Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka juo maitoa vielä vuonna 2020

Vierailija
26.10.2020 |

Ainoastaan kahviin, leivontaan tai ruoanlaittoon (mm. lasagne) käytän vain maitoa. Ettekö tiedä maidon aiheuttavan limaa ja tulehdusta kehossa, jos sitä juomalla juodaan? Vesi on paras ruokajuoma. Maito aiheuttaa myös aknea. Tutustukaa Antti Heikkilään!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, tämän palstan sisältö on niin säälittävää nykyisin. Ennen täällä oli keskustelua, nykyään trollausta ja jonkun egendan jankuttamista.

Vierailija
2/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakao maistuu paljon paremmalta maitoon tehtynä. Elämä johtaa kuitenkin kaikilla kuolemaan, joten en jaksa stressata mahdollista maitolimaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, vähintään litra rasvatonta menee päivässä. Maito on paras ruokajuoma ja aika usein juon janoonkin. On vaan niin hyvää, joku vesi tai viini (hyh) ruoan kanssa on kamalan makuista.

Vierailija
4/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Etkö tiedä että happi aiheuttaa oksidaatiota eli hapettaa kroppasi? Kannattaa varmaan lopettaa hengittäminen.

Vierailija
5/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitohullu taas liikkeellä :D

Vierailija
6/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää missä se lima on ihmisen sisällä, ja minkälaista se on. Kovinkin sitkeää? Kuka sen liman on nähnyt..

Jos nyt oikein muistan bilsan tunneilta niin ihmisen sisällä on solulimaa ja muutakin limaa riippumatta juoko maitoa vai ei. 

Meillä minä en juo maitoa ja mieheni juo, meidän terveydessä ei ole eroja.

Vierailija
7/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini lopetti juuri maidon juonnin, koska sai vatsavaivoja. Saa kohta kaikki ravintoaineensa purkeista.

Vierailija
8/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juonut sitten vuoden -08.

Suomi varmaan ainut maa, missä litkitään samaan tahtiin. Osteoporoosi ja diabetestilastoissa myös maailman kärjessä. Oisko jotain yhteyttä?

Vierailija
9/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juonut sitten vuoden -08.

Suomi varmaan ainut maa, missä litkitään samaan tahtiin. Osteoporoosi ja diabetestilastoissa myös maailman kärjessä. Oisko jotain yhteyttä?

Enpä usko.Äitini ei ole juonut maitoa pikkulapsiajan jälkeen ja kyllä,hänellä on vaikea osteoporoosi diabetes pysyy kyllä kurissa ruokavaliolla.

Suurin syy osteoporoosiin naisilla on tupakointi ja estrogeenin vähyys.

Ystäväni jolla alkoi ennen aikaiset vaihdevuodet syövän vuoksi aloitettiin myös osteoporoosilääkitys. Ei juo maitoa, kahviin kyllä laittaa punaista maitoa. Ei kyllä tupakoikaan. Niin että ihan turhaa vetää mutkia suoriksi.

Vierailija
10/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkoihin aiheuttaa limaa eli räkää enemmän, nenän tukkoisuus voi helpottua ja esim. urheillessa hengittäminen helpompaa, jos jätät maidon pois. Tutustu Heikkilän "Lääkkeetön Elämä" kirjaan tai lue vaikka hänen blogistaan lisää. Ei kaikki reagoi maitoon samalla tavalla myöskään. Mutta matala-asteinen / hiljainen tulehdus on yleistä ja heikentää hyvinvointia ja vastustuskykyä.

Vierailija
11/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskoo huuhaaHeikkilään vielä vuonna 2020?

Vierailija
12/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muun muassa minä, ja ei se ole uskon asia, kun kokeilet. Hyvä ap!

Vierailija
13/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei juoda maitoa samalla tavalla kuin Suomessa. Ja täällä on korkeimmat osteoporoosi-luvut. Suomalaiset luulevat että lehmänmaito kuuluu ihmisen ruokavalioon mutta tämä on vain Valion markkinointia ja propagandaa. Lehmänmaito kuuluu vasikoille, niinkuin äidinmaito kuuluu ihmisvauvalle.

Vierailija
14/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka juo vielä limuja tai mehuja. Tai olutta. Ei ne ole ihmisen ravintoa. Varmaan sen maun takia. Itse en maitoa käytä kuin kahvissa. Jugurttia ja juustoja kyllä.

Vierailija
15/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muun muassa minä, ja ei se ole uskon asia, kun kokeilet. Hyvä ap!

Älä hyvä ihminen nolaa ittees.

Vierailija
16/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon ainakin! Rasvatonta maitoa.

Vierailija
17/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mikään ruoka-aines silloin tällöin nautittuna vaikuttaa suuntaan taikka toiseen. Eiköhän kaikki ole kiinni suurimmaksi osaksi ihmisen perus terveydentilasta.

Vierailija
18/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt Valion aivopesu monelle läpi, kun kouluajoilta asti seinillä oli Valion supermies-maito -mainoksia.

Vierailija
19/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviin kunnon lehmän maitoa joka päivä. Joskus kyllä juon lasillisen sitä itseään myös mutta yleensä kahvin joukossa. Maito on hyvää ja ravitsevaa.

Vierailija
20/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon päivittäin maitoa. Kaaduin tapaturmaisesti kivilattialla, ja olin yltäpäältä mustelmien peitossa ja joka paikkaa särki. Mutta niin vaan lääkärissä todettiin, ettei ole yhtään luuta poikki. Lääkäri vielä kehui, että on vahvat luut. Eli toinenkin av-palstan huuhaa-väite, ettei muka voi olla vahvoja luita, tuli näin kumottua. Joillakin ihmisillä on vahvat luut, oikein on lääkärin lausunto todisteena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä