Minkä ikäisenä sait ensimmäiset juonteet kasvoillesi?
Mulle tuli nyt ekat, 26 v, hienot juonteet silmien alle ja suupieliin.. APUA!!
Kommentit (36)
Jotain 27v.
Juonteita juurikin silmien luona ja suupielissä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 01:00"]
Mulle tuli nyt ekat, 26 v, hienot juonteet silmien alle ja suupieliin.. APUA!!
[/quote]
Mulle kans 26v,tarkalleen ottaen viime kesänä yritin peittää meikkivoiteella tummia silmänalusa,mutta se meikki katosi johonki poimuihin joita ei oo ennen ollut,pelottavaa.Täytynee alkaa katsella silmänympärysvoiteita..
niin se vaan nuoruus meni.. :) t.ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 01:10"]
niin se vaan nuoruus meni.. :) t.ap
[/quote]Niinpä. Nyt jo kaduttaa auringonotto.
Siis sellasia jotka näkyy vaikka ei siristä silmiä? Ei mulla oo, mutta kaipa se on sitte se läski mikä pitää nahaan tiukalla.
39v.
Mullakin just 26-vuotiaana alkoi ilmestyä hentoja naururyppyjä silmäkulmiin ja yksi poikkiviiva otsaan. Pitäis varmaan lopettaa sokerin puputus, ei tee iholle hyvää.
Mä huomasin otsassa juonteita joskus 32 vuotiaana, nyt olen 35. Syksyllä löysin ekan harmaan hiuksen, se järkytti mua paljon enemmän.
Mulla on ollut niin kauan kuin muistan (ainakin 13-vuotiaasta) sellaiset juonteet silmien alla, mutta n. 28-vuotiaana huomasin, että ne ovat syventyneet. Mua ei ole kuitenkaan koskaan luulta ikäistäni vanhemmaksi.
Olen myös huomannut viimeisten parin vuoden aikana, että otsassa näkyy joskus sellaisia ihan pieniä viivoja. Olen nyt 31.
35v mies.. Jos nyt sallinette osallistua .. Hiusraja nousee ja iho huononee, uurteita tulee jne.. Kai se meillä kaikilla on edessä. Mutta joo, kyllähän senkin eroittaa onko se elämäntavoista kiinni vai mitä on takana.. Mä tässä tähtäilen siihen terveeseen vanhentumiseen..
Joo siis ei mitään silmäkulmaryppyjä vaan sellaiset pysyvät juonteet, ilman meikkiä huomaa kyllä. Siis ihan kamalaa!! Kyllä mä tiesin että joku päivä mut ei vielä ois tarvinnu, nuorelle ihmiselle.. Poltin tupakkaa monta vuotta mut oon lopettanu, jospa niitä ei tulis heti lisää :)
t.ap
Aika todennäköistä on, ettei niitä tule lisää. Ne vähäisetkin katoaa iän myötä :)
mielestäni se voi johtua myös meikin käytön takia, joskus pidän kausia kun en käytä meikkeja ollenkaan vaan nivea kosteusvoidetta vähön jos ihoa kiristää, en peittele mitään meikkivoiteella olisi näppyjä tai punertavuutta ihan sama kaikki saa nähdä. 2 viikon jälkeen iho silottuu, ja punertavuus lähtee. iho venyy huomaamattomasti, joten arkipäivinä kannattaa pitää usein päiviä kun ei meikkaa.
19-vuotias olen ja nyt jo otsassa on juonteita :/
43, enkä ole huomannut vielä mitään. Miten sellaiset näkee?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 04:17"]43, enkä ole huomannut vielä mitään. Miten sellaiset näkee?
[/quote]
Mä tiedän kans yhden tällasen. Paino noin 150 kg+.
Olin ehkä 35. Jotain iloa rasvaisesta ihotyypistä.
Kuulkaas nuoret, niitä tulee kaikille ja elämän pitääkin näkyä! Mikään ei oo surkeampi näky kuin väkisin kiristetty,leikelty ja botoxattu naama vanhalla ihmisellä t.elämäänsä ja naamaansa (juonteineenja ryppyineen) tyytyväinen 50 vee
28-v. taisin olla, kun huomasin juonteet otsassa ja silmien luona.