ole mitään merkitystä. Kyselee myös hirmu tarkkaan mitä teen jos puhelimeen koskenkaan. Ja ei halua minun laittautuvan jos jonnekkin lähdetään.. myös usein haukkuu vaatteitani ja että voisin pukeutua kuin ihmiset. Rakastan häntä mutta en ehkä jaksa tällaista pitkään.

[/quote]

Turpa kiinni, reidet auki, ja munaa sisään, horo. Kyllä asiat siitä!

[/quote] Ei oo näyttäny auttavan:D ainoa asia joka tuntuu toimivan enää.. ap

Vierailija
2/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan sanoo että perkele, mikä se mättää, kun ei naista osaa arvostaa jos seksiäkin on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin sinuna miehelle, että olisin todella huolestunut siitä miten lapsen ja isän välinen suhde kehittyy, kun isä ei hoida lasta yksin ollessaan. Parisuhdetta pitäisi myöskin alkaa hoitamaan, kertoisin senkin, mutta pyytäisin miestä ensiksi vahvistamaan suhdettaan lapseen, jotta tuli mitä tuli vanhempien osalta, niin miehellä olisi suhde lapseen olemassa. Mies vartioi sinun menemisiäsi. Huomauta siitäkin asiallisesti. Sano ettet sinäkään hänen menemisiään valvo. Sano, että haluat omaa aikaa, jotta voit esim hankkia vaatteita, meikata, laittaa hiuksiasi ja LiiKKuA ITSeSI HYvIN PUOLEeNSA VETÄVÄÄN KunTOON. Sano, että kaipaat huomiota mieheltä et keltään muulta ja sitä varten tahdot kuntoilla, että nyt et ole oikein tyytyväinen itseesi etkä mieheesikään. Kerro, että rakastat silti! Ole reipas ja rohkea!

Valmiit sanat?

Vierailija
4/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 15:22"]Kertoisin sinuna miehelle, että olisin todella huolestunut siitä miten lapsen ja isän välinen suhde kehittyy, kun isä ei hoida lasta yksin ollessaan. Parisuhdetta pitäisi myöskin alkaa hoitamaan, kertoisin senkin, mutta pyytäisin miestä ensiksi vahvistamaan suhdettaan lapseen, jotta tuli mitä tuli vanhempien osalta, niin miehellä olisi suhde lapseen olemassa. Mies vartioi sinun menemisiäsi. Huomauta siitäkin asiallisesti. Sano ettet sinäkään hänen menemisiään valvo. Sano, että haluat omaa aikaa, jotta voit esim hankkia vaatteita, meikata, laittaa hiuksiasi ja LiiKKuA ITSeSI HYvIN PUOLEeNSA VETÄVÄÄN KunTOON. Sano, että kaipaat huomiota mieheltä et keltään muulta ja sitä varten tahdot kuntoilla, että nyt et ole oikein tyytyväinen itseesi etkä mieheesikään. Kerro, että rakastat silti! Ole reipas ja rohkea!

Valmiit sanat?

[/quote]

No nyt tuli niin tyhmä viesti sinulta, etten jaksanut lukea sitä edes loppuun:D...ap

Vierailija
5/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä mäkin ihmettelen viestisi luettuani. Lähde hyvän sään aikana.

Vierailija
6/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:48"]No sitä mäkin ihmettelen viestisi luettuani. Lähde hyvän sään aikana.

[/quote] ennen oli tosi ihana, nyt ihan yhtäkkiä muuttui tuollaiseksi... ollaan kuitenkin tosi pitkään oltu jo yhdessä :/

Vierailija
7/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:48"]No sitä mäkin ihmettelen viestisi luettuani. Lähde hyvän sään aikana.

[/quote] ennen oli tosi ihana, nyt ihan yhtäkkiä muuttui tuollaiseksi... ollaan kuitenkin tosi pitkään oltu jo yhdessä :/

Vierailija
8/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pettää sua. Jos mun mies käyttäytyisi noin, niin se olisi vakavan keskustelun paikka. 

Sun miehesi menee miten haluaa ja kun sä haluat mennä joskus, niin hänen pitää päästä silloinkin? Kuulostaa todella typerältä. Eikö hän ole ollenkaan lapsensa kanssa? Miksi ei? Miksi vain sun pitää olla lapsen kanssa ja mies saa tehdä mitä haluaa?

Vierailija
9/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:51"]Todennäköisesti pettää sua. Jos mun mies käyttäytyisi noin, niin se olisi vakavan keskustelun paikka. 

Sun miehesi menee miten haluaa ja kun sä haluat mennä joskus, niin hänen pitää päästä silloinkin? Kuulostaa todella typerältä. Eikö hän ole ollenkaan lapsensa kanssa? Miksi ei? Miksi vain sun pitää olla lapsen kanssa ja mies saa tehdä mitä haluaa?

[/quote] Kotiin tullessa vauva jo nukkuu, mutta kun syömään herää saattaa vähän käydä silittelemässä ja sanoa että oli ikävä.. Minulle ei tullessa mitään sano, katsoo vain alta kulmien tai kysyy miksi en siivonnut.. ap

Vierailija
10/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies teki noin. Sitten se halus avioeron.

Vierailija
11/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samahan se on mitä teet, jos hän ei välitä.

Vierailija
12/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:53"]Munkin mies teki noin. Sitten se halus avioeron.

[/quote] Mulle on kerran käynyt jo niin että alkoi ukko käyttäytyä oudosti ja sitten tuli ero.. Tämän miehen kanssa hommat toimi ja rakastan häntä aivan älyttömästi. Haluaisin puhumalla saada asiat selville, en vain tiedä miten asia ottaisin esille jos ei muutenkaan asioista puhuminen häntä kiinnosta.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme