Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden mies ei kay koneella lainkaan? Meilla mies ei ymmarra tietsikoista mitaan, joten ei uskalla menna nettiin tms. Pasianssia joskus pelannut ;))) Miten saan miesta

Vierailija
24.07.2006 |

rohkaistettua? Onko se hänelle noloa, kun minä ymmärrän koneista ja hän ei? On kyllä sanonut, ettei edes kiinnosta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt töissä joutuu pikkasen käyttää ja joskus netistä ettii tietoja..

koneen osti vaan koska halusin.. ;O)

Vierailija
2/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käytä minunkaan mies koskaan konetta ei kiinnosta tippaakaan .Laskuautomaatit löytyy keskustasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku voi nykyään elää ilman tietokoneenkäyttötaitoa? Iskäni on 53v ja hällä kotona langattomat netit ja läppärillä laitellaan kuulumisia jne.

Vierailija
4/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaan, että jotain kävisi ja miehesi olisi yksinään. Miten hän maksaisi laskut? Miten tarkistaisi vaikkapa aikataulut lähiliikenteestä tai varaisi leffaliput tai auttaisi lapsen koulutehtävissä kysymyksissä, joihin ei itse tiedä vastausta?

Suosittelen, että miehesi suorittaisi sen tietokoneen ajokortin tai jotain. Tekstinkäsittely, internet, sähköposti: perustaitoja!

Vierailija
5/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pärjäät sitten kun koko tietokonesysteemi kaatuu. Sä et tule pärjäämään!

Vierailija
6/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammikuu 2001 - lokakuu 2004 mulla ei ollut konetta. En edes sanonut, että kaikilla pitäisi olla kone. Olisi vain erittäin hyvä osata perusjutut sillä koneella. Tajuat varmaan eron?

Nykyään aika harva esim. kykenee toimimaan yhdessä ammatissa elämänsä loppuun asti, tietokoneet myös helpottavat monen työtä, vaikka ilmankin pärjäisi.

Ensiaputaidotkin on hyvä olla, vaikkei niitä koskaan tarvitsisikaan. Elämä teknistyy koko ajan ja kynnys ei mitenkään madallu tekniikkaa tuntemattomille sen myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi