Mikä ostos teiltä helposti unohtuu jos menette kauppaan ilman ostoslistaa?
Mulla unohtuu usein kahvinkeittimen suodatinpussit.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos teette sen ostos listan??? Äly hoi!!! XDD ei juma mitä uuvanoita tääl
No me uuvanat sentään osataan yhdyssanat, toisin kuin eräät.
T o m a a t t i p y r e.
Joka kerta. Siksi nykyään ostan sitä useamman kerrallaan, silloin kun muistan. :) Säilyy kaapissa kauan.
Vierailija kirjoitti:
Se, mitä varten menin sinne, eli akuuteimmin tarvitsemani tuote. Mikä se nyt sitten kulloinkin on.
Sama täällä!
Hammastahna, hoitoaine, margariini, tiskiaine, roskapussit, ketsuppi ja kyllä, ne suodatipussit
Kuten joku muukin mainitsi, semmoset ei-päivän ruokaan liittyvät. Hammastahnat, paristot jne. Ja sit joskus myös harvemmin tarvittavat ruoka-aineet kuten öljy tai ketsuppi. Ne päivittäiset banaanit, tomaatit, leivät ja maidot muistaa kyllä. Ja suunnittelemansa ruuan pääainekset.
Leivinpaperi, suodatinpussit, folio, kelmu ja pumpulipuikot.
Yhdessä vaiheessa ostin joka kerta kaupassa käydessä leivinpaperia, koska olin varma, että se on kotoa loppu enkä muistanut enää sitä jo ostaneeni. Viidettä rullaa laittaessa laatikkoon vihdoinkin kaaliini upposi, että nyt riittää 😂
Kaikenlaiset turhakkeet, joita ilmankin pärjää. Leivinpaperi oli tänään loppu, kun piti laittaa pizzaa, käytin sitten alumiinifoliota. Shampoo ja vessapaperi unohtuvat myös. Mieluiten ostan nämä kaksi aina tarjouksista, joita tulee Lidlissä aika harvoin, niin pitää käyttää säästeliäästi.
T. Lidl-mies
Ostoslistan. Tai ostos listan...😂. Se kun jää joka jukelin kerran kotiin, autoon tai ihan mihin lie. Enkä muista ostoksia yhtään sen paremmin, vaikka olisin ne hetki sitten lapulle kirjoittanut.
Tuotteista yleensä unohtuu se, mitä lähden kulloinkin hakemaan tai joku pyytää tuomaan. Joku palikka on selvästi liikaa aivokapasiteesissä, kun ei sinne noinkaan yksinkertainen asia kuin kaupassa asiointi mahdu.
Nestesaippua. Vaikka se ei edes pääse loppumaan huomaamatta, niin silti usein unohtuu ostaa lisää.
Kaikki tarpeellinen on, mutta maksaminen unohtuu joka kerta.
Tulitikut unohtuu vähintään 5x vaikka olis listalla kun ne pitää kassalla erikseen pyytää.
Mulle ei tule mitään mieleen, joku aivosumu iskee, sitten vaan napsin jotain sieltä täältä ja toivon, että edes jotain tarpeellista ostin.
Kahvi. Unohtuu, vaikka olisi listallakin. Ja minä olen meidän perheen ainoa kahvinjouja, luulisi minun muistavan.