VAADIN YLLÄPIDOLTA LINKITYKSEN SALLIMISTA! LIITY MUKAAN!!
Kommentit (15)
Mietin just tänään, miten tyhmä juttu se linkityskielto on ku kuitenki temppuillaan välien kanssa...
mielestä linkitys pitää sallia ja kirjautumisen pitää olla vapaaehtoista, kuten tähänkin asti.
Tehkää joku se, minä en jaksa. En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa tälle:
" HUOM! Linkkien ja kuvatiedostojen (mm. IRC) liittäminen viesteihin rekisteröitymistä vaatimattomilla keskustelupalstoilla on kiellettyä."
Rekisteröitymispakkoa en kannata, minä ainakin jäisin siinä vaiheessa pois
" HUOM! Linkkien ja kuvatiedostojen (mm. IRC) liittäminen viesteihin rekisteröitymistä vaatimattomilla keskustelupalstoilla on kiellettyä."
Mutta tuohan ei tarkoita sitä, että niille palstoille ei saisi kirjoittaa nimimerkkejä... siis mitä nimeä käyttävät esim irc-galleriassa...
Ymmärsiköhän kukaan mitä haen takaa? :/
Vierailija:
Mutta tuohan ei tarkoita sitä, että niille palstoille ei saisi kirjoittaa nimimerkkejä... siis mitä nimeä käyttävät esim irc-galleriassa...
Ymmärsiköhän kukaan mitä haen takaa? :/
Minä hain lähinnä sitä, miten surullista on, että ylläpidon(kin?) mielestä IRC on kuvatiedosto :D
parempaa valvontaa ettei nämä pedofiilit pääse pitämään kekkereitään palstalla.
Tuli niin monesti avattua muka harmiton linkki ja useat kammottavat kuvat kirkuvat vieläkin silmille kun silmät ummistan :(
En enää juurikaan edes keskustele täällä, kun tästä tuli tällainen kommunistinen sensuuripalsta.
Linkitykset takaisin!!
Ärsyttää jos käytät esim. lyhenteitä kuten vaikkapa as. palvelu etkä laita väliä niin aina tulee se saakelin linkityskielto.
Vierailija:
Linkitykset takaisin!!
Ärsyttää jos käytät esim. lyhenteitä kuten vaikkapa as. palvelu etkä laita väliä niin aina tulee se saakelin linkityskielto.
En vaan ymmärrä tota linkitys kieltoa, ei siinä ole mitään järkeä..
ap