Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukkalaiset: onko kuukautiset säännölliset?

Vierailija
24.07.2006 |

Mulla on kierukka ollut 5kk ja kahdet kuukautiset oli normaalit, nyt ei näy eikä kuulu. Ekat kolme kk oli siis pientä tiputtelua sillointällöin.

Pitäskö nyt tehdä raskaustesti vai odotella vaan mitä tapahtuu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen siis melko tyytyväinen. Petyin kylläkin siihen, etten ole niiden onnellisten joukossa, joilta menkat jää kokonaan pois :(

Vierailija
2/11 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla ei jäänyt, oli silti runsaat ja säännölliset ja otettiin pois vasta kun sain kohdunulkoisen. JUU ja oli HORMONIkierukka. Ehti olla 3 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt, että niiden kuuluukin jäädä pois. Mä luulin, että tulee vaan hyvin niukat. No, hyvä juttu, enpä minä kuukautisia kaipaakaan.

Kohta varmaan vuotaa sitten kuin niagara =D

Kiitos valaistuksesta!

ap

Vierailija
4/11 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Helsingissä ensimmäisen hormonikierukan ilmaiseksi kaupungin ehkäisyneuvoloissa vai pitääkö se ostaa itse? Olen saanut ristiriitaista tietoa.

Vierailija
5/11 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollu kans 5kk ja nyt vasta näyttäs tiputtelu loppuvan.. imetänkin vielä niin en sit tiiä tuleeko menkat vai ei..

Vierailija
6/11 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varmaan soittaa ja kysyä. niissä on niin paljon paikkakuntakohtaisia eroja.

Vierailija
7/11 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoto on hyvin vähäistä, mutta mieluummin mä ottaisin pari päivää reilumpaa vuotoa kun tätä tiputtelua vaikka kuinka ja kauan. no, nyt näyttäis siltä että vuoto olis vähenemään päin, nyt sitä on ainakin tullu _tosi_ vähän. toivossa on hyvä elää. eniten mua ärsyttää ne välivuodot ja se kun ovulaatio tuntuu tosi selvästi, mutta kun raskaaks ei kuitenkaan tule.

Vierailija
8/11 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuukautiset jäi heti pois. Tosin olivat ennenkin niukat, vain yks tai kaks päivää kestivät.

Vierailija
9/11 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni muutama vuosi, ennen kuin vuodot jäivät kokonaan pois. Nyt saatan havaita valkovuodossa muutaman veripisaran, jos satun sopivasti katsomaan pyyhkiessäni, mutta en ole enää aikoihin pitänyt noista " vuotopäivistä" kirjaa.

Vierailija
10/11 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien ekan hormonikuierukan ilmaseks... harmi, että kerkisin laittattamaan jo elokuussa ja jouduin ite maksamaan. Hyvä on kuitenkin ollut ja niukka vuoto on säännöllistä.

Vierailija
11/11 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 2