Aina sanotaan, että ikinä ei ole liian myöhäistä
, mutta se on vale. Kävin tässä kahden viime vuoden aikana useilla treffeillä yli 40-vuotiaana neitsyenä ja tajusin noiden treffien kautta, että kyllä, mun aika on liian myöhäinen löytää suhde tai kumppani. Siksi olisi parempi puhua totta ja sanoa, että kyllä, joskus on vain liian myöhäistä.
Kommentit (17)
Menit treffeille keski-ikäisenä ja kokemattomana. Aivan oma syy.
Samoin sanotaan ettei ole liian myöhäistä opiskella uutta ammattia. Toki opiskella voi, mutta kukaan ei taatusti palkkaa yli 50 vuotiasta vastavalmistunutta.
Vierailija kirjoitti:
Samoin sanotaan ettei ole liian myöhäistä opiskella uutta ammattia. Toki opiskella voi, mutta kukaan ei taatusti palkkaa yli 50 vuotiasta vastavalmistunutta.
Riippuu ammatista. Lääkäri ainakin työllistyy satavarmasti.
Mikä on myöhäistä ap? Neitsyydestä kyllä pääsee. Ja iältään sopivat hyvät miehet ovat kohta leskiä ja eronneita hetken päästä löytää niitäkin.
Sun pitää hakea kumppaniksi samanmoinen kokematon?
Vierailija kirjoitti:
Etsi ensin sellaista seuraa minkä kanssa on vaan kiva viettää aikaa yhdessä, jos toiveena on heti jotain vakavaa niin harva on valmis suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta ensi treffeistä asti.
Tämä on hyvä neuvo, jos 99% naisista ei kysyisi suunnitelmista ja aikaisemmista suhteista. Siinä on valittava joko valehtelu tai sitten totuus, jonka myötä treffit loppuu siihen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Missä on se nainen, joka ottaa keski-ikäisen miehen, jolla ei ole kokemusta suhteista?
ap
Yksilöllinen juttu. Joku löytää kumppanin vanhainkodissakin.
Onhan monessakin asiassa liian myöhäistä. Muutamia mainitakseni:
- 15-vuotiaana on liian myöhäistä alkaa harrastaa esim. tennistä, jalkapalloa tai voimistelua haaveena aikuisten maailmanmestaruus
- 20-vuotiaana on liian myöhäistä aloittaa pianonsoitto haaveena tulla kuuluisaksi mestaripianistiksi
- 50-vuotiaana naisena on liian myöhäistä aloittaa lapsenteko
- 30-vuotiaaana on liian myöhäistä aloittaa trapetsitaiteilu tai voimistelu haaveena päästä esim. Sirkus Finlandiaan
No höpö höpö. Miten selität sen, että mummoni sisko rakastui ja alkoi seurustelemaan vasta 63 vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllinen juttu. Joku löytää kumppanin vanhainkodissakin.
Jos joku sanoisi, että tuonne asti pitää odottaa ekaa suhdetta niin hyppäisin heti ikkunasta ulos.
ap
Kokematon minäkin olen. Samaa olen miettinyt. Terapiassa olen käynyt, vaan eihän se terpaeuttikaan minulle parisuhdetta taio. Ainoa mahdollisuus tosiaa olisi että tutustuisi kivaan naiseen harrrastusten tai ystävien kautta mutta kun ei niitäkään ole
Vierailija kirjoitti:
Kokematon minäkin olen. Samaa olen miettinyt. Terapiassa olen käynyt, vaan eihän se terpaeuttikaan minulle parisuhdetta taio. Ainoa mahdollisuus tosiaa olisi että tutustuisi kivaan naiseen harrrastusten tai ystävien kautta mutta kun ei niitäkään ole
Niin juuri. Mitä auttaa terapia, jos ei ole konkretiaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Menit treffeille keski-ikäisenä ja kokemattomana. Aivan oma syy.
Tässähän se on. Olisit kertonut tuon naiselle heti, niin treffejä ei olisi tullut.
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö. Miten selität sen, että mummoni sisko rakastui ja alkoi seurustelemaan vasta 63 vuotiaana?
Tuskinpa mummosi sisko oli neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Missä on se nainen, joka ottaa keski-ikäisen miehen, jolla ei ole kokemusta suhteista?
ap
Laita deittihakuilmoitukseen, että haet keski-ikäistä naista, jolla ei ole kokemusta suhteista. Heitä on kyllä.
Etsi ensin sellaista seuraa minkä kanssa on vaan kiva viettää aikaa yhdessä, jos toiveena on heti jotain vakavaa niin harva on valmis suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta ensi treffeistä asti.