Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvännäköinen lihaksikas nainen?

Vierailija
26.10.2020 |

Usein sanotaan että lihakset ovat hyvännäköisiä joillakin naisilla, mutta ei kaikilla. Millainen sitten on nainen jolla ne ovat hyvännäköiset?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lihaksikas on hyvännäköinen kunhan ei ole överi. Voimanostaja tai kuulantyöntäjä ei ole hyvännäköinen, mutta suunnilleen muut huippu-urheilijat kyllä; hiihtäjät, hyppylaijien edustajat, juoksijat jne.

Vierailija
22/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lyhyiden matkojen juoksijoita, uimareita ja 7-ottelijoita. Sielä näkee kauniita ja lihaksikkaita vartaloita. Toki myös bikini fitness

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisystävä! Hänellä on täydellinen kroppa. Lihaksikkaat reidet ja pakarat, kapea vyötärö, vatsat näkyvät juuri sopivasti. Piemet kädet ja sopusuhtainen kroppa noin kokonaisuudessaan. Niin ja leveä lantio! Rakastan naisen lantiota, jossa on selkeä naisellinen kaari. :)

Vierailija
24/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään pienistä/keskikokoisista rinnoista ja sopusuhtaisesta kropasta. Lihasta on kiva olla, mutta lähinnä reisissä ja pakaroissa. Kevyet vatsat myös kivat.

Vierailija
25/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä edellämainitut naiset eivät ole mun silmään mitenkään hyvännäköisiä. Tykkään, että naisella on naisellinen vartalo, ei liian sporttinen. Esim huippu-urheilija naisella on usein liian lihaksikas vartalo makuuni. Sellainen timmi, mutta sopivasti lihasta ja rasvaa on hyvä.

Vierailija
26/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen ja olen nyt käynyt vuoden kuntosalilla, käyn 5 päivänä viikossa.

En ole saanut näkyviä lihaksia, mutta olen saanut pari kiloa lisää painoa, samalla kun jalkani ovat jäntevöityneet, takamukseni saanut muotoa ja vuötäröni kaventunut. Näytän jäntevältä, ennen olin vain hoikka.

Lihaksikas nainen näyttää jäntevältä. Siis hyvältä.

Vierailija
27/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Ei v*ttu mä repesin :D

Olihan tää nyt parodiaa olihan?

Vierailija
28/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki vähääkään lihaksikkaat naiset, joilla ei ole isoa vatsaa näyttävät minun silmiini hyvältä.

Vierailija
29/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä minkäänlainen. Hyvännäköinen ja lihaksikas ei kuulu samaan lauseeseen, kun naisista puhutaan. Naisellinen nainen ei ole koskaan lihaksikas. Lihaksiikkuus on miehekästä, aina.

M37

Vierailija
30/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huono

Vierailija
32/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Ei v*ttu mä repesin :D

Olihan tää nyt parodiaa olihan?

Miten niin?

Tuolla naisella ei ole lihaksia vai ei ole hyvännäköinen?

Vierailija
33/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä minkäänlainen. Hyvännäköinen ja lihaksikas ei kuulu samaan lauseeseen, kun naisista puhutaan. Naisellinen nainen ei ole koskaan lihaksikas. Lihaksiikkuus on miehekästä, aina.

M37

Hyvin harvasta naisesta voi vaatteet päällä päätellä, onko tämä lihaksikas vai ei. Useimmiten ne ei naisesta juuri näy minnekään.

Vierailija
34/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl ne sopii ihan kaikille, niillä kun saa ihmisen luonnolliset ja kauniit muodot. Eli leveämpi ylävartalo kuin keskivartalo... aktiivisuuskin lisää houkuttavuutta.

Vierailija
35/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/B79NBiWpIbL/?igshid=tf22j48lph9d

Natacha Oceane on oma kroppaidolini... Jos vielä joskus näyttäisin noin upealta! Treenaan 3 krt viikossa painoilla, 1 krt HIIT ja 1 pitkäkestoinen kardio. Ehkä onnistun! :)

Vierailija
36/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on vähitellen alkanut pelottaa, että kasvan liian lihaksikkaaksi. Varsinkin olkapäät, selkä ja etureidet olisivat juuri nyt hyvät, mutta entä vuoden tai kahden päästä... En treenaa ulkonäkö edellä, vaan koska pidän siitä, mutta missään nimessä en haluaisi olla hirveän lihaksikas. Nyt on takana kolme vuotta kovaa treeniä.

Vierailija
37/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on luontaisesti niin erilaisia vartaloita että mun on mahdoton sanoo että joku tietty laji niin hyvä kroppa tms.

Mutta siis lihakset ei automaattisesti tee miehekästä. On naisia jotka on esim lihaksikkaan näkösiä ilman treeniäkin.

Mun mielestä monenlaiset vartalot on kauniita. Toki jos itse vaikka katson jotain inspiraatioo itselleni niin katson sellasia mitkä olis lähellä omaa tyyppiä.

En ite esim kauheesti tykkää jos on tosi kapee lantio ja leveät hartiat ja isot kädet. Mun makuun on enemmän selkee vyötärö, leveämpi lantio ja suht iso takamus sekä ns. naisellinen vartalon malli.

Kyllä treeni sopii mun mielestä kaikille ja siinä pääasia on olo ja terveys, ei niinkään se ulkonäkö.

Vierailija
38/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helkkarissa noilla on vartalo tekorusketettu ja naama loistaa kuunvalkoisena??? 😅

Vierailija
39/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka näyttää siltä että ne lihakset ovat tullet jonkun mielenkiintoisen harrastuksen tai työn kautta, eikä niin että salilla on väkerretty mahdollisimman täydellinen vartalo peiliin tuijottaen. Ja kyllä, erotan nämä toisistaan. Luomulihaksikkailla ei myöskään ole mitään tarvetta esitellä bodiaan kaupungilla tai somessa.

Vierailija
40/74 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni on vähitellen alkanut pelottaa, että kasvan liian lihaksikkaaksi. Varsinkin olkapäät, selkä ja etureidet olisivat juuri nyt hyvät, mutta entä vuoden tai kahden päästä... En treenaa ulkonäkö edellä, vaan koska pidän siitä, mutta missään nimessä en haluaisi olla hirveän lihaksikas. Nyt on takana kolme vuotta kovaa treeniä.

Ei naiset kasva liian lihaksikkaiksi sitten millään, ei edes hormoneilla. Niitä saisi ottaa siinä tapauksessa järjetön ammattilaisten kehonrakentajien satsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä