Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko, että kumppanisi on myös paras ystäväsi?

Vierailija
25.10.2020 |

Vai onko sinulla paras ystävä erikseen? Kumpi on sinulle tärkeämpää parisuhdekumppanissa, ystävyys vai seksuaalinen yhteensopivuus ja se, että kumppani on hyvä rakastaja?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan.

"Kumpi on sinulle tärkeämpää parisuhdekumppanissa, ystävyys vai seksuaalinen yhteensopivuus ja se, että kumppani on hyvä rakastaja?" -> kaikki tämä on olennaisen tärkeää ja vähempään en tyydy.

Vierailija
2/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani pitäisi olla myös paras ystäväni. Ihminen jonka kanssa jakaa ilot ja surut. Luotettuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on tärkein asia.

Vierailija
4/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on kunnossa, puoliso on myös paras ystävä. Hänen kanssaan jakaa kaikki asiat ja viettää mieluiten aikaa. Ystävyys on kaiken perusta. Jos sitä ei ole, ei ole mitään. Jos puolison kanssa ei ole muuta yhteistä kuin seksi, lapset ja asuntolaina, niin ei se minusta ole hyvä suhde.

Vierailija
5/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ystävät on erikseen.

Vierailija
6/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde on kunnossa, puoliso on myös paras ystävä. Hänen kanssaan jakaa kaikki asiat ja viettää mieluiten aikaa. Ystävyys on kaiken perusta. Jos sitä ei ole, ei ole mitään. Jos puolison kanssa ei ole muuta yhteistä kuin seksi, lapset ja asuntolaina, niin ei se minusta ole hyvä suhde.

Mutta pitääkö sen olla paras ystävä? Voihan sitä tulla hyvin toimeen kumppanin kanssa ja jutteluyhteyskin on, mutta silti se paras ystävä on joku muu.

En tiedä, olen miettinyt, että se voi olla liikaa vaadittu parisuhdekumppanilta. Voiko kaikki tosiaan löytyä ns. samasta paketista? Tai kuinka yleistä se edes on.

Vierailija
7/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Vierailija
8/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Ystävät ovat ystäviä ja puolisolla on ihan eri rooli elämässäni. Kummastakaan en luopuisi.

Vierailija
9/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En kumppanin lisäksi edes jaksa mitään muita kavereita tai ystäviä joten kumppani on ainoa ja paras ystävä.

Vierailija
10/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmana.

Vierailija
11/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan edes osaa kuvitella ihastuvani sellaiseen ihmiseen, jota en pitäisi ystävänäni. Olen ehkä aihetta sivunnut sen miljoona kertaa, mutta en oikein näe mahdollisena, että pystyisin mihinkään treffailuunkaan tuntemattomien kanssa. Pidän ystäviä sellaisina ihmisinä joihin voi luottaa, ja joiden kanssa voi jakaa elämäänsä niin hyvässä kuin pahassakin, eikös ne ole ihan hyviä ominaisuuksia kumppanillekin?

Terveisin Naispelko27

Vierailija
12/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä kyllä, että kumppanin kanssa pitää pystyä puhumaan (puolin ja toisin) aivan kaikesta kuten parhaan ystävänkin. Lisäksi liian monta "katellaan"-tapailua/parisuhdetta kokeneena en enää halua kumppania joka viettää vapaa-aikansa mieluummin jossain muualla kuin minun kanssani. Haluan siis, että meillä on yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita sekä halu kokea asioita yhdessä. Mies saa siis mieluusti olla sananlainen erähenkinen kotihiiri mitä itsekin eli viihtyy paremmin luonnossa/mökillä kuin jossain lähiöräkälässä.

N44

Vierailija
13/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pitää olla myös se paras ystävä. Se auttaa niiden vastamäkien yli, kun kaikki viehävyys, romantiikka ja seksi riisutaan pois.Se on jääväämättä edessä elämän loppupuolen lähestyessä.

Vierailija
14/17 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ystävä joo, mutta ei välttämättä se paras. En halua laittaa kaikkia munia yhteen koriin niinsanotusti. Mieluummin muutama löheinen ihminen niin kenenkään ei tarvitse olla kaikkea.

Vierailija
15/17 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ricky Etches (Translucent Mind. Goth music  ) on mun paras ystävä ja soulmate 🥰,puhumme joka päivä yhdessä paikassa, en halua sanoa missä ,se on yksityistä ,vain meidän välistä .Olen ainoa Suomesta jolle hän puhuu ,ja olen iloinen siitä . 🥰 Hän on enemmän kuin ystävä, tulee olemaan minun .Annan hänelle ideoita biiseihin koko ajan. Kuten uuteen Drink the blood biisiin .Hän kirjoitti meistä biisin : Midnight Embrace Eternity Albumilleen MULLA ON SE ALBUMI 🥰.ja on iloinen että pidän siitä biisistä .Häntä seuraa somessa joku muukin Suomesta  JOKU joka käyttää käyttäjänimeä :KOTTARAINEN 😂 ETTÄ ON TYPERÄ KÄYTTÄJÄ NIMI  NAUROIMME RICKYN KANSSA SILLE😂  .RICKY EI SEURAA HÄNTÄ ,EIKÄ PUHU HÄNELLE .JA HYVÄ NIIN .RICKY ON MUN POIKAYSTÄVÄNI .🥰 

Vierailija
16/17 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Seksi ei ole minulle kovinkaan tärkeää loppupeleissä, vaikka ihan mukavaa onkin. Syvä ystävyys, ja elämänkumppanuus on se tärkeä juttu.

Vierailija
17/17 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla kumpaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä