Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuiko ystäväni turhasta?

Vierailija
02.02.2014 |

Ollaan nelikymppiset ystävykset ja vietettiin iltaa yhdessä ulkona kahden. Minulla oli aamulla menoa, joten hauskan illan päätteeksi kiitin illasta ja tein lähtöä kotiin. Ystävä suuttui kun en ollut varoittanut että aion lähteä "niin aikaisin". Poistui loukkaantuneena väkijoukkoon etten voinut selvittää asiaa. Yhteinen iltamme oli kestänyt kuitenkin 6 tuntia, joten omasta mielestäni meillä oli ihan pitkän kaavan mukainen ilta. Tympii.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan sen voinut etukäteen kertoa jos ystävällä oli ajatus että riekutte aamun koittoon :D

Vierailija
2/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan lähdit kotiin. Jos aloititte illan klo 18 ja puoliltaöin lähdit kotiin, niin ihan ok. Jos aloititte illan klo 15 ja tarkoituksena siis nimenomaan viettää hauskaa iltaa, niin klo 21 kotiinlähtö tarkoitti kaverisi mielestä, että et nimenomaan sitä iltaa viettänytkään hänen kanssaan.

Itse olen sellainen, etten kauheasti viihdy baareissa. Kiva ilta on mielestäni sellainen, että syömme hyvin ja pitkän kaavan mukaan, nautimme jälkiruoaksi jonkinlaisen juoman ja sitten mielestäni voisin hyvinkin lähteä jo kotiin. Muistan kerran kun kävin työkavereitteni kanssa syömässä, niin syömisen jälkeen pakotin itseni vielä baariin, vaikka ei oikeasti olisi huvittanut. Kello oli tuossa vaiheessa 22, ja illan olimme aloittaneet klo 18. Tunnin jälkeen kuitenkin tajusin, että toiset vain humaltuivat, juttujen taso laski ja itseäni nukutti ja väsytti. Jätin siis työkaverini vähän hämmentyneinä keskenään ja väitin jotain aikaisesta herätyksestä.

Ei minusta ketään voi pakottaa viettämään iltaa väkisin, jos ei huvita tai on tosiaan muuta menoa aamulla. Mutta ehkä olisi ollut hyvä vähän keskustella, mihin aikaan sen illan on tarkoitus loppua. Kuusi tuntia on kyllä jo ihan hyvä määrä viettää iltaa kaverin kanssa, jos siis ilta ei ole alkanut iltapäivällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kellon aika ratkaisee munkin mielestä. Jos oikeasti lähdit, kun yöelämä oli vasta aluillaan, niin ei kauhean kivaa jäädä yksin liikenteeseen.

Vierailija
4/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ystävä tiesi että minulla on aamulla menoa ja siitä huolimatta lähdin vasta yhden jälkeen yöllä kotiin. Ap

Vierailija
5/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on lapsen asteelle jäänyt nelikymppinen...