Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käyttäydyt kun näet sinut estäneen henkilön?

Vierailija
26.10.2020 |

Kun henkilö ei ole esittänyt toivetta jättää rauhaan. Voiko nähdessä kysyä syytä estämiseen?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estäneen, mistä? Mitä sä nyt höpiset

Vierailija
2/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kuin en huomaisikaan.

Viestinsä meni perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta aloituksesta saa mitään tolkkua.

Vierailija
4/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tod häiritsisi ihmistä joka minut on estänyt. En tosin tiedä onko joku minut estänyt, esim joku ex heila, koska ei ole ollut tarvetta olla enää yhteydessä sellaisten kanssa.

Vierailija
5/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin syytä jos välit olisi ollut hyvät tai asialliset ennen estämistä.

Vierailija
6/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin syytä jos välit olisi ollut hyvät tai asialliset ennen estämistä.

En näe mitään syytä estämiselle ja olin kyllä todella hämmentynyt kun tajusin estäneen. - ap

Vierailija
7/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestinsä meni perille.

Eikö tuollainen ole hieman lapsellinen tapa reagoida? Kyllä mua aidosti kiinnostaa, miksi tulin estetyksi. - ap

Vierailija
8/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran naamatusten mut estäneeltä suoraan syytä estämiselle. Meni kyseinen tyyppi aika vaikeaksi. Jos on pokkaa estää ilman selitystä, pitää löytyä pokkaa antaa tarvittaessa selitys naamatusten.

Vierailija
9/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kerran naamatusten mut estäneeltä suoraan syytä estämiselle. Meni kyseinen tyyppi aika vaikeaksi. Jos on pokkaa estää ilman selitystä, pitää löytyä pokkaa antaa tarvittaessa selitys naamatusten.

Ihan asiallisessa ja hyvässä hengessä aion asiaa kysyä kun siihen tilaisuus tulee. - ap

Vierailija
10/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajalla tuntuu olevan jokin ongelma; sen lisäksi ehkäpä ettei jätä jotain kohdettaan rauhaan ennen kuin asiaan puuttuu kohteen lisäksi joku muu "lopeta kuule tommonen", "mitässillemiehelle huutelet" ,jne.

Kun kyselyllä vastaus on kiljumiinen ja huutaminen päälle, solvaaminen sekä kiinnikäyminen, on selvää ettei asiallisella kommunikoinnilla asia etene.

Vierailija
11/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittajalla tuntuu olevan jokin ongelma; sen lisäksi ehkäpä ettei jätä jotain kohdettaan rauhaan ennen kuin asiaan puuttuu kohteen lisäksi joku muu "lopeta kuule tommonen", "mitässillemiehelle huutelet" ,jne.

Kun kyselyllä vastaus on kiljumiinen ja huutaminen päälle, solvaaminen sekä kiinnikäyminen, on selvää ettei asiallisella kommunikoinnilla asia etene.

Mitä sä selität? :D - ap

Vierailija
12/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmasti teidän mielestänne maailman tyhmin kysymys, enkä jaksa oikein edes toivoa, että kukaan vastaisi asiallisesti.

Mutta mitä tässä yhteydessä tarkoittaa "estäminen"? Mitä estetään?

(Olen yli 60-vuotias, jos tämä auttaa asiaa.) 

Vierailija
13/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmään päin, sillä olen sokea enkä harrasta näkemistä.

Vierailija
14/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti teidän mielestänne maailman tyhmin kysymys, enkä jaksa oikein edes toivoa, että kukaan vastaisi asiallisesti.

Mutta mitä tässä yhteydessä tarkoittaa "estäminen"? Mitä estetään?

(Olen yli 60-vuotias, jos tämä auttaa asiaa.) 

Somessa blokkaaminen.

Vierailija
15/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Eihän sitä näe kun se on estänyt. Oletko usein liikkeellä autolla?

Vierailija
16/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestinsä meni perille.

Eikö tuollainen ole hieman lapsellinen tapa reagoida? Kyllä mua aidosti kiinnostaa, miksi tulin estetyksi. - ap

Jos se sinusta on lapsellinen tapa reagoida, että ilman syytä, ja/tai eri ilmoitusta tulee jonkun taholta estetyksi, ei näe mitään syytä häiritä toista enää mitenkään olemassaolollaan, ellei toinen itse lähesty, ja anna jonkinlaista selitystä, niin sitten se on lapsellinen tapa reagoida.

Minä en ole jälkeenpäin enää edes kiinnostunut syystä/syistä, miksi minut estettiin, ja siksi ymmärsin yskän, ja jätän henkilön omalta osaltani rauhaan.

En koe tarvetta toisen ahdisteluun, saati häirintään.

Sinä voit toimia toisin. Minä toimin juuri näin.

Vierailija
17/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Eihän sitä näe kun se on estänyt. Oletko usein liikkeellä autolla?

Toisinaan, mutta en itse ole ratissa – onneksi. :) Eivät robottiautot taida olla vielä niin hyviä, että sokeat voisivat niillä ajella ympäriinsä.

Vierailija
18/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinut estetään, niin viimeinen asia mitä hän haluaa, on se, että menet tivaamaan syitä.

Tajuatko? Olet epätoivottu henkilö hänelle. Hän ei halua olla sinun kanssa tekemisissä, kontaktissa. Älä mene. Teet itsesi vielä enemmän noloksi mitä nyt olet. 

Vierailija
19/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että minua olisi kukaan koskaan estänyt, esim. whatsappissa. Fb-kavereista on kyllä muutama poistanut, mutta se taitaa olla jokseenkin eri asia. Olisin voinut tehdä saman näille henkilöille itsekin -  toisin sanoen emme olleet kuin korkeintaan hyvänpäiväntuttuja, monen kanssa ei sitäkään, viimeksi tekemisissä tyyliin 5-10 vuotta taaksepäin.

Jos joku läheinen ihminen estäisi, tietenkin kysyisin syytä, mikäli estäminen olisi tullut minulle täytenä yllätyksenä ja olisin kokenut meidän olevan hyvissä ja läheisissä väleissä.

Vierailija
20/52 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan ei kemiat syystä tai toisesta kohtaa tai on jokin muu ( ei niin merkityksellinen ) syy estämiseen. Itse en todellakaan menisi mitään kyselemään, koska pystyisin elää tuon asian kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan