Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LÄPI HARMAAN KIVEN

24.07.2006 |

HEI

Säiden puolesta, viileä viikko takana. Nyt näyttää lämpöiseltä ja edelleen kuivalta. Kuivaa on tämä painon pudotuskin. Ei ole paino pudonnut eli painoa edelleen 64.5 mutta ei anneta pariksi. Olen ottanut urakaksi metsän raivauksen... Siinä tulee hiki ja toivottavasti kaloreita palaa. Viikonloppuna on anopin 75 vuotissynttärit. Täytyy ottaa kohtuudella! Ja rehkiä sitten sunnuntaina urakalla :) Ei olla kuitenkaan pipo liian kireällä!

Viikon jatkoa!

Alku paino 65

nyt 64.5

välitavoite 62

ihanne 55 (BMI 23.5)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsän raivaus kuulostaa aika tuskaisalta ja kalorinräjäyttäjältä :)

Minulla on ollut huonompi jakso nyt, paino ehti pudota alun 73,8 kilosta 66,7 kiloon, mutta nyt vaaka näyttää vain noususuuntaista linjaa....ääks! Tänään 68.1 kg

Meillä kävi vieraita, jotka viipyivät viikon verran ja arvaahan sen, miten hyvin tiukka linja siinä pitää :O Tälläkin viikolla olen syönyt ihan, ihan liikaa jäätelöä, karkkia, pullaa jne. Eihän yhden päivän herkuttelu (kuten juuri synttärijuhlat, häät jne) laihdutuskuuria pilaa, mutta viikko tekee jo tehtävänsä :D

Täytynee ottaa itseä niskasta kiinni, ennenkuin huomaan että lukemat ovat taas samat kuin alussa ja kaikki työ aivan turhaa!

Tsemppiä kaverit, läpi harmaan kiven, prkl!! (Vaikka metsää raivaten...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan