Sain järkkyhaukut kun olin antanut lapselle lihaa!?
Siis olen äiti ja lapset asuvat puoliksi ja puoliksi mulla ja isällä.
Nyt isällä on ollut uusi jonkun aikaa, en tiedä muuta kuin nimen.
Ja nyt tän uuden lapsi oli meillä käymässä tapaamassa meidän lasten mun kotia.
Annoin lapsille kotitekoista makaronilaatikkoa - ja maistui!
Mut sitten kun vein lapset isälleen (myös tän uuden lapsen, joka on 11v) niin alkoikin sota kun vastassa oli tää exäni uus.
Hän kysyi mitä lapset olivat syöneet ja lapset sanoivat: makaronilaatikkoa - ja häipyvivät leikkimään.
Ja siitkös tää uus sai tsämärit "munko lapsiki söi lihamakaronilaatikkoa???"
Joo, söi.
Sit alkoi "se ei ole syöny lihaa viiteen vuoteen, nyt koko chakra ja (joku muu) ja (joku muu) on tuhottu, vittu saatana tyhmää, ei ois pitäny antaa lasta sulle kun osasin jo aavistaa et olet vitun idioottii..." jne. jne.jne
Lähdin pois, peloissani. Soitin miehelle parkkikselta ja kysin, uskallanko jättää lapset sinne - mies sanoi että joo, uskallat. Ja kuulemma tää nimetön uusi nainen on aika herkkä näitten ravitsemusasioiden kanssa...
Oisinhan mä vittu antanut sille vitun kersalle kasvisruokaa - mutku mulle ei kukaan sanonut, että lapsi on kasvisyötjä.
Sori kovat sanat, mutta vähä nyt vituttaa ja varmaan se uus aattelee et mä oon ihan vtun daiju.
Kommentit (21)
Tietty kasvissyöjän vatsa ei välttämättä prosessoi lihaa hyvin erilaisen mikrobikannan vuoksi, ja mahanpuruja voi olla luvassa. Mutta sitä suuremmalla syyllä pitäisi infota etukäteen.
Älä välitä, selvästi sun exän uudella on pahoja mielenterveysongelmia.
No ihan varmaan joo. Porvooseenkin illanjatkoja.
Olisit vielä lisännyt hinduhipille, että oli muuten aitoa intialaista pyhän lehmän lihaa.
Hehe, chakrat ei kyllä mitenkään liity lihansyöntiin että hyvä yritys :D
Höh, pitäisihän lapsen mukana antaa jotkut käyttöohjeet, eli mitä lapsi saa syödä ja mitä ei. Idiootti nainen, kun sulle huusi. Lapsi on sitäpaitsi niin iso, että itsekin olisi voinut kertoa, ettei syö lihaa.
ei kannata pilata lasten chakroja :D ... Vakavasti puhuen ei kannata paljon kuunnella paitsi jos omatkin lapset rupeaa höisemään tosi outoja juttuja.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:16"]
[/quote]
Kyllä ne mielenterveysongelmat lienee ihan siellä ap:n nupissa kun jaksaa provoilla.
Sana vittu yhdisti teitä kahta mukavasti.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:09"]
Siis olen äiti ja lapset asuvat puoliksi ja puoliksi mulla ja isällä.
Mut sitten kun vein lapset isälleen (myös tän uuden lapsen, joka on 11v) niin alkoikin sota kun vastassa oli tää exäni uus.
Hän kysyi mitä lapset olivat syöneet ja lapset sanoivat: makaronilaatikkoa - ja häipyvivät leikkimään.
Joo, söi.
Sit alkoi "se ei ole syöny lihaa viiteen vuoteen, nyt koko chakra ja (joku muu) ja (joku muu) on tuhottu, vittu saatana tyhmää, ei ois pitäny antaa lasta sulle kun osasin jo aavistaa et olet vitun idioottii..." jne. jne.jne
Lähdin pois, peloissani. Soitin miehelle parkkikselta ja kysin, uskallanko jättää lapset sinne - mies sanoi että joo, uskallat. Ja kuulemma tää nimetön uusi nainen on aika herkkä näitten ravitsemusasioiden kanssa...
Oisinhan mä vittu antanut sille vitun kersalle kasvisruokaa - mutku mulle ei kukaan sanonut, että lapsi on kasvisyötjä.
