Yöllä palattiin kotiin lomamatkalta.
Hieman väsyttää, mutta pian se menee ohi. Uutta matkaa katsellessa :)
Olipa ankeaa tulla auringosta ja lämmöstä tänne loskaan. Tosin paluu oli kyllä parempi näihin keleihin, kuin tulla takaisin likimain -20 asteen pakkasiin. Sellaisestakin on kokemusta.
Kommentit (41)
Lomamatkalla ja pakettimatkalla kyllä. Helppoa ja huoletonta. Niin ja edullista. Matkalaukut purettiin jo heti, kun kotiin päästiin. Pyykit on pesty.
Kanarialla oltiin. Muut harrastaa autoja, lemmikkejä, veneilyä, urheilua yms. Meillä matkailu on se harrastus.
Uusi matka on jo buukattu :) Toukokuussa taas mennään.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:10"]
Lomamatkalla ja pakettimatkalla kyllä. Helppoa ja huoletonta. Niin ja edullista. Matkalaukut purettiin jo heti, kun kotiin päästiin. Pyykit on pesty.
Kanarialla oltiin. Muut harrastaa autoja, lemmikkejä, veneilyä, urheilua yms. Meillä matkailu on se harrastus.
t. ap
[/quote]
Siis mitä? Olitte viikon tai peräti jopa kaksi viikkoa jossain ja kotiinpaluusi on kuin olisitte olleet reissussa marraskuun alusta lähtien?
Tyhjenikö sun muisti reissun aikana? Unohdit, miltä pakkanen tuntuu?
Et taida matkustella edes kerran vuosikymmenessä..
Toukokuussa mennään Kreetalle. Ja tosiaan me matkustetaan aika reippaasti vuoden aikana. 5-6 viikon mittaista lomamatkaa.
Ja onhan se nyt jonkunlainenhaikeus aina palata kotiin mukavalta reissulta. Lämmöstä viluun. Ei mitään uutta, mutta kyllä se kirpaisee kuitenkin :)
t. ap
Joka kerta kun tullaan Thaimaasta niin ainakin kahdeksi viikoksi liimaudun koneelle etsimään uutta kohdetta. Takaisin on päästävä!
Minäkin haaveilen ja eläydyn teidän matkoihin. Meillä ei ole varaa matkustella mihinkään.
t. ap
[/quote]
Me harrastamme lemmikkejä, autoja, moottoripyöriä, veneitä, musisointia ja matkailua. Koskaan ei tosin olla Kanarialla käyty, ja jos käytäisiin niin en kyllä kehtaisi mainita asiasta edes anonyyminä nettipalstalla... Useampi kerta vuodessa matkustetaan kaukomaille reittilennoilla.Koskaan en ole kokenut Suomeen paluuta mitenkään vaikeana.
Eihän kanarialla ole edes lämmintä tähän aikaan vuodesta! Itse en edes haluaisi rahojani tuhlata moiseen. Kanaria 7n ok jos haluaa rantalomalle lämpöön, mutta sitä sieltä ei saa tammikuussa!
Itse kyllä mielelläni matkustelisin enemmänkin, mutta yrittäjä pariskuntana meillä on mahdollisuus vain yhteen viikon reissuun vuodessa.
Pakettimatkaa kanarialle en kyllä ulkomaanmatkailuksi kutsuisi.
Kotiinpaluu tulee vuosi vuodelta vaikeammaksi..... palasimme 4 vkoa sitten ja seuraavaan lomaan vielä 5kk! Ehkä pitää ottaa joku vkl breikki tähän väliin..
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:06"]
Jos lento on tullut yöllä, kyseessä on mitä todennäköisemmin lomalento, joten ap on ollut jollain pakettimatkalla.
[/quote]
Tai sitten reittilento Aasiaan, nekin on pääosin yöllä...
Me lensimme eilen Bangkokista Suomeen. Sattuikohan kukaan muu palstalainen todistamaan laskun jälkeen sattunutta episodia erään kanssamatkustajan kanssa? :D
Ahaa, pakettimatkailu ei ole ulkomaanmatkailua. Aina sitä oppii kaikkea uutta : D
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 10:53"]
Miten olisimmekaan pärjänneet ilman tätä tietoa!
[/quote]
Et ilmeisesti sinäkään pärjännyt, kun luit ja jopa vaivauduit vastaamaan :)
t- ap
[/quote]
No jos sinusta mielipiteen haluaa sanoa - halveksin sinua - niin on tultava tähän sanomaan. Mutta ymmärrän, että kaltaisellesi idiootille matkan ainoa tarkoitus on, että siitä voi kertoa ja sillä voi leuhkia. Kun on maustemitalla saanut ei voi edes teelusikalla ulostulla! Pätee sinuun!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 11:01"]
Minä ainakin luulin, että lomanne aikana oli tapahtunut jotain, tyyliin kotona sattunut vesivanhinko tai anoppi laittanut sisustuksen uusiksi.
[/quote]
Minä odotin, että olisi käynyt varkaita ja koko talo mullin mallin ja korut viety (näitähän on sattunut Varsinais-Suomessa, kun lasten kaverit käyvät ryöstelyreissuilla).
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 11:16"]
Mun mielestäni kotiinpaluu on reissaamisen parhaimpia hetkiä. Palasin juuri kuukauden reppureissulta Afrikasta, ja oli todella ihana palata kotiin rankan reissun jälkeen. En ymmärrä tuota ap:n angstia, mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia Suomeen palaamisen yhteydessä.
[/quote]
Olisiko sinulla asenne kohdallaan!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 11:16"]
Mun mielestäni kotiinpaluu on reissaamisen parhaimpia hetkiä. Palasin juuri kuukauden reppureissulta Afrikasta, ja oli todella ihana palata kotiin rankan reissun jälkeen. En ymmärrä tuota ap:n angstia, mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia Suomeen palaamisen yhteydessä.
[/quote]
Olisiko sinulla asenne kohdallaan!
Kanarialla oltiin. [/quote]
Kanaria? But it's so 1970's!
Hitto että on kateellista porukkaa :O
Miten tällainen positiivinen aloitus herättää näin paljon närää?