Mitä teen alusvaatteiden kanssa?
Mies toivoi, että ostaisin seksikkäitä alusvaatteita. Tykkäsin ajatuksesta ja minähän ostin. Mutta ennen kuin yllätän sen, niin täytyy kysyä vähän apua. Mitä mä ihan oikeasti teen niiden vaatteiden kanssa? En mä nyt niiden kanssa sentään kehtaa alkaa tanssimaan tai muuta. :D Help! Pakko jotain pientä kiusoittelua on olla, ennen kuin se saa repiä ne mun päältä.
Kommentit (36)
No, sitten näytän lutkalta, vain sillä oman miehen mielipiteellä on väliä, ja tiedän mistä se tykkää. Ehkä oon pikkulutka, so what? ;) Ja enpä kyllä edes yrittäisi mahtua tuollaiseen, jos painaisin 70 kg.
Terv. 54 kg painava ap, jolla on ampiaisvyötärö
Hyvän näköinen setti, meikäläinen tykkää kyllä ja onneksi omakin mamma on oivaltanut että päälle voi laittaa muutakin kuin perus sloggia
Tottakai tuo asu vaatii kropan
mutta silti se on halvan näköinen :) ei seksikäs.
Sori ap, luulenpa et vain haaveilet tuosta asusta, se paistaa läpi viesteistä.
Ulkopuolisena tähän väliin:
Kauneus on katsojan silmissä. Ei pidä tyrmätä makuasioita. Ymmärrän, että tuo ei ole kaikkien mieleen, mutta itse pidän tuota aika hottina. Minun kropalle se ei tosin sopisi. :(
Oijoijoi!! Onpa rohkea ja upea setti!!
Meillä on naisystäväni kanssa joskus erikoisiltoja, jolloin pukeudutaan ja leikitään pitemmän kaavan mukaan. Asut pitää olla sellaisia, joita ei tarvitse riisua kokonaan :)
24, miksi ihmeessä mä vaan haaveilisin asusta? :D Mikä estää ostamaan, en ihan tajua logiikkaasi. Oletko kateellinen? Ei kannata liikaa yrittää lukea rivien välistä, kun et ihmistä tunne. Voin kyllä ihan vakuuttaa että toi asu mulla on. Olen 24-vuotias, kai tän ikäinen vielä saa uskaltaa? ;) Usko tai älä usko, eipä se mun elämääni hetkauta.
En kyllä tosiaan anna arvoa näille "en tykkää"-viesteille, ei sillä oo mitään vaikutusta mun makuuhuoneeseen, että tykkääkö av-mamma, en missään vaiheessa pyytänyt mielipidettä asusta.
Anyway, maaliskuuhun asti asu on muuttolaatikossa (täähän nyt jopa tukee sitä, että vaan haaveilen asusta ja keksin tekosytä ;)), mutta katotaan sitten maaliskuussa miten käy. :)
http://www.hersecret.fi/babydollit/779-jenna-valkoinen-babydoll.html
http://www.hersecret.fi/hamesetit/565-punainen-hamesetti.html
Tässä nämä muut tilaamani asut. :)
-ap
Tilasin nämä Saksasta ja sain juuri.Rintaaliivien juju on, että niissä on kahdet olkaimet. Kun nuo niskan takaa solmittavat ottaa pois, nännit tulevat esiin. Pitää rintoja hyvin kasassa ratsastaessakin eikä tarvi riisua. Arvatkaapa, mitä tapahtui, kun miesystäväni riisui minut ja näki nämä ensi kertaa. En voi kertoa, kun alaikäiset lukevat näitä. Mutta ovat olleet hintansa arvoiset, liivit, housut ja sukat. Mustia pitsisiä sukkanauhaliivejä minulle oli ostettu ennestään.
http://www.esv-versand.de/Damen/BHs-BH-Sets/Axami-V-4721-Fierce-Spark-BH::3719.html
Todella kiinnostava aihe! Meilläkin mieheni on aivan hulluna alusvaatteisiini. Hän tosin ostaa minulle näyttäviä alusasusettejä päivittäiseen käyttöön.
Meillä on lomamatka tiedossa ja ilmeisesti minulle on taas varattu yllätysasu matkaan. Löysin nimittäin hänen kätkemänsä paketillisen saumasukkia. Tokkopa hän niitä itselleenkään on hankkinut kun koko on juuri minun :)
Alusvaatteet ovat tärkeitä mausteita parisuhteeseen!
Vaimollani on toisinaan halu alistua ja miellyttää. Minulla taas on suunnaton fetissi alusasuihin. Viimeisimmiksi synttärilahjoikseni olen valkannut hänelle tyylikkäät ja seksikkäät alusasut, joihin hän sitten vapaailtanamme sonnustautuu pitkän kaavan mukaan (kampaus ja voimakkaampi meikki). Joskus leikimme pienen roolileikinkin...:)
Mulle kävi semmoinen juttu, että valitsin rakastajatterni kanssa hänelle hyvän mekon ystävättärensä häihin. Muuten hyvin, mutta jotkut juhlissa epäilivät, että hänen oli tarkoitus lyödä morsian laudalta, ja hänen anoppinsa sanoi, että tuo mekko ei ole yksin ostettu...
ehkä on hyvä etten ollut paikalla...
No...jos täytyy kysellä, mitä teen alusvaatteilla..hei please..:)
Aloittaja halusi keskustelua esileikeistä liittyen seksikkäisiin alusvaatteisiin. Ihan yhtä hyvä keskustelunaihe kuin moni muukin.
Totta kai kaikki tietävät, että ne puetaan päälle, mutta mitä sitten? Riisutaan heti pois? Ei kovin idearikasta. Kyllä minulle ainakin kelpaisi uudet ideat leikkiä asusteilla.
Aloittaja halusi keskustelua esileikeistä liittyen seksikkäisiin alusvaatteisiin. Ihan yhtä hyvä keskustelunaihe kuin moni muukin.
Totta kai kaikki tietävät, että ne puetaan päälle, mutta mitä sitten? Riisutaan heti pois? Ei kovin idearikasta. Kyllä minulle ainakin kelpaisi uudet ideat leikkiä asusteilla.
http://www.kaalimato.com/catalog/J%27adore+-+Sukkanauhaliivisetti_p_7675.html
Siis tuollainen.
t. n:o 21