Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty hikoilemaan

Vierailija
02.02.2014 |

Olen parikympinen nuori nainen ja kehoni ei siis pysty hikoilemaan. Hikisenä ihoni sellaiseksi nihkeäksi, mutta vaatteeni eivät koskaan kastu edes rankassa liikunnassa. Liikkuessakin tulee vaan helvetin kuuma, saattaa nousta kuumekin. Treenin jälkeenkin vaatteeni ovat korkeintaa kosteat. Kostealla tarkoitan sitä, että ne ovat kuin sumupullolla kostutetut ennen silittämistä. Sama juttu jos lomailen etelässä. Onko muilla tämmöistä tai pitäiskö tästä huolestua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilpirauhastestit tehty?

Vierailija
2/9 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan sama. Olen 37-vuotias. En edes saunassa hikoile. Kerran elämässäni olen hikoillut niin, että hiukset kastuu ja se oli, kun synnytin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet kuiva, eli juot liian vähän?

Vierailija
4/9 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/9 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 07:33"]Mulla on aivan sama. Olen 37-vuotias. En edes saunassa hikoile. Kerran elämässäni olen hikoillut niin, että hiukset kastuu ja se oli, kun synnytin.

[/quote]

Miten sä pystyt urheileen?

En usko että juon liian vähän. Tällä hetkellä ollaan perheen kanssa Australiassa ja 19kk ikäinen lapsikin hikoilee enemmän kuin minä ja juon väh 3 litraa päivässä

Ap

Vierailija
6/9 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 07:59"]Kokeileppa tätä.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288648214607.html?pos=ok-nln

[/quote]

Miten tää liittyy aiheeseen?

Vierailija
7/9 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 08:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 07:59"]Kokeileppa tätä.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288648214607.html?pos=ok-nln

[/quote]

Miten tää liittyy aiheeseen?

[/quote]

liittyyhän se toki aiheeseen. Harrasta seksiä useammin niin taatusti nousee hiki pintaan.

Vierailija
8/9 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ollaan perheen kanssa Australiassa :)))))))))))

Mä ainakin olen ihan vaan Suomessa eikä kyllä hikoiluta.

Vierailija
9/9 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 05:29"]

Olen parikympinen nuori nainen ja kehoni ei siis pysty hikoilemaan. Hikisenä ihoni sellaiseksi nihkeäksi, mutta vaatteeni eivät koskaan kastu edes rankassa liikunnassa. Liikkuessakin tulee vaan helvetin kuuma, saattaa nousta kuumekin. Treenin jälkeenkin vaatteeni ovat korkeintaa kosteat. Kostealla tarkoitan sitä, että ne ovat kuin sumupullolla kostutetut ennen silittämistä. Sama juttu jos lomailen etelässä. Onko muilla tämmöistä tai pitäiskö tästä huolestua?

[/quote]

No oletko ottanut selvää aiheesta tai keskustellut lääkärin kanssa?  Tietoa pitäisi löytyä sanoilla  Anhidroosi ( puuttuminen)tai Hypohidroosi (vähentynyt)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi