Voisin syödä vain suklaata, poika tulossa?
Kommentit (11)
Et varmaan tosissasi usko tuohon. Minulla kaksi tyttöä ja varsinkin jälkimmäisessä raskaudessa suklaata kului paljon.
No ei mulla sitten vissiin. Suolanen tekee ihan pahaa. Olen miettinyt, että onko poikaa odottavilla yleensäkin mieliala apeampi kuin tyttöä odottavilla?
No ei mulla sitten vissiin. Suolanen tekee ihan pahaa. Olen miettinyt, että onko poikaa odottavilla yleensäkin mieliala apeampi kuin tyttöä odottavilla?
Mä olen ymmärtänyt, että vanhankansan mukaan makeanhimo tietää tyttöä, suolaisen poikaa. Samoin kiukku ja kiristäminen tietäis tyttöä.
se on 50% mahdollisuudella poika. :)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:47"]
Mä olen ymmärtänyt, että vanhankansan mukaan makeanhimo tietää tyttöä, suolaisen poikaa. Samoin kiukku ja kiristäminen tietäis tyttöä.
[/quote]
Jos tuohon on uskominen, niin mitä olisi pitänyt ajatella raskaudesta, jossa suklaanhimo (ennen raskautta) vaihtui irtokarkkihimoon (raskausaikana), lisäksi kaikki suolainen ja rasvainen ruoka maistui turhankin hyvin?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:47"]
[/quote]
No miulle on poika tulossa ja tuo osuu ihan oikeaan :) alkuraskaudessa himoitsin pitsaa, sipsejä ja kaikkea "mättöä" enkä ollu niin kireä kun yleensä vaikka jouduin samat raskaat työt tekemään yms. Olen ollut myös koko raskauden sellainen "hehkeä" ja saanut siitä esim. työkavereilta kommenttia; eiks aina sanota että tyttö vie äidin kauneuden?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:47"]
[/quote]
Jos tuohon on uskominen, niin mitä olisi pitänyt ajatella raskaudesta, jossa suklaanhimo (ennen raskautta) vaihtui irtokarkkihimoon (raskausaikana), lisäksi kaikki suolainen ja rasvainen ruoka maistui turhankin hyvin?
[/quote]
enhän mä tuohon osaa vastata. Tiedän vaan sen mitä jo kirjoitin. Omalla kohdallani vanhakansa meni täysin mönkään, mutta leikkimielellähän näitä pitäisi tulkita :)
Minulle tuli poika ja raskaana suklaa ällötti.
Minulle tuli poika ja raskaana suklaa ällötti.
Eikö se mene niin päin, että suolasta poika, sokerista tyttö?