Olen jättänyt kaikki mieheni
Olen kolmikymppinen nainen ja jättänyt aina kaikki seurustelukumppanini ja avopuolisoni. Eron jälkeen menee aina vähän aikaa, niin joku huolii eksäni, pariutuu ja tekee lapsia.
Eilen huomasin Facebookista, että parikymppisenä jättämäni mies on saanut lapsen naisen kanssa, jonka kanssa alkoi seurustella vähn aikaa sen jälkeen kun jätin jänet. Tuli kummallinen tunne.
Entä, jos eksissäni ei olekaan ollutkaan mitään suurempaa vikaa ja olen vain kyvytön läheiseen suhteeseen? Kun eksät näyttävät niin hyvin kelpaavan muille?
Kommentit (26)
Ehkä he eivät sopineet sinulle, mutta sopivat jollekin toiselle. Hyvä niin.
Ystäväni on omien sanojensa mukaan jättänyt kaikki miehensä. Miehet elävät tyytyväisenä uusien suhteittensa kanssa. Ystäväni näyttää kulahtaneelta Meryl Streepiltä, joten tilanne on mielestäni hyvin kiinnostava.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:25"]
Ystäväni näyttää kulahtaneelta Meryl Streepiltä, joten tilanne on mielestäni hyvin kiinnostava.
[/quote]
Hihii :D
Kuinka vanha ystäväsi on?
Olen aina ajatellut, että vaihtamalla paranee. Olenko väärässä? Ap
Ei enää mikään tytönhuitukka eli 46-vuotias. Olen tuntenut hänet jo pitkään. Hän on todennut, että mm. työpaikan miehet ovat häneen aina erityisen ihastuneita. Olen joskus huvittuneena miettinyt, että työskentely yhtiössä, jonka palveluksessa on lähinnä miehiä on jotain merkitystä hänen menestykseensä. Naisvaltaisella alalla tilanne voisi olla toisenlainen.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:25"]Ehkä he eivät sopineet sinulle, mutta sopivat jollekin toiselle. Hyvä niin.
Ystäväni on omien sanojensa mukaan jättänyt kaikki miehensä. Miehet elävät tyytyväisenä uusien suhteittensa kanssa. Ystäväni näyttää kulahtaneelta Meryl Streepiltä, joten tilanne on mielestäni hyvin kiinnostava.
[/quote]
Meryl Streephän on vanhanakin vaikka kuinka kaunis ja upee nainen.
Täällä on toinen, joka on myös aina jättänyt miehet. Samoin, suhteet ovat kestäneet 2-5 v ja niitä on ollut useita. Näin viisikymppisenä mietin, että mikseivät miehet minulle kelvanneet, mutta kyllä heissä oli ihan selkeitä syitä, kuten sinullakin. Itserakas, pettäjä, laiska, ei osaa olla lasten kanssa...tuossa pari selkeää syytä, joita en voi hyväksyä.
Voihan minulla olla huono itsetuntokin, kuten joku ylhäällä ehdotti, mutta en kuitenkaan halua miestä, jonka kanssa ei ole hyvä olla.
haha sen siitä saa tyhmät naiset!! minut on kans moni nainen jättänyt ilman selityksii parin vuoden päästä muksut hyvä työ ja kaikkee. Minut jättäneet ovat sitten jälkeen päin tulleet valittelee että olis paras mies mitä minulla on ollut.. haha sen siitä saa nirsot naiset!! ottakaa aseet käteen ja ampukaa itsenne tyhmyytenne takia !! pluss olen komea ja treenattu kroppa. mutta eihän se kroppa kiinnosta naisia vaan raha. no eipä mitään palkka nykyään 1800e VIIKOSSA ! hahaha
Näkemykseni mukaan naiset on miltei aina jättäjiä. Kaikki miehet, joiden kanssa on tullut tapailtua tulivat naisten jättämiksi.
