Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen syönyt 52 Runebergin torttua viimeisten parin viikon aikana.

Vierailija
04.02.2014 |

Paino on noussut 7 kiloa.

Kyllä, minulla on syömishäiriö. Painan nyt 96kg. Kesällä painan todennäköisesti 60-65kg ja jouluna taas lähemmäs 90kg.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tortulla käydä, t. nro 9.

Vierailija
2/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ihan varmuudella muista, mutta mielestäni ne Vaasan tortut oli parempia kuin Fazerin. Tärkeintä on se, että torttu on kostea. Mitään kuivaa pulla, yäk, en tykkää syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, onko ne ees hyviä? En muista olenko koskaan syönyt.

Vierailija
4/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt itse vai ostanut? Mietin vain, että on noihin uponnut aika paljon rahaakin...

Vierailija
5/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:39"]

Oletko tehnyt itse vai ostanut? Mietin vain, että on noihin uponnut aika paljon rahaakin...

[/quote]

Neljä näistä on ollut niitä Vaasan torttuja, joista en tykkää yhtään. Oli pakko ostaa, kun Fazerin oli loppu. Muut ovat Fazerin torttuja, jotka maksavat vähän alle 5 euroa /2 kpl.

ap

Vierailija
7/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jo aika vakavalta syömishäiriösi. Oletko hakenut apua? Onko sinulla ketään kenelle voisit puhua asiasta? 

Vierailija
8/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ostanut pelkkiä torttuja jollain sadallakahdellakympillä...

Vierailija
9/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, eihän ne ole edes hyviä.

Vierailija
10/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ap! Nyt tekee jumalattomasti mieli Runebergeja... :(

Vierailija
11/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:00"]

Kiitos, ap! Nyt tekee jumalattomasti mieli Runebergeja... :(

[/quote]

Sama vika täällä! Olen parin viikon aikana syönyt kaksi, mutta nyt alkoi tehdä mieli lisää.

Vierailija
12/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mullakin on ahmimisongelma eli en tuomitse, mutta mietin samoja kuin mietin itsekin morkkiksessani ahminnan jälkeen)

Lopputuloksena tuhansia kaloreita hankittu, kymmeniä euroja tuhlattu ja paha mieli?

Mulla ainakin on ahmimisen jälkeen aina sellainen olo että tekis mieli kaivaa kaikki ylös sisuksistani mutta oksentamaan en pysty. Siellä ovat ja sinne jäävät.

Vuoden pimeimmän kauden lopputulema on mulla suht sama kuin sulla, paino noussut jotain 8 kg. Siinä sitä taas on pudotettavaa.

Mulla ainakin valon lisääntyminen tuo intoa touhuta ja ulkoilla, kuluttaa kaloreita ja parantaa kuntoa. Aloitan ensi viikolla makuaistin totuttamisen luontaisiin sokerinlähteisiin lisätyn sokerin sijaan sellaisella ananasmehukuurilla.

Kohti kevyempää :)

Vierailija
13/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan jotain sokeriantabusta, mikä aiheuttaisi ahmijalle samanlaisen yökötysreaktion kuin tavalliselle ihmiselle, joka ei voi syödä makeaa määräänsä enempää. Sellaisen kun keksisi, voisi rikastua...

Vierailija
14/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:00"]Olisikohan jotain sokeriantabusta, mikä aiheuttaisi ahmijalle samanlaisen yökötysreaktion kuin tavalliselle ihmiselle, joka ei voi syödä makeaa määräänsä enempää. Sellaisen kun keksisi, voisi rikastua...

[/quote]

Kyllä on - vähähiilihydraattinen ruokavalio. Sokeria ei saa syödä yhtään alkuvaiheessa (ensimmäinen viikko tai kaksi on kamalaa, hirveä päänsärky yms) ja kun olet tottunut rasva- ja proteiinipitoiseen ruokavalioon ja syöt riittävästi, niin sokerinhimo katoaa täysin. Olen itse entinen sokeri-addikti ja ahmimishäiriöstä kärsinyt ja tämä ruokavalion muutos oli ainoa mikä sai mut paranemaan. Ei ole helppoa mutta suosittelen miettimään asiaa, jos todella haluat päästä ahmimisesta eroon ja muutenkin parantaa terveyttäsi!

Tsemppiä.

Vierailija
15/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana tuota tuoteselostetta! Mun EI TODELLAKAAN tee mieli Runebergin torttuja tuon lukemisen jälkeen! 34g/100g sokeria ja ihan jumalaton määrä rasvaa ja hiilareita. 400 kaloria yhdessä pienessä tortussa!

En olis todella uskonut.

Vierailija
16/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee siis vähän vajaa 1500 kaloria päivässä pelkästään tortuista + kaikki muut mitä oot syönyt. Huhhei. Ei ihan tervettä.

Vierailija
17/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten saat 4kk:ssa 36kg pois? Kerro mulle niin rupean samalle dieetille!! Tosin pudotettavaa vain 5kg mut kiinnostaisi tietää.