Sori kovat sanat, mutta vähä nyt vituttaa ja varmaan se uus aattelee et mä oon ihan vtun daiju.
[/quote]
Kyllä varmasti vituttaa,olisi se uusi nimetön kyllä voinut kertoa lapsensa erityisruokavaliosta ennen kun lapsi tuli luoksesi,sen sijaan että nillittää jälkikäteen. Joko se on itse vähän daiju tai sitten haluaa vaan haastaa riitaa,uusioperhekuviot on välillä haastavia.
Se uusihan tässä idiootti on, et sinä. Mikseivät kertoneet? eiks lapsi ton ikäinen ois itsekin osannu sanoa... tai ehkei halunnu, voisin kuvitella ettei oo lapsen oma valinta?
Niin toi on kyl totta että kasvisruokavalionen voi saada tosi mojovat mahanpurut lihasta, mutta tosiaan, mistäpä ap ois tienny.
11v on niin iso, että olisi itse osannut olla ottamatta liharuokaa, jos olisi piitannut chakroistaan :D
Eli ei ole sun vastuulla, itsepähän lapsi otti ja söi.
Veikkaan, että syö koulussakin liharuokia, mutta ei kerro sitä äidille.
Kyllä 11-vuotiaan lapsen pitäisi jo itse tietää mitä voi syödä ja mitä ei...
Trollotilollotilooo.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:16"]
[/quote]
Kyllä ne mielenterveysongelmat lienee ihan siellä ap:n nupissa kun jaksaa provoilla.
[/quote]
Niin, sitä en tiedä että oliko tämä provo vai ei, sen verran outoja ihmisiä on olemassa että voi olla tottakin. Mutta jos joku oikeasti ei anna lapsensa syödä lihaa koska chakrat ja mitkä lie muut menee pilalle, niin sillä viiraa päässä aika pahasti. Sinänsä mulla ei oo siis mitään kasvissyöjiä vastaan noin muuten, mutta nuo aloittajan exän uuden perustelut sille kuulostaa tosi omituisilta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:19"]
No ihan varmaan joo. Porvooseenkin illanjatkoja.
[/quote]
En usko, että Porvoosta kajahtaa tällä kertaa. Sen verran idiootteja kasvi-ihmisiä tiedän.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:09"]Siis olen äiti ja lapset asuvat puoliksi ja puoliksi mulla ja isällä.
Joo, söi.
[/quote]
"Soitin MIEHELLE parkkiselta..." Mille vitun miehelle, ei kai se sun miehes oo enään???
En olis kyllä jättänyt sille akalle lapsiani
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 23:38"]
"Soitin MIEHELLE parkkiselta..." Mille vitun miehelle, ei kai se sun miehes oo enään???
En olis kyllä jättänyt sille akalle lapsiani
[/quote]
Kai se silti edelleen on MIES?
Kyl toi nainen veti vähän överiksi. Tosin, jos peloissaan sit luuli, että ne chakrat sekoilee lihasta "ja elämä pilalla ja oon huono äiti ja ja ja" (voit rauhoittaa häntä, että täällä palstalla eräs sanoi, että kyllä ne chakrat palautuvat siitä lihan syönnistä). Ehkä nainen oli olettanut, että sun exä on kertonut lapsen kasvisruokavaliosta ja ehkä sun exä on unohtanut kertoa. Ehkä se muksukin on kuvitellut syövänsä soijamakaronilaatikkoa. Ja olen itsekin kokeillut kanan syömistä 10v kasvisruokavalion jälkeen, vatsa kuralla n. 3pv, sit ihan normaali. No panic. Jos olisin lihan syömiseen totuttautunut takaisin olisi pakki ollut varmaan pidempää sekaisin. Kyl minäkin olin aluksi (silloin tuoreena äitinä) tarkka, että lapsi syö terveellisesti vain luomu-kasvissafkaa, joka on itsetehty tuoreista raaka-aineista ja pystyn kyllä kuvittelemaan, että joku saa vedettyä hysteeriset kilarikohtaukset moisesta asiasta. Tosin en enää menetä yöuniani, vaikka lapsi haluaakin isänsä metukkarasian jääkaapista ja syö toisinaan lihaa.
No, jos et tosiaan tiennyt niin turha lähteä haukkumaan.