Onko sinusta 110 euroa paljon paidasta?
Pitkähihaisesta paidasta farkkujen kanssa.
Kommentit (16)
Itse muistan ostaneeni 2000 luvun alussa merkki-t-paidan, josta maksoin 120 markkaa ja minusta se oli paljon. Toki laatu näkyy kun 13 vuoden jälkeen paita on edelleen käytössä.
Nyt samanmerkkisestä paidasta joutuu maksaa 50-60€. Ärsyttää kun baksterit kuppaa ihmisten varallisuutta.
On. Mun mielestä kaikki yli 40 euroa on tosi paljon. Mielelläni maksan paidasta 10-25 euroa.
Aika kallis, mutta jos on ihan täydellinen niin ostaisin epäröimättä.
Hyvästä villapuserosta ta kauluspaidasta tuo ei ole paha hinta. Huonosta vaatteesta mikä tahansa summa on liikaa. Se on sitten eri juttu, onko kykyä tai halua maksaa.
Voisin maksaa. En viitsi ostaa kaappien täytteeksi huonolaatuisia halpispaitoja.
On. Tollaista summaa en maksaisi ikinä. Paitsi ehkä jos valmistaja pystyisi sataprosenttisen varmasti todistamaan, ettei tuotantoprosessin missään vaiheessa ole käytetty epäeettisiä valmistustapoja, eikä siis myöskään käytetty halpa- eikä lapsityövoimaa.
Riippuu materiaaleista ja monikäyttöisyydestä. Ostan harvoin vaatteita, mutta vasta hankin satasen neuleen. Klassinen, neutraali väri, laadukkaat materiaalit kestää pesuakin, upean tuntuinen päällä, istuu täydellisesti ja tyyliltään sopii sekä työhön että vapaa-aikaan. Näillä spekseillä ei mielestäni ollut liian kallis, mutta trikoopaidasta en maksaisi niin paljoa.
Olisitpa pannut linkin paidan kuvaan ja tiedot tekijästä, materiaalista jne. Olisi ollut helpompi arvioida. Normaalista puuvillaisesta paidasta en maksaisi puoliakaan mainitsemastasi summasta. T-paidasta voisin maksaa kolmanneksen. Mutta jos haluat laadukkaan silkkipaidan farkkujen kanssa käytettäväksi, saat varmaan maksaakin aika paljon. Jos katsot, että ehdottomasti tarvitset tuon paida ja sinulla on irtonaista rahaa huntti tai pari, niin siitä vaan. Mutta älä tule tänne sitten itkemään, kuinka kallista paitaa ei saakaan pestä kuin kemiallisessa tai paita on muuten vain hintaansa nähden kamala. Harkintaa kehiin!
On aika paljon. Voisin silti maksaa, jos olisi mieluinen ja monikäyttöinen.
Riippuu siitä kuinka isot tulot sulla on. Toiselle satanen on vain taskuraha mutta toiselle se on iso raha.
On. Olen niin pihi vaatteiden hinnan suhteen, etten maksaisi ikinä noin paljoa, vaikka rahaa olisi kuinka.
On se hintava, mutta jos paita olisi täydellisen sopiva minulle, eettisesti ja läpinäkyvästi tuotettu ja kestävä, voisin ostaa myös tuolla hinnalla. Tuolla hinnalla tosin odottaisin myyjältä jonkinlaista kestävyystakuuta, esimerkiksi rahat takaisin, jos paita nyppyyntyy tai kehittää deodoranttiläikät alle vuodessa.
O.