Minä myös olen jättäjä, aina tietyn(vaihtelee) ajan kaikki toisessa alkaa ärsyttää ja nostan kytkintä. Nyt olen 3vuotta ollut sinkkuna ja olen vaikka hamaan loppuun asti jos ei joku tule viemään itse en etsi. Olen 40vee nainen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:49"]haha sen siitä saa tyhmät naiset!! minut on kans moni nainen jättänyt ilman selityksii parin vuoden päästä muksut hyvä työ ja kaikkee. Minut jättäneet ovat sitten jälkeen päin tulleet valittelee että olis paras mies mitä minulla on ollut.. haha sen siitä saa nirsot naiset!! ottakaa aseet käteen ja ampukaa itsenne tyhmyytenne takia !! pluss olen komea ja treenattu kroppa. mutta eihän se kroppa kiinnosta naisia vaan raha. no eipä mitään palkka nykyään 1800e VIIKOSSA ! hahaha
[/quote]
Eipä ihme, ettet ole saanut paremmin palkattua työtä, kun et kirjoittaakaan osaa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:49"]haha sen siitä saa tyhmät naiset!! minut on kans moni nainen jättänyt ilman selityksii parin vuoden päästä muksut hyvä työ ja kaikkee. Minut jättäneet ovat sitten jälkeen päin tulleet valittelee että olis paras mies mitä minulla on ollut.. haha sen siitä saa nirsot naiset!! ottakaa aseet käteen ja ampukaa itsenne tyhmyytenne takia !! pluss olen komea ja treenattu kroppa. mutta eihän se kroppa kiinnosta naisia vaan raha. no eipä mitään palkka nykyään 1800e VIIKOSSA ! hahaha
[/quote]
Sanoisin viestisi perusteella, että tässä sinun tapauksessa ei ainakaan raha varmasti ole ollut se syy..... Jos olet nykyään suhteessa, uskoisin että raha on nyt se syy, miksi nainen kanssasi vielä on.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:49"]
haha sen siitä saa tyhmät naiset!! minut on kans moni nainen jättänyt ilman selityksii parin vuoden päästä muksut hyvä työ ja kaikkee. Minut jättäneet ovat sitten jälkeen päin tulleet valittelee että olis paras mies mitä minulla on ollut.. haha sen siitä saa nirsot naiset!! ottakaa aseet käteen ja ampukaa itsenne tyhmyytenne takia !! pluss olen komea ja treenattu kroppa. mutta eihän se kroppa kiinnosta naisia vaan raha. no eipä mitään palkka nykyään 1800e VIIKOSSA ! hahaha
[/quote]
sit sä heräsit ja huomasit kayttäneesi kuukauden sossutuet piriin päivässä ja sun oikea käteskin kirjoitti sulle yöllä viestin, jossa se sanoo, että olis parempi jos te olisitte vaan kavereita, eikä seksiä enää olisi.
Onko AP:llä hyvät välit isään? Väittämän mukaan hyvä isä-suhde auttaa myös tasapainoisen parisuhteen luomisessa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 18:35"]
Tiedätkö, mitä tarkoitetaan sanalla kulahtanut? Kyllä, Meryl Streep on upea.
[/quote] Tiedätkö mitä tarkoittaa kulahtanut versio Meryl Streepistä? Jos et osaa kuvitella sen näköistä niin sitten et osaa
Niin, oletko miettinyt miksi olet jättänyt? Mikä miehissä on mielestäsi mättänyt? Kuinka monta miestä olet jättänyt ja kuinka pitkiä suhteita?
PPelkäät tulevasi jätetyksi. Huono itsetunto ja riippuvainen luonne, hoidat sitä kuvitellulla tunteella siitä että "jätät" ja "päätät" itse.
Eripituisia suhteita, keskimäärin 3 v/suhde. Viitisen miestä, joiden eri ominaisuudet muuttuivat rasitteiksi ja olivat minulle syy erota. Joku oli liian taivaanrannanmaalari, joltain en saanut tarpeeksi seksiä, läheisyyttä tai huomiota, yksi ei tehnyt elämällään mitään, pari oli liian itserakkaita ja kovia...
Toin kyllä itseäni miehissä häirinneet piirteet esiin ja yritin saada heitä näkemään, miksi ne minua vaivaavat. Yritin myös pohtia, olenko itse liian vaativa ja muuttaa itseäni (esim sellaiseksi, joka ei halua seksiä tai läheisyyttä). Ei onnistunut. Ap
Up