Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa puhelinkäytöstä mieheltä

Vierailija
25.10.2020 |

Mies viestitteli jonkun kanssa pitkään ja naureskeli välillä. En kiinnittänyt asiaan suurempaa huomiota. Menin sitten keittiöön laittaakseni tiskejä, ja mies (joka siis istui pöydän ääressä), alkoi heti sättiä kuinka minulle ei kuulu hänen keskustelunsa ja eikö nyt kavereiden kanssa saa puhua. Ihmetellen kysyin mikä keskustelu on menossa kun hän reagoi noin. Mies sanoi että tulin keittiöön vain "kyttäämään" ja hän haluaa jutella nyt kaverinsa "Liisan" kanssa. Kysyin, onko joku uusi kaveri kun en ole koskaan kuullutkaan.
Mies lopetti keskustelun vihaisena ja valitti kuinka hänellä ei muka saisi olla uusia ystäviä. Ihmettelin edelleen reaktiota ja sanoin että toki ystäviä saa olla, mutta saan kai myös kysyä kuka ystävä on. Laitoin sitten tiskit ja mies jäi yksin valittamaan keittiöön, kuinka olen mustasukkainen... Mielestäni todella outoa käytöstä. Mitähän tästä pitäisi ajatella? En tosiaan olisi kiinnittänyt huomiota koko asiaan jos ei ukko olisi itse reagoinut tuolla tavalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miehesi viestitteli Porvooseen päin?

Vierailija
2/8 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Todella väsynyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa, että olet mustasukkainen. Sillä mitään Liisaa oo.

Vierailija
4/8 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos itse viestittäisit jonkun vieraan ukon kanssa? Olisiko se miehellesi ok tai eikö kysyisi asiasta?

Vierailija
5/8 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyttä ehkä mutta totta :D -AP

Vierailija
6/8 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero vireille

Vierailija
7/8 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en vain tajua miksei voinut vain sanoa kuka tuo tyyppi on. Tai sitten olla kokonaan hiljaa kun en asiasta edes kysynyt. Ihmetyttää suuttuminen tuollaisesta. Tuntuu jopa koomiselta mutta pitäisikö epäillä että tuo ukko puuhaa jotain outoa..

AP

Vierailija
8/8 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin hieman tarkempi nyt miehen menojen ja puhelimen suhteen. Kuulostaa vähän omituiselta.