Netflix-kokemuksia? Otanko?
Onko ohjelmissa suomenkielinen tekstitys?
Millaisia sarjoja sieltä löytyy? Solsidanin vanhat? Metsolat? Vihreän kullan maa?
Toimiiko hyvin?
Pääseekö eroon helposti ilmaisen kuukauden jälkeen, jos haluaa?
Nettisivulla näkyy vain parikymmentä elokuvaa, kai niiitä on enemmän...?
Kiitos etukäteen! :)
Kommentit (86)
Meillä on ollut pari kuukautta, ja olen ollut ihan tyytyväinen. Leffavalikoima ei ole mikään huikea, mutta joitain sieltä löytyy kuitenkin, ja uutuuksia tulee lisää. Lastenohjelmia ja -leffoja on ihan mukavasti. Sarjoja on helppo seurata ilman mainoskatkoja ja jakso toisensa perään. Olen katsonut mm. Wallanderia ja Orange is the new black -sarjaa, ja itse maksan ainakin toistaiseksi jo noiden vuoksi sen 8 euroa kuussa. TV:n ohjelmatarjonta on sen verran heikkoa.
Meillä on kuukauden kokeilujakso menossa. Ohjelmatarjonta on mielestäni ihan ok. Mutta ne suomenkieliset tekstitykset... ovat todellakin aivan ala-arvoista sontaa. En todellakaan aio jatkaa tilausta ilmaiskuukauden jälkeen ja tukea amerikkalaista riistofirmaa.
Se on tosi helppo perua, kirjaudu netflix.com, ja "cancel subscription". Nyt kyllä jatkoin taas tilausta, oon jostain syystä koukuttunut Drop Dead Diva-sarjaan.. :-D
Meillä lapset katsovat jonkun verran Netflixiä. Lähinna viikonloppuna perinteisen vuokraleffan sijaan tai jos ovat sairaana, voi olla kiva kölliä sängyssä ja katsoa piirrettyä.
Hinta on parin vuokraleffen verran kuukaudessa, jota en pidä pahana. Aikuisena en ole kovin kiinnostunut minulle tarkoitetusta tarjonnasta. Mutta lapsille palvelussa on paljon mielestäni laadukkaitakin lastensarjoja ja elokuvia. Vuokraamoissa on aika suppea tarjonta lapsille, ainakin meidän paikkakunnalla.
Teknisesti palvelu pelaa todella hyvin. 1Mb liittymällä toimii jo kivasti.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 11:18"]
Miten nuo britti- ja jenkkiversiot saa näkyviin?
[/quote]
Hola! selaimen laajennuksella tai/ja mediahint-nimisellä laajennuksella.
Mediahint toimii parhaiten.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:31"]
Olen kuullut, että Netflix ei käännöksistä haluaisi maksaa juuri mitään ja valitettavasti se näkyy osassa käännöksistä. Jotkut käännökset voisivat olla suoraan jostain koekäännöskoneelta, jotkut taas ovat ihan laatutavaraa. Viime viikolla poikani taas valitti Doctor Whon surkeista käännöksistä. Palautteen antaminen (möreällä äänellä: valittaminen) on tehty aivan liian vaikeaksi. Surullistahan tässä on se, että tällainen palvelu todennäköisesti korvaa television melko piakkoin.
[/quote]
Kyllä nuo suomennukset minusta toimii yleensä hyvin, ollaan katottu kaikki kaudet dr whotakin.
Suomennukset on samaa tasoa viasatin ja canal+ kanavien kanssa. Välillä on mokia, mutta elämä on?
Kertoisiko joku, mitä vanhoja kotimaisia sarjoja siellä on? Itse en löydä kuin muutaman aivan oudon tuosta etusivulta.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:17"]
Kyllä nuo suomennukset minusta toimii yleensä hyvin, ollaan katottu kaikki kaudet dr whotakin.
Suomennukset on samaa tasoa viasatin ja canal+ kanavien kanssa. Välillä on mokia, mutta elämä on?
[/quote]
Kun olisikin välillä vain pieniä käännösmokia, mutta kun suomen kielikin on välillä aivan karmivaa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:29"]
Kertoisiko joku, mitä vanhoja kotimaisia sarjoja siellä on? Itse en löydä kuin muutaman aivan oudon tuosta etusivulta.
[/quote]
Nosita minäkin haluaisin kuulla. Ja onko se luottokortti siis pakollinen vai ei?
http://www.city.fi/kulttuuri/netflixin+kaannokset+keraavat+kritiikkia/5331
http://yle.fi/uutiset/netflix_kayttaa_luvatonta_harrastajien_tekstitysta/6342279
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288509172149.html
http://av-kaantajat.blogspot.fi/2012/10/netflixin-kaannosstrategiassa-on.html
[/quote]
Löysit sitten oikein uutisia vuodelta 2012.. ;)
Poika tykkää katsoa päivittäin. 9 v on kyseessä löytyy Paavo Pesu sientä, Power Ranger, Bakugan yms meillä ollut pari vuotta ja olemme tyytyväisiä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:17"]
[/quote]
Kun olisikin välillä vain pieniä käännösmokia, mutta kun suomen kielikin on välillä aivan karmivaa.
[/quote]
Itse en ole törmännyt. Esimerkkejä?
Kaikissa ei tietty tekstejä suomeksi ole, mutta toisaalta pärjään englannillakin aivan hyvin.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:38"]
[/quote]
Meillä maksu menee visa electronilta.
Nosita minäkin haluaisin kuulla. Ja onko se luottokortti siis pakollinen vai ei?
[/quote]
Me otettiin toissa jouluna se kuukauden ilmais kokeilujakso ensiksi toisen aikuisen nimelle ja sitten toisen kun jäätiin yhteen sarjaan koukkuun mikä piti katsoa loppuun. Koko kesäksi otettiin se ihan maksullisena kuten myös nyt viime joululomalla kuukaudeksi.
Meille nämä 2 kertaa vuodessa jaksot ihan hyvä, koko aika ei sitä voida pitää kun lapset jumittavat siihen liikaa ja sit ei tuu kouluhommista mitään. Ja itsekkin jumitan tiettyihin sarjoihin mitkä on kiva katsoa yhteen pötköön ilman mainoksia aina kun ehtii.
Leffoissa huomaa et puolen vuoden tauon jälkeen sinne ei hirveesti ole uusia tullut. Mut suosittelen ainakin loma-ajoiksi ottamaan jolloin on aikaa möllötellä ja katsoa rauhassa. Se ilmainen kokeilu nyt ainakin kannattaa ottaa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:40"]
[/quote]
Aivan, ajalta ennen sun aivojen kehittymistä.
kertoisko joku viimeinkin mitä sarjoja siellä esim on? Kahden kerroksen väkeä? SEx and the city? Frendit? Metsolat?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:40"]
[/quote]
Aivan, ajalta ennen sun aivojen kehittymistä.
[/quote]
Onnea, sun kovalla vaivalla linkittämät "uutiset" saivat tällä viestillä lisää uskottavuutta.. :D
Miten nuo britti- ja jenkkiversiot saa näkyviin?