Gallup: Nainen! Oletko mielestäsi kauniimpi meikattuna kuin Jennifer Aniston?
Kommentit (23)
Olen. Mielestäni Aniston ei ole mitenkään merkittävän kaunis.
JenniferIn naama on kyllä uskomattoman ylitäytetty tätä nykyä. Sääli, koska on aina ollut niin upea. Ja ei, en todellakaan ole itse paremman näköinen.
En tiedä. Tavallaan Aniston on kauniimpi mutta toisaalta silmät ovat vähän turhan lähekkäin. Omien silmieni etäisyys on siis parempi, mutta itse silmät eivät ole minulla yhtä tuikkivat kuin hänellä. Aniston olisi TODELLA kaunis, jos silmät olisivat kauempana toisistaan.
Kyllä vain. Kun on melkein identtinen yhden toisen julkkisnaisen kanssa ja hän on kiistattomasti kauniimpi kuin Aniston, vastaus on helppo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. Kun on melkein identtinen yhden toisen julkkisnaisen kanssa ja hän on kiistattomasti kauniimpi kuin Aniston, vastaus on helppo.
Kerro heti kuka!
Jennifer Aniston näyttää mieheltä. Mikset valinnut jotakin kaunista naista tähän kyselyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti kuka!
Miksi kertoisin? Et uskoisi kuitenkaan, ja kuvaa en laita.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Aniston näyttää mieheltä. Mikset valinnut jotakin kaunista naista tähän kyselyyn?
No halusin tietää miten ihmiset kokevan Anistonin näköisen naisen. Voithan sinäkin tehdä gallupin johon laitat kauniimman julkkiksen! 🙂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti kuka!
Miksen uskoisi? Tuskin sinä mitään kostuisit valehtelusta, varsinkaann tällaisessa yhteydessä. Kerro vaan!
Ensin pitäisi tietää miltä näytän meikattuna, miellellään jonkun hyvän ammattilaisen meikkaamana. Itse kun en meikkaa ollenkaan, viimeksi tainnut olla jotain lahjaksi saatua ripsaria teininä, ja siitä on jo pitkä aika, joten itse en varmaan saisi kuin pahennettua tilannetta. :D
Miksi et ap laittanut vaihtoedoksi myös "en tiedä" -vastausta? Tai eos?
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi tietää miltä näytän meikattuna, miellellään jonkun hyvän ammattilaisen meikkaamana. Itse kun en meikkaa ollenkaan, viimeksi tainnut olla jotain lahjaksi saatua ripsaria teininä, ja siitä on jo pitkä aika, joten itse en varmaan saisi kuin pahennettua tilannetta. :D
Miksi et ap laittanut vaihtoedoksi myös "en tiedä" -vastausta? Tai eos?
Tajusin vasta gallupin tehtyäni ettei kaikki ole käyttänyt meikkiä. Toivottavasti meikkaamattomat ymmärtää klikata vain "näytä tulokset" 😊
Ap
Näytän suht samantasoiselta kasvoista, kropalta en.
Olen aika eri näköinen. Olen söpö, hän on kaunis. Vähän eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Näytän suht samantasoiselta kasvoista, kropalta en.
Niin, kasvoiltaan Aniston ihan tavallisen, nätihkön näköinen, mutta kroppa on upea. Tosi hoikka ja muodokas, eikä kuitenkaan yliampuva rinnoiltaan tai takapuolesta kuten nämä Kardashianit sun muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti kuka!
Miksen uskoisi? Tuskin sinä mitään kostuisit valehtelusta, varsinkaann tällaisessa yhteydessä. Kerro vaan!
Amber Heard. Tieteen mukaan täydelliset kasvot.
Rehellisiä vastauksia et tule saamaan