Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko tällainen pastasalaatti hyvää?

Vierailija
02.02.2014 |

Olisikohan tällainen pastasalaatti hyvää?

-Broileria

-pastaa

-persikkaa

-aurajuustoa

-marinoitua punasipulia

-he-ma-pa

-kurkku

-kermaviilikastike

Mitä luulette? Olisiko hyvää vai ällöä? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin aurajuuston pois, ei sovi makeiden persikoiden kanssa.

Vierailija
2/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin mieluummin ne persikat pois. Aurajuusto jääköön!

Vierailija
4/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persikka ja aurajuusto pois samoin mahepa. Tilalle tuoretta paprikaa, vuohenjuustoa ja tomaattia.

Vierailija
5/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen kermaviilikastikkeen tilalle sinappi tai öljykastike.

Vierailija
6/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemapa on ihan turha tuossa. Ananas voisi toimia?

Vierailija
7/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 12:05"]

Persikka ja aurajuusto pois samoin mahepa. Tilalle tuoretta paprikaa, vuohenjuustoa ja tomaattia.

[/quote]

ainakaan näin en tee... En tykkää tomaatista pastasalaatissa enkä vuohenjuustostakaan. Minä ajattelin, että aurajuusto ja persikka nimenomaan sopisi hyvin yhteen? Tavallaan täydentäisi toisiaa. He-ma-pa voi tosiaan olla vähän turha.

ap

Vierailija
8/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda he-ma-pa pelkkiin pakasteherneisiin. Ne lötköt pienet paprikanpalat on pahoja, mutta herneet varmasti sopis tohon.

Vierailija
9/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persikka pois, tee vaikka jälkiruuaksi persikkapiirakka :-)

Vierailija
10/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin pois ainakin hemapa:n. Tuoreita yrttejä, esim. basilikaa sekaan. Kermaviilikastike pois, tilalle sitruunanmehua ja hyvälaatuista oliiviöljyä.

Vierailija
11/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos käyttäisit ihan tuoreita rehuja? Ei noilla pakastelötköillä tee yhtään mitään salaatissa, herneet korkeintaan menevät, muutakin tuoretta soisi näkevänsä salaatissa. Paprikan pilkkominen ei ole ylivoimaista.

Vierailija
12/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tykkäät just noista aineksista niin miksi et tekisi salaattia juuri noin. Makuja on niin monia mutta eiköhän siitä olla samaa mieltä, että mahepa on aikas turha.

Vierailija
13/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 12:19"]

Mitä jos käyttäisit ihan tuoreita rehuja? Ei noilla pakastelötköillä tee yhtään mitään salaatissa, herneet korkeintaan menevät, muutakin tuoretta soisi näkevänsä salaatissa. Paprikan pilkkominen ei ole ylivoimaista.

[/quote]

onhan tuossa kaikki muu tuoretta paitsi he-ma-pa. Ja senkin myönsin jo olevan ehkä turha. Tuoreita herneitä en kyllä ala ostamaan, ja maissiakaan en jaksa alkaa palosta irrottelemaan. Paprikan nyt toki pilkkoisi kädenkäänteessä itse, mutta nuo maissit ja herneet menee vähän turhan hankalaksi (ja ne maissit ja herneet on ne, mitkä siinä he-ma-pa:ssa on hyviä, ei niinkään se paprika) ;)

Vierailija
14/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt tuoreita herneitä edes saa.

Vierailija
15/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissia ja herneitä myydään myös pakasteina eli ei ole pakko ostaa mahepaa. Se paprika on kuvottavaa.

Vierailija
16/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuusto ja persikka sopivat hyvin yhteen, ehdottomasti niitä molempia! Mutta itse olisin tuosta kombosta jättänyt marinoidun punasipulin pois - makuja on näköjään monenlaisia :-) Ihan hyvältä kyllä kuulostaa.

Vierailija
17/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvältä. Haluat tehdä ilmeisesti valmis-italiansalaatin tyyppisen salaatin.

Itse tarjoaisin kastikkeen erikseen, vähentäisin pastan määrää ja lisäisin jäävuorisalaattia. He-ma-pa:n jättäisin myös pois ja laittaisin tilalle tuoretta paprikaa. Tosin silloin tuloksena olisi enemmän "tuoresalaatti" eikä pastasalaatti.

Vierailija
18/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvaa persikka toisella makealla eli hunajamelonilla. on raikkaampi broilerin kanssa.

Vierailija
19/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kasviksia laittaisin, esim. vihreitä papuja, kesäkurpitsaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, kirsikkatomaatteja, parsaa, minimaissia tms.

Vierailija
20/23 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 12:38"]korvaa persikka toisella makealla eli hunajamelonilla. on raikkaampi broilerin kanssa.

[/quote]

Vesimeloni sopii myös erittäin hyvin jos ei tykkää hunajamelonista.