Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ai kauheaa, Tukholmassa viranomaisen autoja kivitetään.
26.10.2020 |
Miten nyt noin? Miten tämä on mahdollista?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c07c674e-2e03-4b99-8b0c-cbbb017d6cd3
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mikä ruotsalaisia oikein vaivaa, kun tämänkaltaisia juttuja pitää tehdä.
Ja näitä punavihreät haluavat lisää Suomeen ja Keskusta komppaa takana.
S''tana, mitä touhua, tekisi mieli tappaa.
Tiedän kyllä vastauksen, mutta ehkä tällä tavalla asiast saa kirjoittaa. AP
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ne on kaikki Egyptistä muuttaneita siellä . Vain arabi kivittää . Muut keskustelee .
Alue: Aihe vapaa
Sven!
Åke!
Peter!