Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni koronarokotuksen pitäisi olla pakollinen sitten kun se tulee

Vierailija
25.10.2020 |

Rokotuspakosta voisi vapautua vain pätevällä syyllä, kuten jos on terveydelliset syyt olla ottamatta rokotetta tai on todistetusti koronan sairastanut ja siitä parantunut. Kyseessä on vakava ja voimakkaasti leviävä tauti, niin ei sitä saa pysäytettyä, jos suurin osa väestöstä jättää rokotteen ottamatta ja immuunisuojan hankkimatta. Ainakin jotkut koronarokotteet ovat testeissä osoittaneet parhaimmillaan jopa lähes 95% tehoa, eli korona olisi silloin todellakin rokotuksilla nujerrettavissa, kun koko kansa ottaisi koronarokotteen.

Vaikka Suomessa ei ole lakia maskipakosta, niin pakkorokotuksistapa on!

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei

mä tappelen kuolemaa asti jos tulee pakollisesti

Vierailija
2/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule rokotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran luotan vielä Suomeen, että kehenkään ei pakolla aleta työntämään yhtään piikkiä. Siihen jos mennään, niin sitten viimeiset luoton rippeet kaikkoaa. 

Niin kauan kun minussa henki pihisee, ei näitä rokotteita laiteta minuun tai lapsiini. Eikä kukaan lähipiirissä suostu niitä ottamaan, mitä olen kysellyt.  Sikapiikin kanssa sössittiin, onneksi, avautui monen silmät. 

Vierailija
4/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule rokotusta.

Koronarokotus kyllä tulee, se on varma. Pisimmällä olevat rokotteet alkavat olla jo loppusuoralla.

Oxfordin rokotteesta saatiin eilen lupaavia uutisia. Synnyttää voimakkaan immuunivasteen.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lupaava-uutinen-oxfordin-koronaroko…

Vierailija
5/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitukset ovat aiheuttaneet ja aiheuttavat niin paljon tuhoa, että todella toivon, että rokote määrätään pakolliseksi. Tai ainakin niin, että ilman rokotusta ei ole asiaa ravintoloihin, sairaala/hoitolaitosvierailuille, lentokentille ja satamiin ym. Ja työpaikoille maskipakko rokottamattomille.

Kaikkien tulee osallistua koronakatastrofin hoitoon, ei ole mitään syytä sallia vapaamatkustajia.

Vierailija
6/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen korona-rokotus? Te koronahysteerikot muututte aina vain hullummiksi. 😂

Vierailija
7/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran luotan vielä Suomeen, että kehenkään ei pakolla aleta työntämään yhtään piikkiä. Siihen jos mennään, niin sitten viimeiset luoton rippeet kaikkoaa. 

Niin kauan kun minussa henki pihisee, ei näitä rokotteita laiteta minuun tai lapsiini. Eikä kukaan lähipiirissä suostu niitä ottamaan, mitä olen kysellyt.  Sikapiikin kanssa sössittiin, onneksi, avautui monen silmät. 

"Sikapiikistä" haittoja 1/16000:lle=0,00625%:lle. No big deal.

Vierailija
8/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten sen sika piikin kanssa sössittiin. Ihmiset jotka sairastuivat narkolepsiaan olisivat myös sairastuneet itse taudista, vika oli heidän elimistössään ei varsinaisessa rokotteessa. Toivon että kaltaisesi suhtautuu myös muihin lääketieteen saavutuksiin mm. Syöpälääkkeet samalla intohimolla.

Ja en kylläkään pakkorokotuksia kannata. Kannatan ihmisten omaa älykkyyttä ottaa tarpeelliset rokotteet.

Vierailija
9/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien tarvitse olla rokotettuja, että saamme laumaimmuniteetin.

Riittää että se tietty prosentti lampaita aina ottaa rokotteen kuin rokotteen, muiden ei tarvitse ja silti se virus ei enää leviä samaan tyyliin.

Lampaat ottaa rokotteen, muiden ei tarvitse.

Vierailija
10/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään rokotetta voi testata niin isolla joukolla ihmisiä, että kaikki harvinaiset sivuvaikutukset tulevat esiin. Pitää myös miettiä riski verrattuna siihen että saa taudin. Otan ennemmin rokotuksen kuin koronan.

Vierailija
11/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Pakollinen korona-rokotus? Te koronahysteerikot muututte aina vain hullummiksi. 😂

Hullua koronahysteriaa on rajoittaa yhteiskunnan toimintoja, määrätä ihmisiä eristykseen kuukausi kuukauden jälkeen, pakottaa pitämään hyödyttömiä maskeja ja pyörittämään keskustelua niiden ympärillä.

Rokotteen ottaminen on järkevää ja sen määrääminen pakolliseksi olisi ehdottoman järkevää. Siinä että tätä rajoituspelleilyä hinkataan vielä 15 vuotta sen takia että joku idiootti ei halua rokotuttaa itseään ei ole kerrassaan mitään mieltä.

Vierailija
12/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksilla rokotesuoja ei ole yhtä hyvä kuin nuoremmilla, siksi mahdollisimman moni pitää rokottaa.

Vierailija
13/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää että se tietty prosentti lampaita aina ottaa rokotteen kuin rokotteen, muiden ei tarvitse ja silti se virus ei enää leviä samaan tyyliin.

Sen jälkeen kun olen kärsinyt kuukausien eristyksen tämän paskan takia olen ihan valmis mäjäyttämään kuonoon jokaista joka ei rokotetta ota.

Vierailija
14/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tule ikinä pakolliseksi. Siihen pakottaminen on vaan portti seuraaville koko ajan koveneville pakotteille ja kohta on itsemääräämisoikeus ja sananvapaus ym historiaa jos sille linjalle lähdetään.

Vierailija
15/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronaan kuollut Suomessa 353, eli 1/15864=0,0063%. No big deal.

Vierailija
16/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ei

mä tappelen kuolemaa asti jos tulee pakollisesti

Ilman lääketiedettä se kuolema tulee varmasti pian. Hyvää matkaa

Vierailija
17/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei tule ikinä pakolliseksi. Siihen pakottaminen on vaan portti seuraaville koko ajan koveneville pakotteille ja kohta on itsemääräämisoikeus ja sananvapaus ym historiaa jos sille linjalle lähdetään.

Enemmän nämä rajoitukset ja maskipakot kajoavat itsemääräämisoikeuteen.

Vierailija
18/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailuluvut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne narkolepsiapennut on elossa.

Vierailija
19/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun olen kärsinyt kuukausien eristyksen tämän paskan takia olen ihan valmis mäjäyttämään kuonoon jokaista joka ei rokotetta ota.

Miksi?

Ikäänkuin sinä olisit jotenkin uniikki ja maailman ainoa ihminen joka on ollut kuukausia eristyksessä.

Kuule aivan jokainen meistä on kokenut saman eristyksen kuin sinä. Et ole mitenkään uniikki kokemuksessasi.

Ketään kuonoon tirpaiseminen ei auta tilannettasi mitenkään, päinvastoin.

Vierailija
20/94 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertailuluvut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne narkolepsiapennut on elossa.

Mä mieluummin otan koronarokotteesta narkolepsian kuin elän loppuelämäni "turvaetäisyyden" päässä muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan