Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille riittää tää yksi lapsi. Kysyttäväää? ainakin sanottavaa monella

Vierailija
03.02.2014 |

Ei kyllä haluta enempää.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan hankkii sterilisaatiota, taitaa olla enemmänkin kysymys? Mieheni sen haluaa, etrei tarvitse asiaa enää pohtia. Hän on ihmisenä sellainen, ettei kyllä aivan varmasti touhuun innostu uudelleen kun tietää mitä odottaa. Itselleni sopii verrattain epävarma kuparikierukka ainoastaan ehkäisyksi. Ei ole yksi tai kaksi joka on alkunsa siitä läpi saanut.. ap

Vierailija
62/66 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yksilapsisen perheen äiti ja olen kuullut useaan otteeseen "kavereilta" joilla on useampia lapsia kommentteja tyyliin "lapsella on oikeus sisarukseen" tai "mikään ei ole kauniimpaa kuin sisarusten välinen rakkaus" tai "kyllä teitäkin sitten kaduttaa, kun ootte vaan yhden hankkinut". Lapsiluku tuntuu olevan yleistä riistaa ja toisilla näyttää olevan oikeus sitä kommentoida. Toisaalta varmasti myös isompien perheiden äidit (joilla yli 4-5-lasta) saavat varmasti myös päivittelyä osakseen. Tuntuu, että Suomessa saa olla vain keskiarvoa - pitä hankkia kaksi tai kolme lasta. Muu on friikkiyttä.

Mutta mitäpäs minä toisten mielipiteistä. Olen ainokaisestani todella onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, asia selvä. Ei kysyttävää, on ihan teidän yksityisasianne! Mutta kiitos kun kerroit, ilmakin olisin pärjännyt. Ja miksikö tulin vastaamaan? No ihan samalla periaatteella kuin sinä kertomaan!

Vierailija
64/66 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miksi kysyjälle ei voi ystävällisesti ja rauhallisesti sanoa, että; "aha, sinä olet tuota mieltä ja minä en. Oletko ajatellut, miltä sinusta tuntuisi, kun kertoisin, että moni ei tule sisarustensa kanssa toimeen, ovat kateellisia toisilleen, tappelevat perinnöstä jne. "

Miksi pitää aina olla vaatimassa perusteluita, eläkää ja antakaa toisten elää!

Vierailija
65/66 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ensimmäistä lastani ja viimeisiä viikkoja viedään. Olen halunnut lasta kauan, mutta hankin kuitenkin ensin maisterikoulutuksen, vakituisen työpaikan ja oman kodin.

Ajattelin aina ennen raskautta, että lapsia on oltava kaksi. Nyt raskausaikana on kuitenkin ollut aikaa miettiä elämää ja mitä siltä ihan oikeasti haluaa. Olen pitkällisen sisäisen taistelun jälkeen tullut siihen tulokseen, että haluan elämältä paljon muutakin kuin lapsiperhearjen. Nautin työnteosta, rauhallisuudesta, taloudellisesta vakaudesta, matkustelusta, miehestäni, koiristani ja hyvin todennäköisesti myös äitiydestä. Jotta resurssini riittäisivät täysillä tähän kaikkeen, yksi lapsi riittää.

Vierailija
66/66 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei tulekaan kuin yksi lapsi, vaikka haluaisi useamman? Sellaistakin on esim. minun tapauksessa. Olen ainokainen mutta sisarusta ei vain tullut. Meillä oli kumminkin kissa, joten siinä oli meidän perheen toinen lapsi :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän