Pelottaisiko asua hienossa 700 neliön talossa?
Ketä muuta pelottaisi asua n.700 neliön talossa, jossa tyyliin yhdeksän makkaria, monessa eri kerroksessa, uima-altaat yms..
Hintaa talolla n.1-3 milliä.
Vaikka haluaisin, niin olisin varmaan aika peloissani öisin, etenkin jos ois lapsen kanssa kahdestaan. Mies matkustelee paljon.
Aika kolkko meno voisi olla. Olen muutenkin niin säikky ja mielikuvitus lähtis laukkaan melko nopeesti
Kommentit (20)
No joo. Ja etenkin kun hälytysjärjestelmät saattaa alkaa hälyyttää itsestäänkin joskus :D
Ei sen kummemmin kuin 100 neliön talossakaan.
Kaikista hälytys- ja turvalaitteista huolimatta, rakennuttaisin sinne myös "panic room:in" (safe roomi:n).
Pelottaisi asua omakotitalossa, tai rivitalossa. Eli siis maantasalla :D Kyllä täällä kerrostalon ylimmässä kerroksessa on hyvä olla kun ei kukaan hiipparoi ikkunan takana...
Pelottaisi niin etten saisi öitä nukutuksi. Ei neljänsadan kuukausi palkalla moisen lukaalin ylläpitoa maksettaisi. :(
Pelottaisi. En ihan oikeasti rikkaanakaan hankkisi tuollaista kotia.
En usko, että pelottaisi. Olen ollut usein lasten kanssa omakotitalossa öitä yksin ja vain nautin siitä. Onhan meillä hälärit, mukavia naapureita pienen juoksumatkat päässä ja puhelinta pidän ladattuna, mutta pelätä en osaa. Mitäs tässä voisi tapahtua?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:03"]Kaikista hälytys- ja turvalaitteista huolimatta, rakennuttaisin sinne myös "panic room:in" (safe roomi:n).
[/quote]
Juu minä kans. Ja en todellakaan haluaisi nukkua eri kerroksessa kuin lapseni. Itse asiassa 700 neliön kokoiseen lukaaliin rakennuttaisin varmaan useammankin panic roomin.
Makkareiden lähelle ja toinen varmaan johonkin keittiön olohuoneen lähelle..
Isoissa taloissa (miksei pienemmissäkin) minua ahdistaa kellarikerrokset, joissa on esimerkiksi sauna ja suihkutilat jne., ihan sama kuinka nätiksi laitettu, minulla tulee kylmät väreet..
Ei ehkä pelottaisi, mutta tuntuisi niin pöljältä asua noin isossa talossa. En varmaan edes muistaisi, mitä kaikkia huoneita talo pitää sisällään, kun käyttäisin niistä vain murto-osaa. Tuskin huomaisin, jos joku hiippari olisikin muuttanut salaa asumaan vintille tai perunakellariin.
No jos mulla ois 7-10 lasta niin rakentaisin ison talob
Enemmän minua pelottaisi, jos huomaisin muuttuneeni ihmiseksi joka haluaa 700 neliön talon.
Mun äiti asuu yksin yli 400 neliön talossa eikä ymmärrä pelätä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:03"]
Kaikista hälytys- ja turvalaitteista huolimatta, rakennuttaisin sinne myös "panic room:in" (safe roomi:n).
[/quote]Siellä oliskin kiva kökkiä kun varkaat tuikkaa tönön tuleen. Olis ehkä järkevämpää äänestää vaaleissa politiikkaa joka välittää ihmisten turvallisuudesta
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:03"]
[/quote]Siellä oliskin kiva kökkiä kun varkaat tuikkaa tönön tuleen. Olis ehkä järkevämpää äänestää vaaleissa politiikkaa joka välittää ihmisten turvallisuudesta
Enemmän pelottaisi asua 70 neliön talossa koska silloin tajuaisi olevansa köyhä ja köyhänä olo pelottaa.
Ei pelottaisi mutta asun mieluummin kerrostalossa:)
Kyllä, koska sen siivoukseen menisi kaikki aikani.
Mä asun yksin yli 500 neliön omakotitalossa, ei pelota sitten pätkääkään.
Voisi kyllä tuntua oudolta. Olen jo niin tottunut pieniin asuntoihin :) Olon tannoin vanhemmillani yötä ja koska tlossa oli muitakin vieraita nukuin olohuoneen vuodesohvalla. Ei meinannut nukahtaa kun huone oli yhtä iso kuin oma keittiömme ja olohuoneemme yhteensä ja huonekorkeuttakin enemmän.
Ei pelottais, jos tollaseen kämppään olis varaa, niin olis varaa myös hankkia kaikenlaiset lukitus ja hälytyssysteemit.