tyhmiä kyselen tässä ajankuluksi...
minkä näistä miehistä ottasit mieheksesi, siis kaikilla näillä ois samalaiset toimeentulot ei tarttis elättää tms. mutta muuten ois sitten ne erot mitä näissä ihmisissä on.
1. Rikollinen
2. mustalainen
3. Maahanmuuttaja /musta
4. Uskovainen /Jehoan todistaja
5. Invaliidi (istuis pyörtulolissa)
6. alkoholisti
Kommentit (29)
Periaatteen mies. Ja ei saa liikaa ottaa viinaa eikä pettää.
Siis akikilla näillä ois rahaa, ei arttsi köyhäillä. Mutta invaliidi ois rikas ja samaten tämä alkoholisti olis rahakas, myös arvostettu ja tunnettu virkamies.
-AP
Jos on sielujen sympatiaa, niin väliäkö sillä, jos toinen on pyörätuolissa? Tai vaikka sokea? Seksistä en suostuis luopumaan, mutta jos se kerran toimii, niin sitten ei hätiä mitiä.
Köyhäily ei ole mielestäni kamala asia. Se voi olla siunaus valepuvussa.
Ei se olis paha lainkaan. Tai niinku joku sanoi, jos olis sokea tai vaik kuuro, niin kyllä voisin kuvitella eläväni heidän kanssa.
Tapansa oikeasti parantaneen rikollisen voisin kyllä kans ottaa.
Mustalaista tai jehovaa en ikinä!
Oikeastaan alkoholisti ainoa mitä en voisi edes harkita.
Uskovainenkin menisi jos ei olisi kovin jyrkkä/kapeakatseinen.
1. Invalidi (istuis pyörtulolissa)
2. Maahanmuuttaja /musta
3. Uskovainen /Jehoan todistaja/Romani
4. Rikollinen/ alkoholisti
[/quote]
Vierailija:
minkä näistä miehistä ottasit mieheksesi, siis kaikilla näillä ois samalaiset toimeentulot ei tarttis elättää tms. mutta muuten ois sitten ne erot mitä näissä ihmisissä on.1. Rikollinen
2. mustalainen
3. Maahanmuuttaja /musta
4. Uskovainen /Jehoan todistaja
5. Invaliidi (istuis pyörtulolissa)
6. alkoholisti
1. Ulkomaalainen
2. Invaliidi
Nämä kelpaisi
EHDOTON EI mannelle, uskovaiselle, rikolliselle sekä alholistille!
Manneja vihaan, liian monta kertaa tavannut huonoja, täällä päin nuo akat lisäksi kerjäävät kolikoita kaupan edessä ja jos et anna (itse en kyllä anna), niin saat perääsi kunnon huorittelut ym. Eli ei kiitos.
Uskovaiset ei kiitos, koska mä en voi sietää jehovia tai muitakaan kiihkouskovaisia. Lisäksi en kuulu kirkkoon.
Rikolliselle ei kiitos, koska en luottaisi tuollaiseen.
Alkkis sen takia, että mä olen nähnyt mitä viina tekee ihmisille ja en todellakaan eläisi sen kanssa!
T: mulla on itselläni amerikkalainen mies, joka on juutalainen. Ei kuitenkaan ole mikään tosi uskovainen.
mulle näillä kriteereillä mieluiten se pyörätuolissa istuva. Ehdoton EI alkoholistille.