Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhepäivähoitajat

Vierailija
02.02.2014 |

Haaveilen perhepäivähoitajan ammatista, koulutus on kunnossa. Lähinnä meitityttää millaiset puitteet vaaditaan pph:na toimimiseen, miten esimerkiksi monen lapsen nukkuminen järjestetään? Itse olen ainakin toistaiseksi lapseton, joten mietin saako tarvikehankintoihin jotain avustusta? Onko ammatissa joku yllättänyt sinut?

Aika vähän kunnan sivuilta löytyy tietoa, eikä vielä ole ajankohtaista soittaa pph:n ohjaajalle. Minulla on työsopimus toisaalle vuoden loppuun saakka ja tämä voisi olla hyvä työmahdollisuus minulle sen jälkeen.

Kokemuksia siis vastaanotetaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kysellä hoitopaikka.net- sivulta.

Vierailija
2/3 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 13:40"]

kannattaa kysellä hoitopaikka.net- sivulta.

[/quote]

Ajattelin juuri ehdottaa samaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn haastavuus on aikalailla kiinni siitä missä asut. Vantaalla (täälläkin vaihtelua riippuen esimiehestä) homma toimii aika hyvin, ainakin minulla. Minulla on säännöllinen työaika (9h/vrk), toisaalta työaika sattaa vaikeuttaa lasten löytymistä. Tasoitusvapaita on 4 kuukaudessa 2 viikkoa, ihan kivaa mutta palkka sitten pienempi kun ylitöistä ei makseta. Tasoitusvapaita ei vähennellä vaikkei suunniteltu työaika täyty.Toisaalta taas hyvä, saan normaalin palkan vaikka kirjoilla olisi vaan 2 lasta. Maahanmuuttajia paljon, pitää huomioida ruokavaliot ja kulttuuri, myös paperihommia on paljon. Maahanmuuttaja lapsista täytyy normaaleiden papereiden lisäksi täyttää monia muita papereita. Homma toimii jos lasten vanhemat noudattavat sovittuja tapoja ja sääntöjä.