Millainen on hyvännäköinen lihaksikas nainen?
Usein sanotaan että lihakset ovat hyvännäköisiä joillakin naisilla, mutta ei kaikilla. Millainen sitten on nainen jolla ne ovat hyvännäköiset?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Lihakset saavat kasvoiltaa ns.ruman naisenkin näyttämään hyvältä miesten silmissä. Naiset eivät ymmärrä miehen katsovan yhtä paljon naisen vartaloa kuin kasvoja. Olen joskus nähnyt livenä naisella selän joka oli ylhäältä alas asti selkeästi erottuvia lihaksia. Se oli upea kaunis näky eikä sellaista selkää ole edes niillä naisammattiurheilijoilla joita näkee telkkarista.
Naiset eivät ymmärrä? Miten voisimme olla ymmärtämättä, kun jo pikkulapsesta asti meitä painostetaan sekä kauniisiin kasvoihin että seksikkääseen vartaloon. Tulee viimeistään siinä vaiheessa selväksi kun yrittää tutustua miehiin ja tulee arvostelua päin naamaa (olen normaalivartaloinen, en ylipainoinen enkä salikissa, mutta se ei riitä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihakset saavat kasvoiltaa ns.ruman naisenkin näyttämään hyvältä miesten silmissä. Naiset eivät ymmärrä miehen katsovan yhtä paljon naisen vartaloa kuin kasvoja. Olen joskus nähnyt livenä naisella selän joka oli ylhäältä alas asti selkeästi erottuvia lihaksia. Se oli upea kaunis näky eikä sellaista selkää ole edes niillä naisammattiurheilijoilla joita näkee telkkarista.
Naiset eivät ymmärrä? Miten voisimme olla ymmärtämättä, kun jo pikkulapsesta asti meitä painostetaan sekä kauniisiin kasvoihin että seksikkääseen vartaloon. Tulee viimeistään siinä vaiheessa selväksi kun yrittää tutustua miehiin ja tulee arvostelua päin naamaa (olen normaalivartaloinen, en ylipainoinen enkä salikissa, mutta se ei riitä).
Ei kannata panostaa niihin kasvoihin kun ei niillä niin väliä ole. Tärkeämpää on pitää kroppa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka näyttää siltä että ne lihakset ovat tullet jonkun mielenkiintoisen harrastuksen tai työn kautta, eikä niin että salilla on väkerretty mahdollisimman täydellinen vartalo peiliin tuijottaen. Ja kyllä, erotan nämä toisistaan. Luomulihaksikkailla ei myöskään ole mitään tarvetta esitellä bodiaan kaupungilla tai somessa.
Tämä. Naiset sekoo kun ne rupee harrastamaan fitnesiä ja se ei ole sexyä. Itse en tykkää lihaksikkaista tai sporttisista naisista vaan tavallisista ja kurvikkaista naapurintyttö lookista. Naiselle riittää lenkkeily.
Nanna on upea Marbellan bikinikuvissa!
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen selän saa geeneillä, ei tarvi edes tehdä paljoa.
Minulle tavalliselle viisikymppiselle naiselle on tullut selkään 6 kg lisälihasta kun aloin urheilemaan, kokonaispaino nyt 55 kg, ja kyllä sen huomaa.
Kaikki ne on ihan teurastajan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tavalliselle viisikymppiselle naiselle on tullut selkään 6 kg lisälihasta kun aloin urheilemaan, kokonaispaino nyt 55 kg, ja kyllä sen huomaa.
No varmaan huomaa jos 49 kiloiselle tulee selkään lihaksia lisää 6kg. Vähän kuin Notre Damen kellonsoittajalle.
Kike Elomaa, upealta näyttää tässä kuvassa
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2020/25/Kike_19…
Oona näyttää tossa tosi hyvältä :)
Vierailija kirjoitti:
Oona näyttää tossa tosi hyvältä :)
Samaa mieltä. Viimeisillään raskaanakin aivan huikea ilmestys. Todellinen body positive, ihmisen keho on tehty nauttimaan liikunnasta!
Erittäin miellyttävä toimittaja myös.
Ja ihanaa että Papu syntyi!
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä minkäänlainen. Hyvännäköinen ja lihaksikas ei kuulu samaan lauseeseen, kun naisista puhutaan. Naisellinen nainen ei ole koskaan lihaksikas. Lihaksiikkuus on miehekästä, aina.
M37
Kuulostat täys idiootilta.