Mitä mieltä tästä laukusta?
Kommentit (36)
Tykkään. Minkä hintainen on? Oliko siinä vetoketjua?
Jos ei ole vetskaria, millä sulkea se, älä osta.
Tuollaiset tikkilaukut on mummostailia, joita voi bongata Stokkan herkusta tai muuten vaan Stockmannilla käydessään äkäisten svenska talande bättre folk- mummeleiden kätösistä.
Mä en tykkää yhtään. Guessin laukut vaan on kamalia, vielä en ole törmännyt yhteenkään kyseisen merkin laukkuun josta pitäisin.
Katsele joskus nuorten naisten blogeja, samanalaista mummotyyliä heilläkin on. Taitaa olla muotia tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:55"]
Yllättävän hillitty ollakseen Guessin laukku. Mutta jollain kummalla tavalla kuitenkin mummomaisempi kuin Chanelin vastaavat.
[/quote]
Totta. Haluaisin Chanelin vastaavan mutta ei ole opiskelijana varaa, tämä on aika lähellä. Tosi nätti mun mielestä. Näyttäis olevan kaksi isoa magneettitkiinnityksellä olevaa taskua ja niiden välissä keskellä vetoketjutasku. Lisäksi puhelimelle tasku ja pieni vetoketjutasku. Hinta 345 euroa.
ap
En huolisi Guessin laukkua. Tuskin käyttäisin, vaikka ilmaiseksi saisin, saati sitten maksaisin sellaisesta. Kyseinen laukkumalli vähän mitäänsanomaton, en oikein keksi missä yhteydessä tuota edes käyttäisin.
Siinä yläkuvassa on tosi kiva vaaleansininen laukku, mutta tuo mummomusta laukku on ihan kamala.
Minusta guessin laukut ovat oivia kohderyhmälleen. Nuorille, jotka haluavat trendikkäitä merkkilaukkuja suht edullisesti. Vanhukset sitten voivat ostaa 10X kalliimpia joita pitävät hautaan saakka?
ihan hyvä harjoittelukappale ennen aitoa chanelia.
aito nahka on aina aitoa nahka. mites hinta?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 15:19"]
ihan hyvä harjoittelukappale ennen aitoa chanelia.
aito nahka on aina aitoa nahka. mites hinta?
[/quote]
345 euroa. Ei kaatais mun budjettia :) t.ap
aika suolanen hinta, ottaisin tohon hintaan michael korsin
Rihkamaa, älä tuhlaa rahojasi tuollaiseen tyylittömään roskaan.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 15:41"]
Oletko sä ap pissis?
[/quote]
Riippuu varmaan keneltä kysytään. Omasta mielestäni en oo, mutta jonkun muun mielestä voin olla.
ap
Yllättävän hillitty ollakseen Guessin laukku. Mutta jollain kummalla tavalla kuitenkin mummomaisempi kuin Chanelin vastaavat.