Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Come-pillulihaslaitteesta?

Vierailija
01.02.2014 |

Kellään? Tai edes geishakuulista? En ole koskaan käyttänyt mitään vastaavia ja pilluani on kehuttu tiukaksi, mutta haluaisin kokeilla. Vinkkejä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kanssa ostaa tuon Comen. Geishakuulista mulla on kokemusta, ei tuntuneet missään, niitä olisi kanniskellut vaikka koko päivän. Niitä on kyllä erikokoisia ja painoisia, omani taisivat olla jotain keskitasoa. Olisi hyvä ostaakin nyt ja kokeilla, keskikokoiset tai pienet/painavat :)

Vierailija
2/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ja tule sitten raportoimaan, oliko hyvä ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 00:01"]

Osta ja tule sitten raportoimaan, oliko hyvä ;-)

[/quote]

Voit olla varma siitä.

Vierailija
4/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin sen tokan lapseni syktymän jälkeen eli 4v sitten, oli jotenki epämukava ja hankala käyttää joten en kovasti innostunut. Jonkin aikaa jaksoin käyttää mutten huomannut mitään hyötyä nin lopetin. Ehkä ois pitänyt jatkaa pidempään.

Vierailija
5/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitonen jatkaa: siinä oli hankalaa se että pystyi sillä treenaamaan vain makuuasennossa ja ilman housuja, joten ei sen takia tullut paljon käytettyä. Geishakuulat ovat siinä mielessä kätevämmät että niillä voi treenata muiden puuhien ohessa, milloin vaan, niin tulee helpommin käytettyä.

Vierailija
6/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.apteekkituotteet.fi/COME

Tää muoto kyllä epäilyttää, siis idea ilmeisesti on, että tuo alaosan kartio jää ulkopuolelle. Mikä tuossa eroaa perinteisistä geishakuulista, joissa on vähän enemmän koko- ja painovalikoimaa? Paljonhan tuolla on painoa? Ja jotenkin vähän epäilyttää että onko oikeasti 6 minuuttia päivässä tarpeeksi?

Vierailija
7/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme toi sisäinen indikaattori tuossa on, joka kertoo onko käytetty oikeita lihaksia?

Mulla on kyllä geishakuulat, mutta tuntuu että ne pysyy itsestäänkin sisällä, vaikken tekisi mitään. Toisaalta en tunne niitä ollenkaan ennenkuin ovat niin ulkona, ettei niitä saa lihaksia puristamalla enää pullahtamaan kuin ulospäin, joten niillä treenaaminen esim. kuulia ylös alas liikuttamalla on vaikeaa, kun en tunne yhtään missä kohtaa ne ovat. Mitään ongelmia lantionpohjan lihasten kanssa mulla ei kyllä ole vielä ollut, mietin vaan synnytyksen jälkeistä aikaa...

Vierailija
8/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 00:20"]

Mikä ihme toi sisäinen indikaattori tuossa on, joka kertoo onko käytetty oikeita lihaksia?

Mulla on kyllä geishakuulat, mutta tuntuu että ne pysyy itsestäänkin sisällä, vaikken tekisi mitään. Toisaalta en tunne niitä ollenkaan ennenkuin ovat niin ulkona, ettei niitä saa lihaksia puristamalla enää pullahtamaan kuin ulospäin, joten niillä treenaaminen esim. kuulia ylös alas liikuttamalla on vaikeaa, kun en tunne yhtään missä kohtaa ne ovat. Mitään ongelmia lantionpohjan lihasten kanssa mulla ei kyllä ole vielä ollut, mietin vaan synnytyksen jälkeistä aikaa...

[/quote]

Sulla on ehkä vielä kireä tavara ja ne pallot on liian isot tai kevyet. Jos ne pysyy vaikka 4 tuntia siellä töitä tekemättä, niin vaihda seuraavaan. Ei kai niitä välttämättä sillä tavalla tunnekaan kovin hyvin, kun emätin on melko tunnotonta aluetta.

Vierailija
9/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa comessa ei kyllä ole mitään painoa, se on todella kevyttä muovia. Sitä on tarkoitus vaan puristella sängyllä maatessa. Se indigaattori on joku sellainen keppi mikä heiluu jos oikealla tavalla puristaa tms. Tosi hankala ja epäkätevä laite. Osa siitä jää siis ulkopuolelle, eli ei voi vaatteet päällä käyttää.

Vierailija
10/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokysymys: Mistä geishakuulat kannattaa ostaa, mikä on hyvä merkki, ja käytetäänkö niitä aina liukuvoiteen kanssa? 

Vierailija
11/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pidän kuulia vaan paikallaan tekemättä mitään, kunnes ne pullahtaa ulos, ja sama uudestaan seuraavana päivänä?

Voikohan noilla muuten treenata raskausaikana?

Vierailija
12/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 00:20"]

[/quote]

Sulla on ehkä vielä kireä tavara ja ne pallot on liian isot tai kevyet. Jos ne pysyy vaikka 4 tuntia siellä töitä tekemättä, niin vaihda seuraavaan. Ei kai niitä välttämättä sillä tavalla tunnekaan kovin hyvin, kun emätin on melko tunnotonta aluetta.

[/quote]

Miten ois nää: http://www.kaalimato.com/catalog/Lust%20Kugel%20Kette%20-%20Geishakuulat_p_1103.html

Tai nää: http://www.kaalimato.com/catalog/Pleasure%20Pearls%20-%20Harjoituskuulat_p_1253.html

Mulla on ollut tuollaiset missä on erillinen sisäosa, sen tärinän oikeasti tuntee ja se tuntuu aika sairaan hyvältä. Esim. kävellessä. Olin saada orgasmeja kun käytin niitä :) 2&4

Vierailija
13/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 00:28"]

Eli pidän kuulia vaan paikallaan tekemättä mitään, kunnes ne pullahtaa ulos, ja sama uudestaan seuraavana päivänä?

Voikohan noilla muuten treenata raskausaikana?

[/quote]

No ei, kun edelleen vaihda seuraavaan, siis kokoon tai painoon. Voi treenata raskausaikana.

Vierailija
14/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on ollut tuollaiset missä on erillinen sisäosa, sen tärinän oikeasti tuntee ja se tuntuu aika sairaan hyvältä. Esim. kävellessä. Olin saada orgasmeja kun käytin niitä :) 2&4"

Mulla on kanssa joskus ollut tuollaiset pleasure pearlsit (ja toisetkin erillisellä ytimellä), mutta en kyllä niistäkään tuntenut yhtään mitään tuntemuksia paitsi silloin, kun olivat tuossa ihan suulla pullahtamassa ulos.

Ne oli hankalat, kun jotenkin helposti vaelsivat liian ylös ja jäivät sinne jumiin eikä niitä meinannut saada sormella kaivamallakaan ulos.

Jotenkin tuntui ihan tyhmältä koko harjoittelu, kun ei ollut mitään tuntumaa kuuliin, niin vaikea tehdä myöskään mitään niiden sisällä pitämiseksi. Kun ne tuntee vasta siinä vaiheessa, kun tulevat ulos eikä mitään enää ehdi tehdä.

Vierailija
15/15 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina naurattaa nämä "pilluani on kehuttu tiukaksi" -tapaukset. Kai te muistatte mainita sen cv:ssännekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän